Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä kivut ja vuoto jatkuu runsaana. :/

Eiköhän tämä ole aika taputeltu.
Toivonmukaan tulisi nyt kaikki kerralla ulos, kohtu olisi ultrassa tyhjä ja tää vuoto loppuisi nopeasti niin pääsee jatkamaan jälleen yritystä. :(

Mä en tiedä miten tää keskenmeno vaikuttaa nyt meidän hoitoihin pääsyyn, kun maaliskuussa meillä alkaisi hoitosuunnitelmien teko.. Toisaalta meillä kyllä kerkesi tulla 3 vuotta ilman tätä km yritystä täyteen.
Toivottavasti ei tämä nyt vaikuttaisi eikä jouduta TAAS vuodeksi yrittämään luomusti. :/

Jos mä joskus saan oman nyytin vielä syliin, niin luulen, että meillä on lapsiluku sitten täynnä.
En millään jaksa toista 3 vuoden rupeamaa luomuna, tää aika on ollut ihan helvetillistä pettymystä kuukaudesta toiseen.

Toivotaan parasta! Ja älä menetä toivoa. Kyllä sinä vielä sen oman Nyytin saat syliin!
 
Voi ninas_ :cry: Pahoitteluni, en ole keskenmenoa kokenut enkä voi edes kuvitella sinun tuntemuksiasi juuri nyt. :( Kyllä se vielä tärppää!

Tammityttö: tein edellisen testin 5 päivää sitten ja sain silloin sen haamujen haamun. Minulla on kierto hieman sekaisin joten en tarkkaan tiedä viikkojani, mutta ovulaatiotuntemuksien perusteella ja edellisistä kuukautisista lasettuna (jotka olivat kovin niukat, verta ei tullut juuri ollenkaan...(?) viikot olisivat 4+6 tai 4+4. Edelliset kunnolliset kuukautiset alkoivat 13.11. mutta jos raskaus olisi niistä laskettuna niin ei olisi varmaankaan haamuviivaa tullut viime viikon testiin.. Ja testasin 19.12. negatiivisine ja 25.12. negatiivisen joten raskaus on väkisinkin saanut alkunsa näiden ajankohtien jälkeen (n) Täytyy nyt kun sain vahvan plussaan, soittaa neuvolaan ja kertoa tilanne. Olin jo varaamassaa gynelle aikaa nyt 15.1 että mikä mättää, mutta kun sain haamun 14. pvä se sitten jäi :rolleyes:

Pepiita: Miehelle kerroin kun olin nukkunut 3 tuntia ja hän heräsi töihin... Sanoin sitten unen sekaisin tutnein että "olis vähän kerrottavaa" Mies arvasi jo että olen tehnyt testin kun kävimme yhdessä ne ostamassa ja totesi jo tässä vaiheessa että "hyvä" kun sitten näytin kuvan testistä sain vastaukseksi leveän hymyn ja tyytyväisen hymähdyksen, taisi se sanoa että "Onpa ihanaa" :LOL: Ei misään riemun kiljahduksista voida ehkä puhua, mutta mieheni on aina sanonut ettei halua elätellä turhia toiveita (tämä koskee aivan kaikkea elämässä työpaikan vakinaistamista yms.) Pessimisti ei pety....:confused: Eiköhän viimeistään Ultrassa ala tajuamaan asian todellisuuden. jos sinne asti päästäisiin :love:

Meillä siis tilanne että olemme jo pitkään puhuneet ja haaveilleet lapsesta. Aloimme yrittämään viime vuoden lopulla, sanoin miehelleni silloin että voi olla että tärppiä joutuu osottamaan jopa vuosia. Saattaa olla että tämä näinkin nopea tärppi tuli hieman "järkytyksenä" miehelleni niinkuin se kyllä tuli minullekkin. En voi usoa tätä todeksi ! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ihanasti täällä plussia ropisee :love: Onnea kaikki!

Mulla dpo 8... Vieläkin kauhee paine mahassa, eilen iski ihan puskista ihan kauhee iskias(?!)kipu joka säteili reiteen asti ja polvea on kans siitä lähtien vihlonu ihan hulluna :eek:
Nii voiko olla että raskaushormonit alkais jo näin aikasin löysytellä niveliä? :LOL:
On ihan vanhamummuolo, kun joutuu köpöttelemään ja voivottelemaan!

En millään uskaltais testata :D Jos vaikka pe aamuna...
 
Täällä kivut ja vuoto jatkuu runsaana. :/

Eiköhän tämä ole aika taputeltu.
Toivonmukaan tulisi nyt kaikki kerralla ulos, kohtu olisi ultrassa tyhjä ja tää vuoto loppuisi nopeasti niin pääsee jatkamaan jälleen yritystä. :(

Mä en tiedä miten tää keskenmeno vaikuttaa nyt meidän hoitoihin pääsyyn, kun maaliskuussa meillä alkaisi hoitosuunnitelmien teko.. Toisaalta meillä kyllä kerkesi tulla 3 vuotta ilman tätä km yritystä täyteen.
Toivottavasti ei tämä nyt vaikuttaisi eikä jouduta TAAS vuodeksi yrittämään luomusti. :/

Jos mä joskus saan oman nyytin vielä syliin, niin luulen, että meillä on lapsiluku sitten täynnä.
En millään jaksa toista 3 vuoden rupeamaa luomuna, tää aika on ollut ihan helvetillistä pettymystä kuukaudesta toiseen.
voi ei ninas no luulisi ettei teitä nyt enää oikeesti laiteta luomusti yrittämään jos kolme vuotta kesti saada plussa! Olisi musta aika kohtuutonta! Me oltiin kunnallisella puolella esikoista yrittäessä hoidoissa ja jonot oli kyllä hurjia. Lopulta meille tehtiin siellä neljä inseminaatiota ilman tulosta ja jouduimme ivf-jonoon joka oli pitkä ja vuoden siellä oltuamme lopulta hakeuduttiin yksityiselle, kun hoitoonpääsy aina vaan siirtyi. Toi odottaminen ja joka kuukautinwn pettyminen on todella raskasta, voimia teille <3
 
Kyllä mä nään tossa viivan. Katsoin moneen kertaan ja näyttäis olevan.
Onko sulla tää testi vielä tallessa?
Varmaan joku viivanpaikka joka kuultaa. Nyt kun aloi itsekin katsomaan niin ihan kun siinä muka jotain olisi. Ainakin läppärillä näkyy jos näyttöä kallistaa :) No huomenna aamulla uudelleen, hain tänään kolme pakettia pregcheckejä prismasta :D ja on testi tallessa, pitääpä menna katsomaan miltä näyttää nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: sannahan
Hei vain kanssapiinailijat.
Ajattelin tulla ilmottaan teille nopeesti gynen terveiset, koska täällä varmasti on saman 'kohtalon' kokeneita. Eli 2 pvän päästä pitäisi olla ovulaatio, mutta mitään ei näkynyt eli en kuulemma ovuloi. Kysyi vähän elämästä, miten esikoinen nukkuu jne (on huonosti nukkuva ollut aina ja on edelleen). Sanoi että syy on puhtaasti stressi, en tuota myöskään keltarauhashormonia, siitä tiputtelu. Tästä päivästä eteenpäin Terolut 10mg kuuria määrätty 3kk eteenpäin.
Mimmosia kokemuksia terosta? Onko nopeesti auttanut? Tekis mieli vaan romahtaa ja tekee pahaa kun mies joutuu esittään vahvaa vaikka nään siitä kuinka sattuu.
Mut herranjesta, ultra+papa 190e! Huh.
 
Sannahan mä sanoisin, että se on tuon ekan ja keskimmäisen kuvan välimaastossa eli ihan linjassa sitten viikkojen kanssa (y)
Mä henk koht suosittelisin, että odota vaikka edes pari päivää siihen esim 4+2 aamuun sen digin kanssa, että olisi mahdollisuus saada 2-3 siihen ruudulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ollaan päätetty jättää ehkäisyt kokonaan pois ja lopetin siis pillerit 20.12 ja ensimmäinen vuoto tulikin jo 25.12. Tässä kierrossa en tikuttanut ovista, mutta luulen sen olleen 9.1. Mutta sunnuntaina mulla alkoikin vuoto ja kesti niukkana vain 2 päivää ja tänään loppui kuin seinään! Mulla on kyllä pillereiden aikana ollut menkat ihan sekasin, alussa tuli muutaman viikon välein ja pikkuhiljaa ne jäikin pois tai välillä tuli tosi niukkaa vuotoa. Eli ilmeisesti kroppa edelleen sekasin. Tein kyllä testin sunnuntaina ennenkun vuoto alkoi. Mutta en nää kyllä testissä haamun haamua. Eli kai sitä tässä vaan ruvetaan metsästämään ovista jos kierto vaan olis normaali.(n)

