Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No tää on kyllä kieltämättä ollut raskas vuosi, tällä viikolla menetin rakkaan isovanhemman ikiuniin. Jollakin tavalla nyt ajattelen, et ehkä se oli merkki siitä, et nyt meille saa vauva tulla kun suvun vanhin on poissa? No, vanhan kansan uskoa :D mua kauhistuttaa et kohta voisin alkaa testailla, tänään dpo 9... :whistle:
 
Heips!
En ole tähän ketjuun vielä kirjotellut. Minulla menossa dpo11 kp 27/32. Himotestaajana tilutellut jo usean päivän ajan haamujen haamua. Tänään tuli tällainen Olen testannut myös ovulaatiotestillä joka haaleni negaan ja tänään sekin näytti jo kahta viivaa. En tiiä miks tämän tänne postaan. Yksin vaikea olla näiden ajatusten kans (mies ei ymmärrä himotestailijaa) Toiveissa olisi kolmonen mutta maaliskuinen keskenmeno liian tuoreessa muistissa (12+0) Ei uskalla herätellä toiveita.
 

Attachments

Heips!
En ole tähän ketjuun vielä kirjotellut. Minulla menossa dpo11 kp 27/32. Himotestaajana tilutellut jo usean päivän ajan haamujen haamua. Tänään tuli tällainen Olen testannut myös ovulaatiotestillä joka haaleni negaan ja tänään sekin näytti jo kahta viivaa. En tiiä miks tämän tänne postaan. Yksin vaikea olla näiden ajatusten kans (mies ei ymmärrä himotestailijaa) Toiveissa olisi kolmonen mutta maaliskuinen keskenmeno liian tuoreessa muistissa (12+0) Ei uskalla herätellä toiveita.
Selvä plussahan toi on.
 
Heips!
En ole tähän ketjuun vielä kirjotellut. Minulla menossa dpo11 kp 27/32. Himotestaajana tilutellut jo usean päivän ajan haamujen haamua. Tänään tuli tällainen Olen testannut myös ovulaatiotestillä joka haaleni negaan ja tänään sekin näytti jo kahta viivaa. En tiiä miks tämän tänne postaan. Yksin vaikea olla näiden ajatusten kans (mies ei ymmärrä himotestailijaa) Toiveissa olisi kolmonen mutta maaliskuinen keskenmeno liian tuoreessa muistissa (12+0) Ei uskalla herätellä toiveita.
Heips!
En ole tähän ketjuun vielä kirjotellut. Minulla menossa dpo11 kp 27/32. Himotestaajana tilutellut jo usean päivän ajan haamujen haamua. Tänään tuli tällainen Olen testannut myös ovulaatiotestillä joka haaleni negaan ja tänään sekin näytti jo kahta viivaa. En tiiä miks tämän tänne postaan. Yksin vaikea olla näiden ajatusten kans (mies ei ymmärrä himotestailijaa) Toiveissa olisi kolmonen mutta maaliskuinen keskenmeno liian tuoreessa muistissa (12+0) Ei uskalla herätellä toiveita.
Onnea...plussahan tuo on :)
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Mullakaan ei näy Rinsessapan kuvaa :(


Mulla on tänään ollut huono olo! Alamaha kipee ja oksettanut. Yööööh. Mitä lie, tuskin tautia kuitenkaan.

Tänään (su) kp 18/28
Ovis oli ilmeisesti maanantaina tai tiistaina, eli dpot nyt 7 tai 6.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille ja tsempiä muille :)

Tossa oli puhe jossakin vaiheessa ovistestejä millon niitä kannattaa tehdä ni oman kokemuksen haluan kertoa että tein digin aamulla klo 6.30 ja sain ovisplussan viime kierrossa.

Nyt kaipaisin neuvoa, perjantaina holahti oikein kunnolla vv vuotoa ja tissit kipeytyivät. Ylin märkänä ja alin kuivana ja menossa vasta kp10.. http://aijaa.com/8K32sL Ei toi ihan plussa ole ja illemmalla en enää ehtinyt testaamaan (noi testit on tehty aamupäivällä). Digillä olisin tehnyt mutta niitä ei ollut silloin. Oisko mulla illalla voinut olla ovis +? La aamulla holahti taas kunnon vv vuodot, tissit sattu edelleen ja illemmalla tuntu kovia kipua alavatsalla/nivusissa mutta testit rupesivat haalentumaan.
 
Haaveilija24 Voi olla hyvinkin mahdollista että illalla olis ollu + :) Itsellä oli kans hirviä mahakipu kun plussasin.

http://aijaa.com/0GC47H
Tuossa tämän aamun testi. Älkää onnitelko :S Ettei tuo huonoa onnea.. En usko yhtään tuota testiä.. Voiko kemiallinen raskaus näkyä digitestissä enää "raskaana 2-3" ??
Niin mä vähän epäilen kanssa! Tavallisesti noi liuskatestit näyttäny plussaa oviksen aikaan vasta illalla.. Tää tissikipu on kans kamalaa. Jumalaton päänsärkykin mutta en uskalla ottaa lääkettä, en halua riskeerata mitää! Jostakin luin että päänsärkyä/migreeniä voi ilmetä ovulaation aikaan! Itse sairastan migreeniä mutta vaikka lopetin estolääkkeet ei ole ollut kohtauksia ollenkaan!

En onnittele mutta lupaavalta näyttää :) en osaa noista testeistä sanoa kun kokemusta ei ole raskaustesteistä tai edes raskaudesta!
 
Onnea plussanneille ja tsempiä muille :)

Tossa oli puhe jossakin vaiheessa ovistestejä millon niitä kannattaa tehdä ni oman kokemuksen haluan kertoa että tein digin aamulla klo 6.30 ja sain ovisplussan viime kierrossa.

Nyt kaipaisin neuvoa, perjantaina holahti oikein kunnolla vv vuotoa ja tissit kipeytyivät. Ylin märkänä ja alin kuivana ja menossa vasta kp10.. http://aijaa.com/8K32sL Ei toi ihan plussa ole ja illemmalla en enää ehtinyt testaamaan (noi testit on tehty aamupäivällä). Digillä olisin tehnyt mutta niitä ei ollut silloin. Oisko mulla illalla voinut olla ovis +? La aamulla holahti taas kunnon vv vuodot, tissit sattu edelleen ja illemmalla tuntu kovia kipua alavatsalla/nivusissa mutta testit rupesivat haalentumaan.
Voi ihan hyvin olla ovis nyt. Testi vielä aika märkä ja vahvat viivat. Itse luulin että viime ti olisi ollu ovis, mutta eilen sain sekunneissa semmosen plussan mistä ei voi erehtyä ja siis vasta kp 19.

Nyt vaa jännäillään! Ja onnea plussanneille!
 
Catharin, teehän vielä uutta testiä, jospa sieltä vielä viivanen tulisi (y)

Täällä kp8 ja vihdoin taitaa olla menkat ohi. Melkoset niagarathan nuo olikin tyhjennyksen jälkeen..! Huh. Kohta pääsee sitten o-tikkuja uittelemaan :)
 
Toivottavasti! Tosin vakaa aikomus ois testata vasta 29 päivä ku pitäs menkat alkaa mutta jos itteeni tunnen niin ens viikolla alkaa testien hamstraus ku tulee niin monta pyhää ja jouluaattona ollaan jo tikun kanssa leikkimässä :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mutta tavote ois olla testaamatta kovin aikasi;)
 

Yhteistyössä