Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Googlettelin muuten englanniksi tuosta kiinnittymisestä ja sen ajankohdasta. Siellä näyttää suurin osa osumista (jotka lasken luotettaviksi) kertovan kiinnittymisen tapahtuvan 7-10 päivää ovulaatiosta. Yleisimmän päivän ollessa 9. päivä. Siellä ei juurikaan puhuta 5:stä päivästä vaan about näin " Implantation of a fertilized ovum is most likely to occur about 9 days after ovulation, but can range between 6 to 12 days."
 
no niin kyllä lämmönlasku tiesi juurikin sitä, että täällä alkoi kp1. Nyt mä lupaan ja vannon, että ensi kierrosta en tee yhtään r-testiä ennen kun on vähintään dpo 10! Nyt siis uutta ovista odottelemaan.
 
Tää on kuopuksen alkuraskaudesta kopioitu toisaalta :)

"Yön yli olin osastolla, eilen hcg6800 ja kahdentoistatunnin päästä 9600, lääkäri sanoi että noin sen kuuluukin nousta normaalissa kohdunsisäisessä raskaudessa JA NIIN ULTRASSA NÄKYI PIENI hearthymiö vastasi rv 5+5. Kipuilut ilmeisesti johtuu siitä että edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa. Perjantaina kontrolliultra."
 
Ei pitäs säästää noita testejä :D nyt toho on tullu päivän aikana roskisviiva :D ja siis pitihän se testaa heti töiden jälkee ja äsken vielä :oops:

Kuvassa siis ylhäällä (molemmissa) aamun kuivuneet, sit iltapäivän testi ja slimpana viel märkänä äsken tehty. Kyl ne menkat varmasti alkaa to ja lämmötkin lähti laskuu tänää (edellinen dippi dpo7 tai 10 en muista :D)

http://aijaa.com/ZzMRPp

Ja siis pitäähän sitä nyt kaks kuvaa olla testeistä :D

http://aijaa.com/chLc8J

*muoks
Alimmasta testistä kuva kuivumisen aikaa. Kyllä mun kroppa koettelee, ei noihi vauvalan herkkii oo kyl saanu niin mitää ennen :p

http://aijaa.com/cNOvlT

toikin siis viivan paikka mut joo tärähtänyt oon :D

http://aijaa.com/r6m1Kq
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Adelhaid
Ei pitäs säästää noita testejä :D nyt toho on tullu päivän aikana roskisviiva :D ja siis pitihän se testaa heti töiden jälkee ja äsken vielä :oops:

Kuvassa siis ylhäällä (molemmissa) aamun kuivuneet, sit iltapäivän testi ja slimpana viel märkänä äsken tehty. Kyl ne menkat varmasti alkaa to ja lämmötkin lähti laskuu tänää (edellinen dippi dpo7 tai 10 en muista :D)

http://aijaa.com/ZzMRPp

Ja siis pitäähän sitä nyt kaks kuvaa olla testeistä :D

http://aijaa.com/chLc8J

*muoks
Alimmasta testistä kuva kuivumisen aikaa. Kyllä mun kroppa koettelee, ei noihi vauvalan herkkii oo kyl saanu niin mitää ennen :p

http://aijaa.com/cNOvlT

toikin siis viivan paikka mut joo tärähtänyt oon :D

http://aijaa.com/r6m1Kq
Piupula, kun olen väriä näkevinäni?!


Hei vaan! Pitkään keskustelua seuranneena (viime kesäkuusta), tulee nyt tämä himotestaaja kaapista ulos.
33v koti-äiti, mies 36v. Lapsia on kyllä siunaantunut ja meidän uusio perheen myötä yhteensä kuusi. Kummallakin kaksi aikaisemmin ja nyt kaksi yhteistä..
 
Apua, tietääkö kukaan näyttääkö ne erikoisherkät raskaustestit varmasti jos EI ole raskaana? Ilmeisesti ne voi näyttää positiivista vaikkei sitten olisikaan raskaana, mutta mitenkähän toisin päin? Miehen kanssa oli suunnitelma pistää 1 v.1 kk esikoiselle kaveri kasvamaan vasta syksyllä, mutta nyt jännittää että lieköhän saa seuraa jo aiemmin..

