Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mandala. Kyllähän toi suunta ny hyvälle näyttää :) Kemiallinen nyt ei varmaan nosta hcgtä kovin korkealle..sen jälkeen on kyseessä tuulimuna tai vastaava. Mutta älä ny niitä ala pohtia, mun nähdäkseni suunta on oikea. Ei tossa nyt parempaa olis voinu tälle päivää tulla joten nenä pystyy ja eteenpäin :)
Ompa outoa. .kyllä kaikki apteekit yleensä digiä myy. Oletko kysyny, osa pitää laatikossa?

Sheldon peukkuja!
 
Mandala, en mäkään usko että kemiallisessa viikot nousis digissä joten huoli pois :)

Tirppunen, tulehan het kertomaan jos tänään testailet :)

Sheldon, vahva viiva ennustelis hyvää :)

Mä menin taas aamulla uittamaan pc:n liuskan (nyt kun tähän testailun makuun oon päässyt ;) ) ja paniikkihan sitä iski. Viiva on mielestäni aavistuksen eilisestä haaleampi. Koitan itselleni tolkuttaa että jospa pissa oli vaan laimeampaa mut en kyllä mielestäni illalla normaalia enempää juonut. Kääk, miks tän pitää olla tällaista panikointia :sick:

Muoks:
http://aijaa.com/qgozUs
Tässä olis ylempänä eilinen ja alempana tän aamuinen noin about 4-5min kohdalla kuvattuna. Miltä teidän silmään näyttää?
 
Viimeksi muokattu:
Khloe.. laitahan kuvia tulemaan. Kyll mäkin muistan todella elävästi ton paniikin. Esim nyt kevään raskaudessa tein dpo11 aika tumman viivan illalla ja aamulla liuska olikin (muka) haaleampi. Mutta joko katoin harhoja tai elämä vaan oli, ihan oikeasti siinä raskaus kehitty kovaa kyytiä. Eikä se hcg joka pv tuplaannutkaan. Mutta kuten sanottu ymmärrän huolesi.
Ihmettelen mite itsekin ekassa raskaudessa tein vain yhden roskishaamun (tai oikeammin terkka teki ja soitti perään et tää onkin plus :rolleyes:) ja olin "tyytyväinen ". Ei tullu mieleenkään ostaa uusia tikkuja tai kyttäillä viivoja. Näin tää muuttuu :X3:
 
Khloe joo todellakin kuvia tulemaan! Toivotaan että pissa olisi vain laimeampaa! Tsempit, tää panikointi todellakin on pahinta mitä tiedän, huh :unsure:

Kiitos kommenteistanne<3 kyllä vähä rauhallisempi mieli on. Nämä tuulimunat sun muut ongelmat on sitten tulevaisuuden juttuja, en osaa vielä pelätä niitä niin paljon kuin olen pelännyt kemiallista, varmasti vaan sen takia kun en ole kokenut noita muita.

Katoin että yliopiston apteekki myy, ne pienemmät apteekit ihan työmatkan varrella myy vaan apteekin omaa yms. Varmaan käyn YA:ssa sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Kiitos ihana :love:
Nyt on dpo 14 joten mitä vaan voi vielä tulla ja kemiallisen mahdollisuus on vielä vahvasti olemassa :unsure:
Ehkä mä koitan pitää pään kylmänä ja testata huomenna taas niin eiköhän se kerro paremmin suuntaa sitten.
 
Hienoja tuloksia. :) clearblueshop myy kanssa digitestejä. Tulee parissa päivässä.

Onko kellään ollut kohtutulehdusta? Mies on nyt ihan varma että mulla sellainen on sen raskausmateriaalin takia. Heräsin aamulla aikaisin kun vatsaan sattui ihan vietävästi.. Lopulta kipu oli niin kova että pyörin vaan kaksikerroin. Hyvä ettei mies soittanut ambulanssia. Kolmen särkylääkkeen jälkeen olo on siedettävä. Ei siis menkkamaista kipua vaan teräviä kipupiikkejä kohdussa ja kohdunsuulla. Ja ei.. Mitään ei vuoda vieläkään ulos..
 
