Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sulla näyttäis olevan vähän pienempi tuo sikiöpussi kun mulla? Mä sain sen 3+ jo viikon päästä siitä kun sain 1-2, et jos sen mukaan miettii ni kyllä olis pitänyt ultrassa näkyä. Mut toi on aika epäselvä kuva toi mun, et en tiedä. Hcg:tä multa ei oo otettu muuta kun tänään, eli mä en voi verrata sitä sit aiempiin :(
 
Mä tosiaan soitin sinne tänään ja sit laitoin vielä netin kautta palautetta. Siinä oli kohta, mihin sai laittaa rastin et "haluan, että palautteestani otetaan yhteyttä"tms, ni laitoin siihen viel rastin. Mä en kyllä ole noin töykeeseen lääkäriin eläissäni törmännyt. Oli mun äidille joskus laukonut ihan kamalia asioita kun äiti oli mun veljen synnyttänyt, en tosin kysynyt et mitä. Mut äiti vaan tokas kiukkusena et hän ei sille gynelle menis vaikka olis vika gyne maailmassa. Ja mun kaveri oli käyny siellä kun sai km, ni se oli melkeen naureskellu et "näitä kuule sattuu"... Et joo.. Kommentoi mun ikää kun sain ekan lapsen vajaa 20v ja tokan vajaa 22v et noin nuorena sit lapsetkin tehnyt, et kaikki ei kyllä ole tossa iässä läheskään valmiita äidiksi, et monet on tossa iässä ihan lapsia. Ja et mun perussairaus voisi vaikuttaa km, no sen tiedän et mun munuaissairaus ei tasan liity mitenkään siihen koska se on mulla ollu syntymästä asti ja kaks lasta on tärpännyt heti. Ja vähätteli monessa asiassa. Tuulimunaa ei ole keskenmeno koska siinä ei todistetusti ole sikiötä. Eikä keskenmeno muutenkaan ole keskenmeno jos sikiötä ei olla ultralla ensin todistettu. Mitäs muuta... Sieltä tuli niin paljon typerää tekstiä etten edes muista kaikkia, osa tulee flash backinä :/
 
itse en ole koskaan käynyt varhaisultrassa..ei mtn hajua miltä ultrakuvan pitäisi näyttää..
Mut Catharin, toivon todellakin että kaikki kääntyy hyväksi ja masussa olisi pieni jolla sydän puksuttaa kovasti. <3
Tosi ammattitaidoton ja empatiakyvytön ultraaja..voisi olla alan vaihdos paikallaan! :devil::poop::poop:

Wolt, tietsikalla en havainnut testeissä mtn, mutta kännykällä piti käydä kuikkii ja minusta siellä näkyy hailakkaa viivaa :) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Wolt, toivottavasti tummuu! Jännään sun puolesta! :)

ON: tänään on se päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.. eipä ole kuulunut. Mies kantoi apteekista vielä 2 "varmistus testiä" :D Sillä jäi vähän kammo edellisestä vissiin kun alkoi vuoto. Noh tulipa sillekin mielenrauha...hetkeksi :D

[URL]http://aijaa.com/qFTqdy[/URL]


ylempi on eilinen ja alempi tänään. ainakin tummuu eli hormooni nousee!
on kyllä mahaa poltellut ja ollut kummaa tunnetta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Välli
Tulenpa nyt tällekin puolelle vielä kertomaan, että varhaisultrassa käyty ja vastoin kaikkia pelkojani (olin jo ihan varma ettei siellä mitään ole, kun niin vähän oireitakin), sieltä löytyi pikkuinen tyyppi sykkivällä sydämellä varustettuna :love: Viikkoja ultran mukaan noin 6+2 eli aika tarkkaan oikein olin itsekin lh-huipusta ja ovulaatiosta viikot päätellyt. Nyt tämä hätähousu voi siis hetken hengähtää ja lähteä huomenna parin viikon lomalle aurinkoon :D

Plussatuulia kaikille ja Catharin, niin kuin jo Faceryhmässä sanoinkin: Toivotaan ja uskotaan, että sinultakin vielä kunnon ultraajan käsissä pieni elämän alku sieltä löytyy <3
 
Oon nyt itsekäs ja tuun taas kysyyn teiltä fiksuimmilta testailijoilta mielipiteitä/kokemuksia.
Laitoin siis aiemmin eilisen aamun ja tämän aamun testailuista kuvia. Eilisessä oli vahvempi viiva ja tänään hennompi. Testin kuivuessa viivay näkyi mutta ei mitenkään erityisesti helottanut. Mutta äsken taaperon kanssa oltiin kylvyssä ja vesihöyryn takia ilmeisesti testit muuttui kaapissa tämmöiseksi (n):eek::eek:o_O onko muille käynyt näin?!
http://aijaa.com/tsk0U8
Paljon oon testaillut jo esikoista yrittäessä mutta ei vielä koskaan oo näin käynyt. Tää koko juttu on kaikinpuolin outo. Kp33/30 dpo15-16
 
:unsure: Wolt..anteeksi mun on parempi olla kommentoimatta ku puhelin o mitä on..mut kuvissa näkyy mun mielestä vaan valkea palkki (n)? Toivottavasti livenä on väriä (y)
Livenä on jotakin väriä ( ei siis pelkkä valkea palkki) .

Mahan pirulainen on outo. Ihan kun joku vääntelisi tuolla muniksissa / kohdussa..

Näin jo viime yönä unta et lääkäri tyrkkäs mulle hormooni paketin kouraan Letroja tai jotain. Sit yhtäkkiä se sanokin et hei en mä voi määrätäkkään näitä sulle kun mä oon ollu lääkärinä vasta pari kk.

Joko tää kierto pitkittyy tai sit ne epämääräiset vuodot on ollu menkat emt..mutta niin kauan kuin ei ole kunnon vuotoa on toivoa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Omasta viime kirjoittelusta on toooosi paljon aikaa, mutta nyt pakko tulla kysäisemään viimeisimpiä kokemuksianne apteekin omasta r-testistä. Antaako viivanpaikkaa? Mulla siis kierukka, mutta nyt ollut lämpöilyä 3 viikkoa ja eilen alkoi oksettava olo joka jatkuu vaan. Apteekin oma antoi just ja just nähtävän viivan 5min sisään eilen, ja tänäänkin se siinä vielä on. Vähän nyt jännäkakka housussa, että mitäs hittoa..
 
Tuun nyt tällain ulkopuolisena kommentoimaan kun katsoin tuota Catharinin ultrakuvaa että tässä olisi pieni esimerkki siitä miltä ultrakuvat näyttävät eri laitteilla eli ensimmäinen kuva otettu rv5+6 huonolla ultralaitteella ja toinen kuva otettu paremmalla ultralaitteella rv 6+1. Ekaan kuvaan lääkäri kirjoitti ja ympyröi ruskuaispussin vaikka itse en kyllä kuvassa erottanut yhtään mitään muuta kuin sikiöpussin....
http://aijaa.com/eAEn3r
http://aijaa.com/XgZCXM
Kuvat ovat eri raskauksista, ensimmäisestä kuvasta syntyi täysiaikainen lapsi ja toisesta kuvasta mennään nyt jo raskautta niin pitkällä että liikkeet tuntuu. Eli kyllä sekä laitteen että ultraajan täytyy olla todella huippuluokkaa kun kyseessä on millimetrit mitä mittaillaan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Catharin
annikaeveliina Mulla se on ainakin antanu viivanpaikkaa, mutta se viivanpaikka oli täysin kiiltävän valkoinen..

Wolt Mäkin näen viivan alkua! Toivotaan vahvistumisia! (y)


Oma napaa..

Illalla testasin toisen Rfsun ja kas siihen tuli haamu o_O
Tai sitten se on viivanpaikka :rolleyes: Tosin luonnossa viiva oli
hennon pinkki..

http://aijaa.com/1PtARo

Tänä aamuna testasin one stepillä ja haamua sekin lykkäs,
mutta mä en vaan luota noihin one step liuskoihin..
(Älkää välittäkö haamun päällä olevasta tummasta alueesta,
se oli jo testissä pintavirheenä ennen testausta..)

http://aijaa.com/UP626O
 
Wolt mieki olen näkevinäni viivalaista sinun tikussa! Toivotaan että nyt tärppäs :)

Vprinsessa sinun rfsussa näkkyy kyllä kans, mutta just ko oon ite teheny kaks semmosta niin enpä luottais ihan kauheana. Mutta toivotaan että sulla ne viivat on vauvan eellä ;)

Annikaeveliina minusta ne apteekkilaiset antaa viivanpaikkaa.
 