Tasan 10 päivää sitten kävi sängyssä pieni kämmi kumin kanssa, luultiin huomanneemme asia ajoissa mutta viime päivinä on herännyt pieni epävarmuus asiasta. Esikoisen imetyksestä luttanat tissit ovat saaneet eilen ja tänään uutta ryhtiä, imetän kyllä vielä 1-2 kertaa päivässä mutta eivät ne ole olleet näin "täydet" edes silloin kun viikonloppu oltiin reissussa ilman lasta.. Alavatsa on pinkeän turvonnut kun normaalisti ennen menkkoja turvotus kerääntyy tasaiseksi löllöksi lanteille. En tiedä merkitseekö kohonnut lämpö mitään, tänään päivällä kainalosta näytti tasan 37 astetta ja korvakuumemittarilla peräti 37,8, mittasin kun poskia niin kovasti kuumotti.

Hirveän ristiriitainen olo kun toisaalta toivoo että oireet olisivat vain omaa kuvitelmaa ja arki jatkuisi suunnitelmien mukaan, toisaalta mielessä jäytää ajatus ettei kaikki ole ihan normaalisti...!
 
Helou Adelhaid!
Tässä myös yksi uunituore käyttäjä ekaa viestiä rustaamassa
Meillä tosin lapsiakaan vielä ole, minä 23, mies 30.

Omaa napaa:
Ehkäisyn lopetettuani 7/2015 ei tätiä kuulunut puoleen vuoteen. Labrat ok ja nyt teroilla VIHDOIN homma eteenpäin.
Kummasti tämän ketjun lueskelu kuitenkin auttanut kuumeilun ja negojen keskellä! Kiitos siitä <3
Reilu puolen vuoden yritys siis takana enkä kehtaa edes sanoa, montako testiä on mennyt...
Eihän meillä vielä pitkä yritys ole ollut, mutta ainahan sitä kuvitteli jotenkin taianomaisesti raskauttavansa heti ehkäisyn lopetettuaan. Poks vaan! Nyt taas tuntuu, että mahtaako olla isompi koodausvirhe munasarjoissa.

Olisikin ihanaa kuulla muiden tätittömien kokemuksia mm. Terolutista. Kaiken maailman poppaskonstit otetaan myös ilolla vastaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Adelhaid
Apua, tietääkö kukaan näyttääkö ne erikoisherkät raskaustestit varmasti jos EI ole raskaana? Ilmeisesti ne voi näyttää positiivista vaikkei sitten olisikaan raskaana, mutta mitenkähän toisin päin? Miehen kanssa oli suunnitelma pistää 1 v.1 kk esikoiselle kaveri kasvamaan vasta syksyllä, mutta nyt jännittää että lieköhän saa seuraa jo aiemmin..

Tasan 10 päivää sitten kävi sängyssä pieni kämmi kumin kanssa, luultiin huomanneemme asia ajoissa mutta viime päivinä on herännyt pieni epävarmuus asiasta. Esikoisen imetyksestä luttanat tissit ovat saaneet eilen ja tänään uutta ryhtiä, imetän kyllä vielä 1-2 kertaa päivässä mutta eivät ne ole olleet näin "täydet" edes silloin kun viikonloppu oltiin reissussa ilman lasta.. Alavatsa on pinkeän turvonnut kun normaalisti ennen menkkoja turvotus kerääntyy tasaiseksi löllöksi lanteille. En tiedä merkitseekö kohonnut lämpö mitään, tänään päivällä kainalosta näytti tasan 37 astetta ja korvakuumemittarilla peräti 37,8, mittasin kun poskia niin kovasti kuumotti.

Hirveän ristiriitainen olo kun toisaalta toivoo että oireet olisivat vain omaa kuvitelmaa ja arki jatkuisi suunnitelmien mukaan, toisaalta mielessä jäytää ajatus ettei kaikki ole ihan normaalisti...!
Riippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.
 