Omanapa:
Skippaan tämän päivän - ehkä - ainakaan aamupissasta sitä on turha yrittää saada, kun mä juoksen jatkuvasti vessassa ja pidätysväli on 1,5-2h luokkaa :D Uni tulee siinä 20-21 välillä (onneksi juniori menee nukkumaan jo 19!) ja sitä ennen usein on pitänyt vielä tunnin mittaiset päiväunetkin vetäistä... Lisäksi oon alkanut hikoilemaan - minä, joka en hikoile edes Aasian lämmössä näkyvästi :confused: sain nyt niskan ja kainalot märiksi. FF:n lämpökäyrä näyttää edelleen hyvältä - korkealla mennään, eikä pudotusta ole ollut, päinvastoin o_O Mahakin murisee nykyään heti aamusta nälkäänsä, vaikka eilen illalla vedin ison lautasellisen kana-pekoni-pastaa raejuustolla iltapalaksi :p Olen myös tuttu näky öisin jääkaapilla kylmän juoman perässä, kun suuta kuivaa ja kurkku on (siitä syystä?) arka...

kaaliperhonen, kp 32/35 ja dpo 12
 
Viimeksi muokattu:
Joo täällä kp 1 ja yk 4 sitten. tosi pahamieli kun anto jo vähän olettaa että raskaana ollaan.. :(

tsempit muille!
*hali* voi sinnuu :( it sucks Just ku kerkii ni sit takapakkia.

Theranillekkin hiiirmu isot tsempit <3

Täällä ovis koputtelee jo kovaa vauhtia ovea :)
Hyvässä lykyssä 4 -5 pv sisään ( nyt kp 6 ), max 7pv.

Käytössä maca-kapselit, geleet ja greippimehu.


(sitten oma napaisuutta..mietityttänyt...mikä voi aiheuttaa ihan super neonkeltaisen pissan? siis niin että pyyhkiessä tulee ja ihan pönttöön. Ei oo mitään poikkeamaa ruokavaliossa tms ja maksa-arvotkin pitäisi olla ok ).
 
Kaaliperhonen. Nyt pitää sun vähä skarpata :D täällä kuuluu hätähousuta ja tihrustaa tikkuja tiheään ;) nyt hopihop vesaaan :D

Theran *hali* kannattaa varmaan mennä. Suotta pitkität nimimerkki kesällä meni hukkaan 2kk kun en myöntänyt ettei se tiputtelu ollu ok ja jouduin sen 2 kertaa kaavintaan kaupan päälle. :( kannattaa tsekata missä mennään vaikka kuin pelottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu
Wolt taistoon vaan! Toivottavasti päästään yhdessä piinaamaan

muoks mulla tuli heti sitä supernovan keltaista ku söin estrogeenipilleriä. Eli ilmeisesti se on estrogeenitasot mitkä värjää sellasen neonkeltaisen pissan.

Toivottavasti ette pahastu että mä täällä jauhan..en jotenkin koe noita lapsettomuus ketjuja enää omaks ku en oo siel kirjottanu.
 
Mandala hyvältä vaikuttaa tuo sinun uunipulla :) Ekköhän sie saa sen kemiallisen puolesta ainaki rentoutua. Veä syvvään henkeä ja nauti hetki ennenkö alat stressata seuraavasta asiasta ;)

Theran mulla on ollu kohtutulehus. Se ei ollu ollenkaan kipeä, lämpöä ja holtitonta vuotoa oli. Mutta sehän ei sano yhtään etteikö se vois olla kipeä. Soita ees terveyskeskukseen.
 
niin kaaliperhonen, testiä kehiin vain :D ;)

