Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Just ne raskauskeijun herkät 10mlU ei antanut juuri mitään kun jo cb digi antoi raskaana 1-2. Jos olisin niihin luottanut niin olisin saanut arpoa pitkään että onko se niiden tyypillinen viivanpaikka vai jopa oikea viiva.
 
Ööh, eikö se one steo olekkaan merkki :D. Noh, raskauskeijusta nyt tilasin niitä herkkiä 10 (mikä se yksikkö on?) liuskoja.
Toivottavasti huomenna pääsee testaamaan jo!
Jos emma1 haluat, niin mulla on niitä liuskoja parikymmentä kappaletta. Olen tosi kyllästynyt niihin, kun näyttää viivanpaikkaa vaikka vedestä ja ilmeisesti ei kuitenkaan kunnolla reagoi oikeeseen raskauteen siltikään. Laita yksityisviestiä, niin voin postittaa ne sulle ihan ilmaiseksi jos haluat :)
Tämän aamun pettymyksen jälkeen päädyttiin nyt jättämään tämä kuumeilu tähän, ja keskittymään jo olemassa oleviin. Ikä ilmeisesti meillä teki tehtävänsä kun aiemmin on raskuas alkanut melkein heti ja nyt yk 9 ei tuottanut tulosta.
Tsemppiä teille kaikille ja paljon plussia ketjuun. Jos Emma1 ei halua liuskoja, niin kuka laittaa viestiä niin postitan sille.
 
Nopea oma napa.

Tänään kp 16/35, ovista bongaillut kerran/pvä tikuilla (kun ei ole varmaa tietoa, koska se on), vielä kiinni saamatta. :cautious: Uskon, että se sieltä vielä tulee, laskurit huutaa kilpaa, että ovulaation todennäköisin ajankohta on ensi viikonloppuna, kp 21/35... Suunnitelmia miehen varalle on tehty ja talletellaan kyllä jo ennen sitä...:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Nyytikkii
Kyllä minä otan pillerit takaisin käyttöön, kun vuoto nyt alkaa. Muuten testailisin koko ajan, tiedän itseni :) oikeastaan nyt oli hyvä aika tälle päätökselle, ennen kuin seksi muuttui suoritukseksi ja molempien hermot olisi romahtanut. Aion jatkossa lukea tätä ketjua ja toivottavasti onnitella teitä kaikkia plussasta jossain vaiheessa!
 
Sphe ymmärrän hyvin valintasi. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon

Milläs näistä testaisitte huomen aamuna kun on jotain dpo 9-11
- pc liuska
- rfsu liuska
- clear Blue ( ei digi )

Ei jaksas millään odotella aamuun, hirvee paineen tunne alamahassa
 
Nnä onko menkkafiilikset? :(

Neksu rfsu ei taida koskaan antaa kunnon viivaa ainakaan noin alussa. Pc voi jo antaa jotain ja mä sain aavistuksen cb plus testillä melko aikaiseen.

Sphe ymmärrän sua hyvin. Olin itsekin jo lopettamassa koko touhua kun nyt sitten kuitenkin se plussa tuli.

Mä sorruin tekee apteekin oman ja olin ihan varma että ei siihen mitään tule. Heti kun tikku kastui niin viiva tuli esiin. Eli väittää ainakin että raskaana olisin.
 
Viimeksi muokattu:
Nnä onko menkkafiilikset? :(

Neksu rfsu ei taida koskaan antaa kunnon viivaa ainakaan noin alussa. Pc voi jo antaa jotain ja mä sain aavistuksen cb plus testillä melko aikaiseen.

Sphe ymmärrän sua hyvin. Olin itsekin jo lopettamassa koko touhua kun nyt sitten kuitenkin se plussa tuli.

Mä sorruin tekee apteekin oman ja olin ihan varma että ei siihen mitään tule. Heti kun tikku kastui niin viiva tuli esiin. Eli väittää ainakin että raskaana olisin.
Kuvaa? (y)
 
Onnea haamuista ja plussista kaikille tasapuolisesti!:) Voi, kun pääsis aaltoon kohta mukaan:)

Täällä ehkä dpo 1, saa alkaa taas jännäämään. Ovistestejä kului varmaan sata tässä kierrossa! Lopulta se plussa sit tuli,mut myöhässä. Saa nähä piteneekö kierto sit.

Kiva ois kommentoida aina useemminkin täällä,mut tuo meidän pikkunen pitää niin kiireisenä:D Keskityn siis lukemiseen aina sauman tullen, esim. vessassa:p
 
kp25/22-26... Hieman on menkkaoloja, mutta toisaalta taas ei.. Mun tuurilla tietenkin, nytkö ääneen tän sanon niin menkat alakaa huomena... Mutta, jospa, jospa ei kuitenkaan alkais..

R-testejä tehty ja negojahan ne.. Tiedän toki, et aikasta on.. Mut eipä malta olla testaamattakaan. Nyt dpo 6-7...
 
kp25/22-26... Hieman on menkkaoloja, mutta toisaalta taas ei.. Mun tuurilla tietenkin, nytkö ääneen tän sanon niin menkat alakaa huomena... Mutta, jospa, jospa ei kuitenkaan alkais..

R-testejä tehty ja negojahan ne.. Tiedän toki, et aikasta on.. Mut eipä malta olla testaamattakaan. Nyt dpo 6-7...
Jos tänään on dpo 6-7 ja kuitenkin jo 25/22-26, niin eikö luteaalivaihe jää tosi lyhyeksi?
 

Yhteistyössä