Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö tykkäys sille että saat muutakin ajateltavaa. :)

Meriemilia ei mulla noin selkeitä viivanpaikkoja oo ollut pc tikussa. Jotain olis tapahtunut tai tapahtumassa.

Allu vahvistumisia!! <3

Pantera vahvistumisia sinne myös!!! <3

La olis 27.4 tai päivä myöhemmin. Mutta koska on mun lapsesta kyse niin toukokuulle menee. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Allu13
Oon tainnut seota kokonaan, kun luin noista digien purkamisista, niin pakkohan se oli kokeilla... o_O

Eli tässä ensin pari viikkoa sitten tehty, tulos: ei raskaana.

]

Ja sitten tänään tehty, tulos myöskin ei raskaana!

]

Aika iso ero noissa mun mielestä, vai onko se vaan se kun toi toinen on jo pari viikkoa pidempään "kuivunut"...?!
 
Hmm täällä päästiin vihdoin uuten kiertoon, yk11 ja kp2.
Outoa vain kun vuoto on ollu todella mitätöntä... oisinluullu et tommosen megakierron jälkeen ois runsaampaa mut ei. Jopa normii vähäsempää nyt. Jännä.

Vaan kai sitä silti uskaltaa letroja tokaa kertaa avuksi ottaa. Jos tässä kierrossa onnistas vihdoin, voi jospa.
Noh mutta kohta tulee taas ylikulutettua ovistestejä x)
 
Pahoittelut meriemilia ja zuhina. Yllättävän vahvoja viivanpaikkoja sulla merie kuitenkin oli...

Täällä aika matelee, dpo 7 ja joka aamuinen nega testattu. Onneksi nyt on noita netistä halvalla tilattuja liuskoja, niin ei tule niin kalliiksi kuin aiemmat kierrot.
 
Allulle paljon :barefoot: :love:

Täällä tänä aamuna tällaista, kp 14/33-35... Negahan se on selkeästi vielä, mutta suunta on oikea. (y) Tänään on hyvä päivä aloittaa 2 x päivässä tikuttelut. Ja pahoittelut huonosta kuvasta, puhelimen kamera on surkea lähikuvissa (n) Viiva on luonnossa paljon vahvempi kuin kuvassa, muttei vielä + :)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Allu13 ja Cristal3

Yhteistyössä