Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vohveli mulla tuli siinä rv4-9 kaikkea mahdollista tuhrua, jokaista ruskean, oranssin ja vaalean punaista eri sävyä. Pikkuhousunsuojalla mäkin pärjäsin koko ajan. Ainoastaan tuli veri verta ekan varhaisultran jälkeen pari tuntia kun limakalvot ärtyi sorkkimisesta.
Mulla myös eka viikko pari nippaili ajoittain kovastikin munasarjoista, se on varmasti ollut se keltarauhanen mikä siellä villiintynyt. Mullahan ei yhtään mitään muuta oiretta ollutkaan ihan alussa. Rinnatkin suurentui ja kipeytyi joskus rv7 ja vähäistä huonohkoa oloa harvoin jostaa rv6 kai.
Joten kuulostaa hyvältä sun kohdalla myös ;) (y)

Mulla kans ne ekat testipäivät kun haamuili oli tosi vaikeita sietää kun edellisessä hoidossa tuli kemiallinen, joten odotin vaan joka päivä nytkin että testit alkaa haalenemaan. Sietämätön olo oli.

Mitä nuo vihreäkantaiset testit muuten on? en ole itse aiemmin törmännyt.
 
Voi kurja wolt:(
Mandala
mulla alkaa kyllä usko loppumaan, vuoto tuntuu lisääntyvän:cry: ja testitkin vaan viivanpaikka näyttää. eli tänään kp1-24/32..
mä tilasin mammaksi.fi:stä niiden herkkiä ja merkiltään David. Käytin noita samoja vuosia sitten, mut nyt oon lukenu niiden antavan tuota viivanpaikkaa. Noh, niitä ehdin jo useamman tilata joten käytellään pois ja varmistellaan sit apteekin omalla tms.

Mitenhän hemmetissä mä nyt sen oviksen osaan laskea kun kierron heitto noin suuri?? En vielä haluais alkaa tikuttaa.. Tai sit vaan peittoja tasaiseen tahtiin heilutettava:whistle:
 
Heips! Pakko tulla tänne kertoon mun ensimmäisestä ultra kokemuksesta. Voin sanoa että aika monta kyyneltä kyllä tuli päästettyä. Menin siis ultraan ja heti siinä sanottiin että sikiö(pussi?) on liian pieni tälle raskausviikolle (Huom plussasin ekan kerran kunnolla viime torstaina clearbluella josta tuli 1-2vk, mutta neuvolassa sanottiin että meet ens viikolla ultraan kun ei tiedä millä viikolla oot.. Kuukautiset on epäsäännölliset, ei voi siittä laskea.) Noh siinä kutsuttiin lääkäriä paikalle ja sovittiin jo tyhjennys aikaa.. Kunnes joku ihme tapahtu ja lääkäri sanokin että odotetaan vielä? Nyt sitten elän seuraavat puoltoista viikkoa ihan epätietosuudessa, kunnes pääsen seuraavaan ultraan. Verikokeisiin passitti mut ja eilen hcg oli 4100.. Jotenkin jäi ihan törkeen paha mieli ja niin epävarma olo kun voi vaan olla..
 
Moikka!

Mä taidan liittyä tänne mukaan. Toista lasta yritän, tai ensimmäistä yhteistä. Esikoinen 5v.

Pillerit lopetin 16.9, vuoto alkoi siitä parin päivän päästä. Tietty hätähousuna toivoin jo raskautumista hirmusesti ekasta kierrosta ennen luomumenkkoja :D

19.10 alko ekat luomumenkat, eli kierto näytti olevan tasan sen 28pv, mikä oli ennen pillereitäkin. Eilen (kp11) aloin tikuttamaan ovista. Sinällään ehkä vähän "turhaa", kun meillä on muutenkin tosi aktiivinen seksielämä, niin ei tartte mitenkään panostaa oviksen aikoihin, mutta onhan se kiva tietää jo heti alkuunsa, että ovuloiko ja jos, niin koska.

Yllätyin kuitenkin vähän siitä, että nyt kp11 ja kp12 ovistestissä ei ole MITÄÄN testiviivan lisäksi. Olin jotenkin aatellut, että oviksen lähestyessä se toinenkin viiva piirtyisi, mutta vaan heikompana kun testiviiva.
 
Maradoona joo siintähän saa tietää paljonkin suuntaa. Tuu sit kertoo meille tulos verikokeesta.

Saaruska
jatka vaan ahkeraa tikutusta. Mulla alko menkat kanssa 19 päivä ja ovis plussa tuli keskiviikkona eli nyt dpo 1. Mut mulla kiertokin on lyhempi.
 
Maradoona, älä tosiaan missään nimessä vielä menetä toivoa. Jos sait viime viikolla tuon 1-2 vasta testistä, niin hyvin täsmäis tuo hcg-arvo alkuraskauteen. Onko sulla ollut kuinka pitkiä sun epäsäännölliset kierrot? Mullahan oli plussakierto 38 päivää, kuten sitä edellinenkin. Mut sitä ennen ollut jopa jotain 40-50 päivän paikkeilla.
 
