Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihania viivoja täällä näkyy :) kevätTähdelle ja maradoonalle onnitteluja. :)

Tulipahan mieleen sellainen kysymys että saako CB:n digitaaliseen ovistestiin ostettua lisää niitä testitikkuja? Googletin ja en kyllä löytänyt mistään. :unsure:
 
Kevättähti ja Maradoona onnea teille :love:

Minun päivän testit:



PC oli tosi ihimeellinen taas, väri lähti tosi epätasasesti ja koko tikku jäi aivan sotkuseksi. Suurennuslasilla tosi näkkyy ihan selevät viivan REUNAT ja livenä se testiviivan kohta on taustaa tummempi mutta eihän se taaskaan mittään oo. Ärsyttää vain tämmöset kuppaseet tikut ko taas pittää käyä ostaan lissää ja varmistaa tulos joskus ens viikolla.
 
Onnea ihanista viivoista Kevättähti ja maradoona!:love::love:

Ihanku pupelaattorilla jotain sillä vilkkus...toivottavasti onpikku-pupelaattorin aiheuttamaa ja lähtis siitä vahvistuun!;)(y)
Ja Theranilla oli kans haamulainen kurkkimassa!(y)

Itellä alko eilen menkat..ja on muuten kipiät ja runsaat!:cautious:
Mutta jospas se joskus tärppäis, tää oottaminen ei sovi mun luonnolle yhtää eli suuri hatun nosto teille jotka ootte pitempään jo yrittäny ja ootte vielä täysissä sielun voimissa! Ootte sissejä naisia!:love:

Plussatuulia kaikille niitä kaipaileville!!!! upload_2015-10-22_14-3-17.jpeg
 
No joo.. Tämän aamuisessa ei näkynyt sitten noin selkeää ja ilmeisesti kaavinnan/operaation jälkeiset menkat alkoi juuri. :)
Puppis oon kyl näkevinäni sun tikussa jotain.

Pikkupossu pahoittelut menkoista. :( me tätä iltatähteä ollaan yritetty vääntää tammikuusta 2013. Jossain vaiheessa se epätoivo on kamalaa ja kärsivällisyyttä koetellut. Mut onneksi ei ole esikoinen mitä puserrettu. Vaikka kyllä ne menetykset ja pettymykset silti sattuu.
Toivottavasti teillä tärppäisi pian. :)
 
image.jpeg Hellou! Keskenmenon jälkeen (kesän alussa meni kesken) viime kierto ensimmäinen missä edes ovulaatiota. Tänään kp30, ja ovulaatio kp18 eli nyt olis laskujen mukaan dpo12. Ei yhtään mitään oireita ja testikin negaa. Jotain tummentumaa kuitenkin olin havaitsevani, vai kuvittelenko ihan omia? Huoh, on tämä raskasta touhua.
 

Yhteistyössä