Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minun puolesta voit purkaa. Mä ymmärrän hyvin sua. Mä sain eilen takoa päähäni että ei vielä tarkoita mitään jos ei näy juuri mitään kun edellinen kummitteli mielessä.
Siksi yritän etten menis yhtään ennen kuutta viikkoa, kun se on ihan päivistä kiinni näkyykö. Tiedän siis itse mitä pitää näkyä 6+0.. ja tuulimunan kuvaruutu kummittelee mielessä ja lääkärin sanat. "Alhainen hcg ja viittä viikkoa vastaava todella olematon raskauspussi ja pieni ruskuaispussin alku.." seuraavana päivänä alkoi vuoto.
 
Siksi yritän etten menis yhtään ennen kuutta viikkoa, kun se on ihan päivistä kiinni näkyykö. Tiedän siis itse mitä pitää näkyä 6+0.. ja tuulimunan kuvaruutu kummittelee mielessä ja lääkärin sanat. "Alhainen hcg ja viittä viikkoa vastaava todella olematon raskauspussi ja pieni ruskuaispussin alku.." seuraavana päivänä alkoi vuoto.
Sama.. Ne lääkärin sanat jäänyt soimaan päähän "valitettavasti ei ole sykettä" oon miettinyt pääni puhki miten sitä ultraan menis avoimin mielin eikä mieli täynnä mörköjä.. :(
Sullakin niin vähän aikaa km että erittäin tuoreessa muistissa on se tunne.
 
Mä oon niin taikauskoinen nyt, että en ole uskaltanu ostaa ennakkoon testejä vaikka meinasin jo viime viikolla. Pelkään, että muuten ne soittaa perjantaina ett yksikään meidän huurunenistä ei selvinnyt sulatuksesta. Ei se taida iiiiihan kuitenkaan vaikuttaa asiaan vaikka testejä ostaisinkin mutta minkäs itelleni voin :D
Tilaan siis siirron jälkeen perjantaina :D
 
Viimeksi muokattu:
Cristal mehän mennään melkein samoissa, minulla nyt rv 4+6 ja ens torstaina uudestaan ultra. Ymmärrän hyvin, että pelottaa...niin se jännittää minuakin vaikka toistaiseksi näyttää kaikki olevan kai ok. Ja että eilen jännitti ultraan mennä, kun tiesi ettei siellä mitään ihmeellistä voi näkyä vielä, mutta...

Palstailusta Ompas outoa jos pitää ihmetellä miksi kirjoitellaan usealla eri palstalla. Ei kai se keneltäkään ole pois.
Ja se mikä käsitys minulla on ylipäätään tästä kaks plussan provoilusta ja lynkkaus meiningista niin en aio liittyä odottavien ryhmään. Enkä tarkoita tätä porukkaa, et täällä olis sellaista ollut, päin vastoin tää on ollut ihan porukka :)
Et täällä meinaan teidän harmina roikkua kunnes on varmaa, että tää raskaus kantaa. Ja ellei kanna niin sittenhän sitä taas aloitetaan himo testaus.
 
Cristal mehän mennään melkein samoissa, minulla nyt rv 4+6 ja ens torstaina uudestaan ultra. Ymmärrän hyvin, että pelottaa...niin se jännittää minuakin vaikka toistaiseksi näyttää kaikki olevan kai ok. Ja että eilen jännitti ultraan mennä, kun tiesi ettei siellä mitään ihmeellistä voi näkyä vielä, mutta...

Palstailusta Ompas outoa jos pitää ihmetellä miksi kirjoitellaan usealla eri palstalla. Ei kai se keneltäkään ole pois.
Ja se mikä käsitys minulla on ylipäätään tästä kaks plussan provoilusta ja lynkkaus meiningista niin en aio liittyä odottavien ryhmään. Enkä tarkoita tätä porukkaa, et täällä olis sellaista ollut, päin vastoin tää on ollut ihan porukka :)
Et täällä meinaan teidän harmina roikkua kunnes on varmaa, että tää raskaus kantaa. Ja ellei kanna niin sittenhän sitä taas aloitetaan himo testaus.
Varovaisesti siis mennään molemmat (y) Ei tässä auta muuta, kuin toivoa parasta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Tsemppiä kaikille pelkojen kanssa painiville! <3 minä kans niin tiedän kuinka sitä ei voi lakata pelkäämästä ihan tuosta vaan. Kuopusta oottaessa kolmen peräkkäusen km:n jälkeen, olin pelko persiissä koko raskauden ajan. Toki ultrat ja hitaasti mutta varmasti lisääntyneet rv:t toi koko ajan lisää toivoa siitä, että saa pienen syliin lopulta. Tosi tosi paljon jaksamista! Se on raskastainta mitä tiedän..se menettämisen pelko. Ei sellaista surua haluais kukaan kokea, saatikka monta kertaa. Päivä kerrallaan, niin se on elettävä. <3

Taaaaas minä esittelen teille kusitikkujani. Tein myös ovistestin ja siihen vain haalee viiva ilmestyi. Mutta näkyykö tuossa r-testissä teidän mielestä jotain?? Ärsyttävää ku en oikeestaan tiiä miten nuo Sofi-merkkiset testit pelittää..että näyttäskö joku muu testi jotain paremmin jos ois näkyäkseen? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan! :D Ja testit ei oo ollu kosketuksissa toisiinsa ennen kuvaamista, kuvattu n 10min kastamisesta. Testiajalla jo näky jotain hyyyyvin hyvin haaletta..ehkä. :rolleyes:
http://aijaa.com/8mIPBp
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
panteralla haamun näen alemmassa ainakin.
MiNalo sinunkin testeissä näkyy!

Tässä yks hätähousu kans hyppää mukaan. jo pari kuukautta seurannut sivusta ja ihana kun on muitakin himotestaajia. Minä en vaan malta!

Historiaa: 3 lasta, 3km takana. esikoinen tärppäs 1v yrittämisen jälkeen ja 2 nuorempaa ekasta. nyt menossa yk 3. Kp 14/25-26. Eli peittoja heiluteltu ahkerasti. Uusi mies ja hänen kans ensimmäistä yritetty. ongelmana on ollut erittäin kivuliaat ovulaatiot, niin kovat että lääkärissä piti käydä. +Kohtutulehdus. Hohhoi. Haluais jo sitä plussaa tikkuun, näitä teidän plussia on ihana kattoa

Niin ja minä olen säästänyt 3 positiivista r testiä.. ei oo raskinut heittää pois... :p
 
Pantera onko noi mitä liuskoja? Mä yritin sitä katsoa ja zoomailla. Ihan kun jonkun olisin nähnyt mut mä varmaan näen viivoja jo kaikkialla. Kunpa nyt tulis sullekin se kunnon selkeä viiva.
Minalo mä ehdin vilauttaa sun testien kuvaa miehelle joka on puusilmä. Se näki niissä viivoja. Toivotaan että tulis selkeä pysyvä viiva viimein sinnekin.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Theran, raskauskeijun herkkiä halpiksia, tilasin sieltä ison kasan kun halvalla sai.
Eniten tässä ärsyttää se, ettei ole hajuakaan missä vaiheessa ovis olisi ollut, kun jätin oviksen tikuttamisen liian aikaisin selvästi pois. Eipä tässä olisi kyllä uskonutkaan, että kierto venyy ihan näin julmetusti :D
 

Yhteistyössä