Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niih... paitsi nyt ku katoin tota tunti sitten dipattua tstiä (juu nukun pitkään x) ) niin siinä on haalura värillinen viiva. Siis semmonen tooooooosi haalee haamu. Viivanpaikka taitaa olla, hämmentää vaan ku musta siinä on väriä.
Mutta testiajalla ja hiukan sen jälkeenkin oli ihan nega.

Mulla alkaa luotto mennä kaikkiin testeihin, niin halpiksiin ku apteekkeihin :D
 
Olihan se pakko nappaa kuva. Ihmismieli on tiiättekö kummallinen, se uskoo vain pysyvät negat...
Nimimerkillä nyt mun aivot keksi jostain taas turhaa toivoa. Tää on kyllä yhtä hullun puuhaa...:ROFLMAO:

Noh mutta tämmönen tuli siis ihan reilusti testiajan ulkopuolella.
http://aijaa.com/cY1gIc

Musta alkaa tuntuu et pitää mennä vaikka ihan oman mielenrauhan takia jossain vaikka yksityisellä otattamassa verestä se testi tätä menoa.
 
Theran nojoo se on melko huono kuva, mulla noi niin herkästi tärähtää muutenkin.
Enkä mä ny oikeesti usko tän mitään olevan...Tai enintään sitä että on ollu kemiallinen tmv ja materiaalit vaan ei oo tullu vielä veke :p
Voi näitä turhia toiveita...
 
Cristal. Mulla oli just noin yhdessä raskaudessa. Vuotoa, siis alkaen dpo6, sellasta ruskeaa limaa kupin pohjalle. Mutta lämmöt pysyi ylhäällä joten arvasin tehdä testin. Hcg oli siinä raskaudessa vielä todella korkeat, 4+1 tai 4+2 n.500 ja siitä muutaman pv päästä 5000. Nousu oli siis raju ja ilmeisesti istukan nopea muodostus aiheutti vuotoa, sanoi lääkäri.
 
Miksiköhän ihmeessä sorruin äsken tekemään raskaustestin vaikka tiedän tasan tarkkaan, että jos nyt olisinkin raskaana, raskaus ei todellakaan vielä näkyisi testissä.. Tyhmä minä, sinne meni hukkaan yksi testi ja kaupan päälle paha mieli. Että osaankin olla niin idiootti *hakkaa päätä seinään*

Muoks/ mikähän viiva tuohon testiin muuten ilmestyi? Hetki niin yritän laittaa kuvan...
 
Cristal. Mulla oli just noin yhdessä raskaudessa. Vuotoa, siis alkaen dpo6, sellasta ruskeaa limaa kupin pohjalle. Mutta lämmöt pysyi ylhäällä joten arvasin tehdä testin. Hcg oli siinä raskaudessa vielä todella korkeat, 4+1 tai 4+2 n.500 ja siitä muutaman pv päästä 5000. Nousu oli siis raju ja ilmeisesti istukan nopea muodostus aiheutti vuotoa, sanoi lääkäri.
Mun tarvii kyllä sanoa, että kiitos tsempistä.. :love: Vaikka menkat nyt alkaiskin niin lohduttavaa saada tukea :love:
 
Mulla on kokemus vuodosta niin, että tuli vaaleanpunaista valkkaria aina pyyhkiessä ja odotin menkkoja.. no eipä tullut menkkoja ja normiraskaus.. :D Sitä tuli vielä aika pitkään niin odotin menkkoja minä hetkenä hyvänsä..
enkä oikein tiedä mistä johtui se vuoto.. tuli siis jo ennen menkkojen odotettua alkamispäivää..
 
Tervetuloa Välli!

Cristal. Näimpä se menee. Mullakin joskus on tullu sitä tuhrua yhden pv ja loppunu. Toiveet heränny kunnes pari pv siitä hanat aukeaa. Ja mulla monesti lämmöt laskee vasta muutama pv menkkojen alusta. Ärsyttävää.

Aislin..en osaa sanoa.. mun näyttöön en saa oikein viivaa hahmottumaan.. o_O
 
Mä olen nyt tämän viikon aikana saanut ystäväkseni raskausoireet.. kipeä olo,palelee,väsyttää hieman huonoa oloa,äkkipikainen.. ihan nuutunut..tänä viikonloppuna oikein korostunut.. olisko taas hormonien lisäys vaikuttanut asiaan.. ja en uskalla mennä odotusryhmään.. tulen yhtä pian takaisin kuin menenkin..
 
Tuossa aijaassa on vikaa.. kyllä se on ihan toimiva linkki kun sen kopsaa tuonne osoite kenttään ja liittää niin toimii.. en tiedä miksei tää mulla toimi..
www.aijaa.com/yT9DVu

Nyt dpo 9 ja haamujen haamu pongattu.. selvempi luonnossa. Näiden pc testien haamut ja negat on vielä niin selkeässä muistissa, että tuo viivaska meinaa, että jotain on tapahtunut :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Theran

Yhteistyössä