Moikka Kaikki,

Kirjoittelin tänne joskus 3 viikkoa sitten kun kyselin teidän asiantuntijoiden neuvoa siitä CB digitaalisesta testistä kun olin sen purkanu. No negahan se oli :cry:

Täällä on monella jännät paikat, toivon sydämestäni kaikille plussia ja Catharin, toivottavasti seuraavassa ultrassa löytyy pikkuinen. Ite olen ollut kahdessa edellisessä raskaudessa varhaisultrassa 7+ jotain ja silloin on löytynyt sykkeet. Muistan, että minulle ekassa raskaudessa (joka on ICSI-lapsi), sanottiin hoidoissa että eka ultra on vasta reilusit 7+jotain, että ennemmin ei pakosta näy mitään ja aiheuttaa vaan turhaa murhetta. Toivotaan siis että sulla oli vain liian vähä päiviä, tokikin se lääkärikin oli suoraan sanoen sieltä minne aurinko ei paista... Tuollainen suunsoitto ja käytös kuuluu ihan jonnekki muualle ku erittäin arkaan tilanteeseen, jossa ihminen on tosi hauraassa mielentilassa.

Eli mulla sitte täti tuli viime kierrossa myöhässä 32/27. Mä vähän veikkaan, ettei mulla ollu ovista viime kierrossa ollenkaan.

Nyt on kp 19 ja dpo 6. Ovis oli kp 13, tunnen sen niin pirun selvästi jos se on oikealla puolella, että vetää ihan 90 asteen kulmaan tai sohvalle sikiöasentoon (n)

Omista fiiliksistä sen verran, että viime kierrossa hepuloin raskaaksi tulolla niin paljon että ihan suutui itelleni :mad: Päätin että tässä kierrossa yritän hillitä itseni ja jotenkin olen onnistunut sillai että on jotenkin rauhallinen olo. Rauhallista oloa tietysti häiritsee oma kroppa joka antaa oikeasti merkkejä tai sit mun mielikuvituksen tuotetta. Toki, mullahan on ollu hieman outoja kiertoja tässä vuoden verran, tuntuu, että joka kierrossa on saanu ihmetellä jos jotakin asiaa, ehkä tää voi olla taas uus juttu näihin tuntemuksiin

Perjantaina tosiaan mulla oli ovulaatio, sunnuntaina dpo 2 mulla alkoi menkkamainen juilinta alamahalla, joka oli ajoittaista ei jatkuvaa. dpo 4 mua vihlo koko päivän, aamusta iltaan, vähä väliä munasarjoja, kohtua eli siis alavatsaa. Ja eilen, dpo 5, aamupäivästä lorahteli valkovuotoa ja iltapäivällä mulla tuli yhtäkkiä töissä kummallisesti nälkä ja hain leivän kahviosta, aluksi se maistui hyvälle ja lopuksi se oli ihan pakkopullaa, ei normaalia mulle... ja töistä kotiin päästyäni, pissalla käydessäni paperiin tuli selvästi rusehtavaa vuotoa... Lisäksi eilen mulla oli sellainen olo suussa että olisin nielassu karvapallon ja kurkkua kuivi ja suussa mastui pahalle... Tänään, dpo 6, on ollu rauhallisempi päivä, pientä vihlontaa mutta paljon vähemmän kuin tiistaina. Aamulla sain jonku yskäkohtauksen, joka oli niin kova lopuksi että vihlaisi alakertaan. Kaverini tuumas ku hänelle tämän kerroin, että koska meinaat tehdä testin... Vakuutin, että viikon päästä... Nauroi mulle ja sanoi että meinaanko pystyä :ROFLMAO::LOL: Tuumas että joillain herkillä vois näkyä jo lauantaina dpo 8...

Onko jollain siis näkyny r-testissä dpo 8 kohdalla jo jotain :oops:o_O:eek::p

Etta alkaa mun rauhallisuus karista varmaan pikkuhiljaa, jos tää kroppa jatkaa tällästä menoa... :LOL::ROFLMAO::whistle::eek:

PikkuMyy-82
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Solene, hei kiitos ultrakuvista! Toihan näyttää samalta kun mun!! En kyllä mäkään tosta sun kuvasta olis mitään erottanut :LOL: on ihan yhtä epäselvä kun mun. Annoit mulle just vähän toivoa :love: mä sain tänään sen hcg:n, se oli 12070.7. Eli menis 7-8 viikkoihin. Mitä mieltä muut on? Todella harmittelen kun ei oo sitä vertauskohdetta kun en saanu sitä lähetettä sillon pari viikkoa sit kun pyysin :cry:
 

Yhteistyössä