Sivuhuomautuksena, tuossa työpaikan viereisessä apteekissa oli sittenkin digejä, mutta ne oli aivan toisessa hyllyssä (mm. raskausvitamiinien yms kanssa) kuin apteekin omat, mitä olen ainoastaan tähän mennessä sieltä tajunnut ostaa :rolleyes:

Hitto kun koko ajan tuikkii ilmeisesti keltarauhanen kun sivuilta pistelee ja nipistelee. Ja ehkä nälkäkin tulee helpommin ja sitä kautta myös nopeammin huono olo mitä mulle kyllä muutenkin tulee nälässä, mutta ei näin nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
No soitin mä arvauskeskukseen.. Kun mies uhkasi raahata mut sairaalaan.. Sain ajan. Pienempi paha kun itse menee eikä se että toinen pakottaa.
Mä kanssa olin ihan varma että nyt vuotaa mut ei.. Ei niin mitään..

Kaaliperhonen kyllähän himotestaaja joka vessakäynnin yhteydessä jotain tikkua uittaa tai ainakin harkitsee. :)

Nyt kyllä aivot ihan seis.. Piti vielä muidenkin juttuja kommentoida.. Pahoittelut jos joku kaipasi kommenttia..
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Wolt
theran, mulla oli kohtutulehdus 3kk sitten ja se oli kipeä!! ilman Ab kuuria en olis selvinnyt. ja kipulääke auttoi vain hetkeksi.. mulla tuli kunnon supistuksia ja olin kivusta lamaantunut.
hyvä että meet lääkäriin nyt!!!

Ihania viivoja ja ja ja! Mulla hanuri vuotaa joten liekö edes kantsii testata mtn. taidan lähtä ostamaan litratolkulla greippimehua ja kaikenmaailman vitamiineja..!!! :LOL::ROFLMAO:;)
 
Mandala: ei b-vitskuja käytössä :S

Tammityttö: ei hormooneja käytössä :D ja anna palaa vaan :D sitähän varten täällä ollaan pulisemassa, kyllä tänne sekaan mahtuu :)

Eli siis aika hämmentävä olo..
Voiko ab-kuuri värjätä? ei oo aikaisemmin tapahtunu vaikka sama ab:kin ollu käytössä..
(selexid)
 
theran, mulla oli kohtutulehdus 3kk sitten ja se oli kipeä!! ilman Ab kuuria en olis selvinnyt. ja kipulääke auttoi vain hetkeksi.. mulla tuli kunnon supistuksia ja olin kivusta lamaantunut.
hyvä että meet lääkäriin nyt!!!

Ihania viivoja ja ja ja! Mulla hanuri vuotaa joten liekö edes kantsii testata mtn. taidan lähtä ostamaan litratolkulla greippimehua ja kaikenmaailman vitamiineja..!!! :LOL::ROFLMAO:;)
No mä sain puettua päälle ja vietyä kuopuksen eskariin kun mies antoi 3 buranaa. Oliko sulla vuotoja siinä tulehduksessa? Ja nyt vatsa turvoksissa.. Eilen siinä oli paineentunnetta.. Ja väsymys ihan tolkuton.. Toivottavasti ei tarvitsis ajaa pitkiä matkoja..
 
Voi luoja et menee kohta mielenterveys tähän tulosten odotteluun
:(
Aamulla siis jälleen otettu hcg kokeet.
Huomenna olis se ultra taas ja mahdollisuus myös äitipolin lääkärin konsultaatioon mikäli tää tumpelo tapaus ei taaskaan saa suuntaan tai toiseen mitään selvyyttä asiaan.
Alkaa tuntua siltä, että ei ole toivoa enää mihinkään.
Vkl sanoin miehelle, että alkaa olla niin mieltä syövää tää homma että en tiedä kauanko jaksan tätä enää. Olis ehkä helpompi laittaa koko unelma kokonaan telakalle ja unohtaa vauva haaveet siten kokonaan :cry:
 

Yhteistyössä