http://aijaa.com/I2Wkj2
http://aijaa.com/tqOPie
 
Ollaan päätetty jättää ehkäisyt kokonaan pois ja lopetin siis pillerit 20.12 ja ensimmäinen vuoto tulikin jo 25.12. Tässä kierrossa en tikuttanut ovista, mutta luulen sen olleen 9.1. Mutta sunnuntaina mulla alkoikin vuoto ja kesti niukkana vain 2 päivää ja tänään loppui kuin seinään! Mulla on kyllä pillereiden aikana ollut menkat ihan sekasin, alussa tuli muutaman viikon välein ja pikkuhiljaa ne jäikin pois tai välillä tuli tosi niukkaa vuotoa. Eli ilmeisesti kroppa edelleen sekasin. Tein kyllä testin sunnuntaina ennenkun vuoto alkoi. Mutta en nää kyllä testissä haamun haamua. Eli kai sitä tässä vaan ruvetaan metsästämään ovista jos kierto vaan olis normaali.(n)

http://aijaa.com/I2Wkj2
http://aijaa.com/tqOPie
Jospa ei venyisi yritys pitkäksi. Toivotaan pikaista plussaa. :)
 
Hei vain kanssapiinailijat.
Ajattelin tulla ilmottaan teille nopeesti gynen terveiset, koska täällä varmasti on saman 'kohtalon' kokeneita. Eli 2 pvän päästä pitäisi olla ovulaatio, mutta mitään ei näkynyt eli en kuulemma ovuloi. Kysyi vähän elämästä, miten esikoinen nukkuu jne (on huonosti nukkuva ollut aina ja on edelleen). Sanoi että syy on puhtaasti stressi, en tuota myöskään keltarauhashormonia, siitä tiputtelu. Tästä päivästä eteenpäin Terolut 10mg kuuria määrätty 3kk eteenpäin.
Mimmosia kokemuksia terosta? Onko nopeesti auttanut? Tekis mieli vaan romahtaa ja tekee pahaa kun mies joutuu esittään vahvaa vaikka nään siitä kuinka sattuu.
Mut herranjesta, ultra+papa 190e! Huh.
Voi ei... :( onneksi kävit lääkärissä niin et yksin pähkäillyt. Toivotaan että lääke auttaisi. <3
 
Osaisiko joku vastata tuohon aiempaan kysymykseeni siitä, onko rv 5+6 (tai rv 6+0) täysin turhaa mennä vielä alkuraskauden ultraan? Seuraava mahdollisuus siitä on kahden viikon matkan jälkeen. Vaikka sykettä ei saataisi vielä näkyviin, voisiko mahdollisesti tuulimunaraskauden sulkea pois?
Mä en menisi. Jos sykettä ei näykään, joudut kuitenkin odottamaan pari viikkoa, jotta tuulimuna voidaan sulkea ulos. Toki voi olla, että näkyy, mut voi olla myös, että raskaus onkin alkanut vähän myöhemmin eikä siksi vielä sykettä ole. Sit sä joudut turhaan stressaamaan.

Mä kävin tuulimunasta joskus 6+, uusinta joskus 8+. Esikoisesta kävin 6+3 tms, kuopuksesta 7+2, mutta sepä vastasi ulkomuistista neljää päivää nuorempaa. Heitti reippaasti 6+ viikkojen puolelle, vaikka tiesin, milloin se on alkunsa saanut. Myöhemmissä ultrissa vastasi taas kokoaan, mutta alussa ei. Syke oli, mutta koko ei vastannut. Nyt kävin tässä joulukuussa kesken menneessä 6+4 (meni kesken 7+2 tai 7+3). Syke tälläkin oli ja tämä vastasi kokoaankin aika hyvin (paremmin kuin tuo kuopus), vastasi 6+2.

Mulla on nyt eka yrittelykierto keskenmenon jälkeen. Yhdet menkat odoteltiin, mutta taitaa mennä ens kiertoon ainakin ennen kuin mun kroppa on valmis. Laskennallisesti ja alustavien oireiden mukaan mun ovis olisi ollut nyt, mutta eipä ole ei. Ehkä oli jo viikonloppuna, kun oli noita alustavia oireita. Tai sitten ei. Eka kierto km:n jälkeen oli samanlainen. Ihan hirmusen lieväoireinen ovis ...ja mulla kun nämä on yleensä olleet niin selkeitä, että tiedän tarkalleen, missä mennään. Mut pitänee odotella hormonitoiminnan korjaantumista. Katsotaan, josko ens kierrossa sitten ovis jo olisi. En siis usko, että tällaisella oviksella (jos sitä edes tapahtui) voisi raskautua.
 

Yhteistyössä