Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä aamun testit negoja, halppis + apteekki. Joko ovis on ollu paljon myöhemmin kun oletin tai kierto ei nyt jostain syystä pyöri normaalisti. Harvemmin mulla on kierrot näin pitkäksi venynyt. Ei auta kuin odotella...
 
Heipä hei kaikki himotestaajat!

En ole täällä ketjussa taas näyttänyt naamaani kun en ole paljoa voinut testailla kun ollaan tosiaan niissä lapsettomuushoidoissa.

Nyt kuitenkin on dpo8/9 menossa ja lauantaina olisi tarkoitus tehdä eka testi tähän kiertoon. Kysymys kuuluukin, että mitä testiä suosittelette dpo10 testaukseen? :) Herkät onestepit ja muut jätän suosiolla pois, ei ole niistä kuin huonoja kokemuksia ;)

Mietin, että olisiko apteekin oma tai peru pregcheck hyviä? Tiedän että molemmat ovat 25 herkkyyksiä, mutta olen kuitenkin lukenut että niillä on molemmilla jo aikaisemmillakin päivillä saatu jotain näkyviin.

Kokemuksia siis kaipailisin! :rolleyes:
 
Pregcheck taitaa olla kautta linjan aika suosittu testi täällä. Kyllä sitä itsekin suosittelisin oman käytön perusteella. Ei mulla ole antanut turhia ainakaan.

Kuitenkin sanoisin, että testausputkea silmällä pitäen itse merkkiä tärkeämpää olisi se, että ostat samoja testejä. Eri testit antaa kuitenkin niin eri vastauksia samana päivänäkin, että jos haluaa vertailua tehdä ja säästyä mahdollisilta päänvaivoilta niin osta niin samaa merkkiä vaan :)
 
Mäkin liputtasin noiden pregcheckien puolesta. Saa kätevästi ruokakaupasta ja hinta ei päätä huimaa. Kun sain niillä ensin viivaa, niin piti apteekin omalla tarkistaa niin kuin se muka olisi ollut virallisempi kun on apteekista ostettu o_O... ei perustunut mihinkään.

Tänään aamulla digi näytti 3+, niin kuin kuuluikin. Mitä mä nyt teen seuraavat kaksi viikkoa ennen ultraa?? Ei noi tikutkaan enää tummene... Kai sitä pitäis vaan elää päivä kerrallaan :whistle:.
 
Hei! hyppään täältä uutena joukkoon iloiseen.
Kirjoitin itsestäni ja taustoistani äsken jo pitkän pitkän tekstin, mutta päätinkin että en halua kertoa niin yksityiskohtaisesti itsestäni täälä, koska voi olla että täällä on tuttuja :)

Taustasta kuitenkin sen verran, että raskaaksi tuleminen ei ole mikään itsestäänselvyys. Tästä kierrosta kuitenkin tikutin oviksen, ja taidettiin harrastella samana iltana tikutuksesta ja parina seuraavana päivänä. Tällähetkellä dpo 11-12, tein aamulla jonku superhalpistestin (halpatesti.fistä tilattu) ja olin näkevinäni siinä haamun, mutta älkää edes kysykö mitä testille tapahtui :D (lue: pyyhkäsin vahingossa kynnellä testialueenpäältä sen pehmeän kalvon pois, jolloin viiva/viivat hävisi)
päiväpissasta tein uuden testin mutta se nyt oli ihan supernega yllätysyllätys.
Tässä nyt yritän malttaa huomis aamuun että saisi tehtyä taas uuden testin.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä