Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt ja Theran , tsemiä :)!!

Ninas :(..no mä sinuna menisin. Ellei sit oo mitenkään mahollista että ovis on ollu paljo myöhemmin?

Migreeni ja ovis, mullaki kulkee usein samassa. Johtunee siitä estrogeenipiikistä oviksen Aikaan :)

Peukkuja tänne. Mä käyn aina kyttään viivoja :D
 
Wolt ja Theran , tsemiä :)!!

Ninas :(..no mä sinuna menisin. Ellei sit oo mitenkään mahollista että ovis on ollu paljo myöhemmin?

Migreeni ja ovis, mullaki kulkee usein samassa. Johtunee siitä estrogeenipiikistä oviksen Aikaan :)

Peukkuja tänne. Mä käyn aina kyttään viivoja :D
Onhan aina kaikki mahollista, mutta oli kyllä niin selkeet kivut, etten usko et olis myöhässä tullu. Teen ma toisen digin ja jos vastaus yhtä huono niin varailen lääkäriin aikaa. :(
 
Millos sä saitkaan sen ekan r.testi plussaviivan? Siitäkin voi vähä päätellä paljonko pitäs olla vahvistunu. Toi 1-2 tulee about 25-200 hcg arvolla. Joku PC tai apteekin oma mittaa n.25 pitoisuutta. Itse sain tossa menetyksen jälkeen samana päivänä hcg21 arvolla PCn hailun mutta selvän pinkin viivan.
Ootko tehny perustikkua, onko ne vahventuneet?
 
Minä pidin eilen onnistuneesti vapaapäivän testauksesta ja tein uuden testin tänään aamulla. Kyseessä sama One Step kuin aiemmin. Ja taas sama homma, epätasainen viiva. Myös kontrolliviivassa epätarkkuutta joten ei taas tiedä miten suhtautua.

Tänään menen ostamaan huomista aamua varten eri merkkisiä, ehkä jopa digitaalisen. Pohdituttaa sama kuin ninas_ :ia. Raskaana kyllä ollaan, mutta varmoja merkkejä hormonin noususta ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
Toivotaan, että sekä ninas_n että viljaan seuraavat testit on selkeämpiä ja antaa toivotun tuloksen!

Itse liityn Theranin ja woltin kanssa samaan veneeseen - dpo2 (tai dpo1), samanlaista kipua säärissä ja jaloissa kuin ennen menkkoja, yleensä siis PMS -oire. Muilla vastaavaa?
 
Voisin ilmottautua mukaan keskusteluun :) elikkäs toinen olis haaveissa nyt kp 10/24-27. Kkm rv 11+ syyskuussa, lokakuusta lähtiin yritystä jatkettu. Viime ja tän kierron mukana olleet ovistikut! Viime kuussa ovis oli vasta kp 18, siihen saakka kierto ollu 24päivää mut veny sit viimeks 27päivään ja jokunen tikku kerettiin tehdä :D

Onko muilla että tuntee oviksen vaa oikealla puolella vai eikö mulla sit vasen puoli ovuloi o_O viime kuussa oli selvät kivut oikeella ja limatki bongattu niin tässä kierrossa se selvii vissii et tapahtuuko ovis myös vasemmalla..
 
Moi kaikille!
Yk 1 ja oon tikuttanut ovulaatiota kp 11 lähtien. Ei oo näkynyt ja luulen, että ovulaatio on ollut ennen kuin aloin käyttää ovistestejä, joten tein eilen päivällä raskaustestin ja sain tosi haaleen viivan testiin. Tänään aamulla tein toisen testin, johon tuli haamuviiva. Clearbluen digi sanoi "ei raskaana".
Aion tässä vielä seurailla tilannetta, mutta näättekö te testissä viivaa? :)20160116_082336.jpeg
 
Moi kaikille!
Yk 1 ja oon tikuttanut ovulaatiota kp 11 lähtien. Ei oo näkynyt ja luulen, että ovulaatio on ollut ennen kuin aloin käyttää ovistestejä, joten tein eilen päivällä raskaustestin ja sain tosi haaleen viivan testiin. Tänään aamulla tein toisen testin, johon tuli haamuviiva. Clearbluen digi sanoi "ei raskaana".
Aion tässä vielä seurailla tilannetta, mutta näättekö te testissä viivaa? :)katso liitettä 498

Kyllä mä näen tässä haamun :)
 
Hmm.. Käytin itsekin sitä ensimmäisen kerran vasta viime viikolla. Minulla on kuvat puhelimen muistissa.

Olen valinnut "valitse tiedostot" --> "kuvakirjasto" --> "lataa" --> "kuvakoodit" ja kopioinut sieltä sen kaikkein alimmaisen linkin. Oletko tehnyt ihan samalla tavalla?

En valitettavasti osaa muuten auttaa.
 
Hmm.. Käytin itsekin sitä ensimmäisen kerran vasta viime viikolla. Minulla on kuvat puhelimen muistissa.

Olen valinnut "valitse tiedostot" --> "kuvakirjasto" --> "lataa" --> "kuvakoodit" ja kopioinut sieltä sen kaikkein alimmaisen linkin. Oletko tehnyt ihan samalla tavalla?

En valitettavasti osaa muuten auttaa.
Mäkin tein noin. Muttei toimi..
Näkyykö sulla noi kuvat mitkä laitoin äsken?
 
Tein siis ekan positiivisen tiistaina 5pv sitten, rv 4+4, eli kyllähän sen olis pitäny nousta. Oon ollu vaan tyhmä kun kaikki testit millä testannut niin on ollut eri merkkisiä, eli ei varsinaisesti ole pystynyt vertaamaan viivoja.
 
Ja siis ensimmäinen testi oli se cb puikko,
toinen oli apteekin oma,
kolmas one stepin herkkä puikko
ja tänään neljäs digi.

Teen huomenna tollasen one stepin ja maanantaina toisen digin. Ja jos maanantaina vieläki vastaus 1-2 niin pakko se on varattava labraan aikaa, hulluks tässä tulee.

Viljaa, toivottavasti teilläkin tulisi selkeät viivat eikä tuollaista epämääräistä! Täällä myös selkeästi raskaana ollaan ja oireita on, mutta testit ei vahvene. :(
Sain jo tänään miehen stressaamaan asiasta kun tänään alkoi taas tulemaan ruskeaa niukkaa vuotoa. Jossain välissä tuli myös tummanpunaista, mutta koko päivän selvinnyt siis ph-suojilla ja tuo punainenkin vuoto ollut erittäin niukkaa.
Ollaan kyllä oltu koko päivä menossa ja liikkeessä, en sitten tiedä voisko sillä olla jotain tekemistä vuodon kanssa.

Onneks saatiin Hyvinkäältä ohjeeksi, että jos ennen ar-ultraa alkaa verinen vuoto kipujen kanssa niin suoraan soitto sinne naistentautien päivystykseen ja meno sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti ninas_ tuolle löytyisi vielä jokin selitys ja raskaus jatkuisi ilman ongelmia. Oliko teilläkin ensimmäinen toiveissa?

Minä kävin ostamassa huomiseksi aamuksi cb digin ja varmaan malttamattomana kokeilen vielä kerran One Stepiä kun niitä edelleen kaapissa on muovipussillinen. :D

Minulla vatsa on julminut nyt kolme päivää menkkamaista kipua. Pientäkään vuotoa ei kuitenkaan ole ollut.
 
Meillä toiveena pikkukakkonen ja yritystä 3 vuotta. :/

Joo ja mua hämää toi cb digi, koska mulla tänään rv 5+1 ja digi sanoo 1-2 ja hedelmöittymisestä PITÄISI olla jo kuitenkin 3 viikkoa.
Kaikki testit ovat kyllä antaneet positiivisen tuloksen, mutta viivat ei tosiaan vahvistu.

No mulla taas tissit kihelmöi, kohtua vihlasee satunnaisesti, kylmä on koko ajan ja toisaalta taas kuumottaa ja tänään oon aivastellut on ihan hullunlailla, menkkajuilintaakin on ollut.
MUOKS. Niin ja siis nyt ollut 3pv ihan hillitön väsy!! To ja pe oli pakko nukkuu kesken työpäivää pikku päikkärit (oon perhepäivähoitaja ja pystyy nukkuu samaan aikaan lasten kanssa :D), siis pystyssäkään ei meinannu silmät pysyy auki! Tänään taas ei ole kerennyt nukkumaan kun koko päivän ollut menossa.

Nooh, huomenna one step ja ma uusi digi.
Tuuhan viljaa kertomaan mitä testit näyttää, jännäilen täällä teidänkin puolesta, ihan kun omissa ei olisi tarpeeksi jännittämistä! :ROFLMAO:
 
Minäkin olen onnistunut pitämään itseni aisoissa enkä ole testannut! Ajattelin uskaltaa maanantaina tai tiistaina tehdä digitaalisen. Hirvittää niin kovasti kun sain noi kaksi hailakkaa plussaa :barefoot: Henkisesti yritän varautua että tulos on nega, mutta eipä siihen voi riittävästi varautua. Vieläkään ei ole kuukautiset alkaneet. Epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta niiden olisi pitänyt kuitenkin jo alkaa :confused:

Oireista: Selviä(?) oireita on ollut ennen ja varsinkin jälkeen tuon haalean plussan. Pahoinvointia, yökkäilyä, rintojen turvotusta ja arkuutta, kiukkuisuutta, hirvittävä alavatsan turvotus varsinkin iltaisin, vatsan nippailu ja koko lantion seudulla sellaista kummallista vihlontaa ja jomotusta + aivan tajuton itkuherkkyys... Näin sympaattisen vanhan vaarin ja suomenpystykorvan kävelyllä ja aloin nyyhkyttää :LOL:

Viljaa Toivotaan ja jännitetään yhdessä että digi toisi hyviä ja varmoja uutisia (n)

ninas_ toivotaan että myös sinä saisit vastauksen ja tulos olisi positiivinen :rolleyes::love:
 

Yhteistyössä