Maradoonalle tsemppiä! Aikamoista miten nopeasti ovat valmiita tunkemaan ihmisille tyhjennyslääkkeet käteen, todella epäilyttävää touhua. Kyllähän sitä nyt kannattaa varmistaa keinoilla millä hyvänsä. Onneks sulla uusi verikoe tulossa, se on jo hyvä indikaattori missä mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja vauva2016
Jes Jes Jes Jes!!!!!! Arvatkaa mitä???!! Elämäni ekan kerran bongaan nyt vihdoin ja viimein että mun ovistesteissä viivat vahvistuu!!!!!! :love: En mä sittenkään ole niin maho ku mä luulin!!:ROFLMAO: Siis Voi Jöö tätä tunnetta ku vielä hetki sitten tuskailin noiden viivojeni kanssa! No mutta toisaalta olotkin on nyt semmoset että lähellä on... vv:a valuu niin että pitää sidettä pitää ja aamulla alko nippaileen munasarjoihin.
 
Taustalta huutelen (en oikein osaa pysyä kokonaan pois vaikka piti...)...

Maradoona, sä oot tehnyt ekan haamujen haamun sillon 18.10? Vois ajatella että se ollut (harjaantuneella himotestaajan silmällä) dpo9. Digin "raskaana 1-2" on tullu siten n. dpo 13. Näin ollen nyt olisit raskaana kutakuinkin 5+0. Ei ultrassa voikaan vielä näkyä mitään muuta kuin sikiöpussi. Ja mitä tulee hcg:n nousuun, niin noiden tietojen valossa toi päälle neljä tuhatta on oikein hyvä arvo.

Toivotaan parasta. :)
 
Sain eilen postissa epikriisin, siinä luki viikkojen olleen 9+1 mut menkkojen mukaan olis ollut keskeytyspäivänä 9+0. Sikiöpussi oli mulla 1,5x1cm. Mulla on nyt vasta rauhottunut vuoto, tiistainahan olin ensiavussa makaamassa sen rajun vuodon takia. Hb on laskenut 134--> 114!
 
Sain eilen postissa epikriisin, siinä luki viikkojen olleen 9+1 mut menkkojen mukaan olis ollut keskeytyspäivänä 9+0. Sikiöpussi oli mulla 1,5x1cm. Mulla on nyt vasta rauhottunut vuoto, tiistainahan olin ensiavussa makaamassa sen rajun vuodon takia. Hb on laskenut 134--> 114!
Saitko epikriisin pyytämättä? Miulla vuoto ollut tyhjennyspäivän jälkeen niukkaa, vain vessassa käydessä hieman pönttöön. Jotenkin sitä odottaa, että millon ne hanat aukeaa vai loppusko tää jo kohta...
 
Juu sain pyytämättä. Täällä saa yleensä automaattisesti polikäynneiltä epikriisin kotiin postitse, on kyl oikeesti hieno juttu ni näkee sit vähän mustaa valkosella! (y) Mullahan oli kans vuoto suht niukkaa to-su. Maanantaina vuoto runsastu mut pärjäsin vielä ja olin illan ja yön töissäkin. Mut sit tiistaina kun heräsin yövuoron jälkeen ni ihmettelin vatsakipua, menin vessaan ni sitä verta ihan pulppusi, lensi lattiallekin. Tuli paljon hyytymiä ja ihan kirkasta verta vaan valui ja valui, ihan älyntöntä. Sit alko jo heikottaa ni päätin lähtee päivystykseen josta ottivat heti sisälle. Vaikka mulla sillon to se sikiöpussi tulikin kokonaisena ulos ni silti tuli se mega-vuoto myöhemmin. Ja pe tuli hyytymiä ja kirkasta vuotoa, ajattelin sillon et jos se siinä oli ni pääsimpä helpolla, mut toisin kävi :confused: mut nyt on niukkaa jo, onneks. epikriisissä luki, et kohtu vastasi viikkoja 8-9, mut sikiöpussi oli osittain jo "lytistynyt". Nyt oottelen malttamattomana et vuoto loppuu kokonaan ja pääsis uuteen nousuun. Kolmas kerta toden sanoo?! :LOL:
 
Oon nyt isojen ongelmien äärellä :D Enhän mä voi tunnistaa ovulaatiolimoja nyt, kun siellä on kaikennäköstä muutakin tavaraa? :whistle::D Ihmettelin siis aamulla, kun oli niiiiiin ovilimat, ja ovistesti kuitenkin edelleen näyttää negaa.

Maradoonalle tsempit! Mulla kävi esikoisen kanssa vähän samalla tavalla. En tiennyt koska raskaus oli saanut alkunsa, ja menin ultraan tosi alussa. Lääkäri ohjeisti tyhjennykseen, mutta en suostunut, vaan menin viikon päästä yksityiselle ultraan (eka ultra oli siis neuvolan lähetteellä) omakustanteisesti, ja siellä sykkikin sydän <3
 
Ällövaroitus:

Noista limoista. Mulla tulee joka kierrossa tasan neljä päivää ennen ovisplussaa ne sitkeet kirkkaat limat, sitten muuttuu vetisemmäksi ovista kohden mentäessä. Oviksen jälkeen tulee kuiva kausi.
 

Yhteistyössä