Helou Adelhaid!
Tässä myös yksi uunituore käyttäjä ekaa viestiä rustaamassa
Meillä tosin lapsiakaan vielä ole, minä 23, mies 30.

Omaa napaa:
Ehkäisyn lopetettuani 7/2015 ei tätiä kuulunut puoleen vuoteen. Labrat ok ja nyt teroilla VIHDOIN homma eteenpäin.
Kummasti tämän ketjun lueskelu kuitenkin auttanut kuumeilun ja negojen keskellä! Kiitos siitä <3
Reilu puolen vuoden yritys siis takana enkä kehtaa edes sanoa, montako testiä on mennyt...
Eihän meillä vielä pitkä yritys ole ollut, mutta ainahan sitä kuvitteli jotenkin taianomaisesti raskauttavansa heti ehkäisyn lopetettuaan. Poks vaan! Nyt taas tuntuu, että mahtaako olla isompi koodausvirhe munasarjoissa.

Olisikin ihanaa kuulla muiden tätittömien kokemuksia mm. Terolutista. Kaiken maailman poppaskonstit otetaan myös ilolla vastaan!
Kuullostaa ihan minun tarinalta. Lopetin pillerit 7/15 myös eikä menkkoja tullut, sain terot jo käyttööni marraskuussa koska todella epäsäännöllinen kierto ollut aina ennen e-pillereitä. Söin 3 kk eli kiertoa teroluteja ja vuodot alkoivat. Nyt eka kierto ilman niitä ja valitettavasti minulla ei auttanut nämä herättämään kroppaa ja menkat myöhässä ja en ole raskaana. Tsemppiä ja toivotaan että sinulla auttaa terot säännöllistämään kiertoa.


Omaa napaa. Tänään peloteltiin lääkärissä että nämä kivut voisi johtua endometrioosista. Maailma mureni alta koska saanut mielikuvan että se on suora lapsettomuus. Paniikissa soittanut ympäriinsä ja varasin ajan yksityiselle tutkimuksiin ja jos sieltä selvitettäisiin mikä vaivaa. Tosin nämä kivut voi johtua revähdyksestäkin mutta parempi mennä nyt selvittämään asiat, ei ole kukaan lääkäri koskaan puhunut mistään endoista tai mistään muustakaan.
 
Riippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.
Tässä mun nega viime kierrossa
http://aijaa.com/mPKU94 :D Tää oli Sofin raskaustestejä jotka antoi mulle oviksen aikaan punertavaa viivaa, ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen. Tein kuitenkin vielä herkemmällä testillä, ja antoi negaa. Samoin kaikki muut merkit jotka kävin läpi. Kokeilin Pregcheckit, apteekin omat, rfsun ja Clear bluen ihan sen takia kun nuo antoivat jatkuvaa punertavaa viivaa. Tässä kierrossa ne nakkasin roskiin kun meni luotto niihin.
 
Riippuu varmaan mikä kp sulla on. Jos menkat jo myöhässä, tuskin oot. Väärää postiivista ei näytä kyl mikään testi, siis punaista viivaa. Sillon raskushormonia on aina kehossa.
Tänään kp 20. En oo vielä mitään testiä tehnyt, mietin että antaako tässä vaiheessa mikään tehty testi vielä mitään tietoa suuntaan tai toiseen. Tällä hetkellä ei kyllä tunnu yhtään siltä että vois raskaana olla, pitäis varmaan vaan yrittää unohtaa asia tällä hetkeksi ja miettiä viikon päästä jos menkkoja ei ala kuulua...
 
Kun ei ole ovistestejä millä testata niin tässä mietin jotta mikä on ns normaali väli jolloin ovulaatio tapahtuu :D mulla kierto 26-28 pvää ja tänään on kp11. Nippailee pienesti nivusissa ja lantioniveliä hieman särkee. Oviksia kummemmin ole aikasemmin seuraillu niin en edes tiedä tuntuuko ne miltään mulla :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä