Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onks kellään muuten kokemusta siitä disperiinistä yrityksen aikana? Ajattelin sitä nyt sit vielä kokeilla jos/kun tämä raskaus tästä menee ohitse..
Mä asuin ekan raskauden aikana ulkomailla ja mulla oli ekassa raskaudessa vakava raskausmyrkytys. Lääkäri sitten suositteli aloittamaan miniaspiriinin syönnin heti kun seuraavaa lasta ruvetaan suunnittelemaan, kuulemma pienentää raskaumyrkytyksen uusiutumisen riskiä. Aloitin aspiriinin syönnin ja tärppi kävi heti eikä myrkytyskään uusiutunut. Nyt yritetään kolmatta lasta ja olin unohtanut aspiriinihomman tyystin ekassa kierrossa ja nyt lähti toinen yk käyntiin miniaspiriinin voimin, saa nähdä miten käy :) Ihmeissäni silloin aikoinaan googlettelin saatuani lääkärin ohjeistuksen, että noinkohan täti puhuu läpiä päähänsä, mutta löysinkin paljon tutkimuksia aiheesta ja samalla löytyi myös paljon tietoa aspiriinin suotuisista vaikutuksista raskautumiseen.
 
Mä asuin ekan raskauden aikana ulkomailla ja mulla oli ekassa raskaudessa vakava raskausmyrkytys. Lääkäri sitten suositteli aloittamaan miniaspiriinin syönnin heti kun seuraavaa lasta ruvetaan suunnittelemaan, kuulemma pienentää raskaumyrkytyksen uusiutumisen riskiä. Aloitin aspiriinin syönnin ja tärppi kävi heti eikä myrkytyskään uusiutunut. Nyt yritetään kolmatta lasta ja olin unohtanut aspiriinihomman tyystin ekassa kierrossa ja nyt lähti toinen yk käyntiin miniaspiriinin voimin, saa nähdä miten käy :) Ihmeissäni silloin aikoinaan googlettelin saatuani lääkärin ohjeistuksen, että noinkohan täti puhuu läpiä päähänsä, mutta löysinkin paljon tutkimuksia aiheesta ja samalla löytyi myös paljon tietoa aspiriinin suotuisista vaikutuksista raskautumiseen.
Mulla on molemmista lapsista tullu raskausmyrkytys ja siel tuulimunan keskeytyksessä kun olin lokakuussa ni lääkäri sanoi mulle et heti kun seuraava raskaus onnistuu niin vko 12 mun pitäis mennä sinne polille ja alottaisin syömään aspiriinia just siks et se ehkäisis uutta myrkytystä. Nyt vaan mietin et jos tää nyt taas tästä kesken menee ni jos alottaisin ominpäin sen disperiinin syönnin. Lähinnä vaan mietin sitä annostusta? Lääkäri meinas et se voi aiheuttaa km et siks alottaisin vast 12 vko, mut voipa näitä km muutenkin näköjään tulla.
 
Catharin ainakin noissa lapsettomuushoidoissa jotkut lääkärit määrää miniaspiriinia joillekin kellä hoidoissa onnistuminen kestää tai on ollut keskenmenoja. Lähinnä kai sen verta ohentavan vaikutuksen takia jos esim tukostaipuvuutta tms on. Silloin kaiketi määrä on 50mg /pvä ja ilmeisesti aloitettu syömään kyllä ihan alkionsiirrosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Kävin sitten hakemassa apteekista elämäni ensimmäisen digitestin. :LOL: Aiemmin on riittäny ihan se viiva tavallisessa testissä, enkä oo sitä enää sen kummemmin miettiny. Mutta seura tekee kaltaisekseen vissiin. :whistle::p

Hain myös pc-paketin ja nyt mietin et millähän testaisin tunnin päästä. Koitan pidättää ainakin reilu 3h, jos ei ihan housuun tuu, enkä oo juurikaan juonu. Aamulla tein vauvalan herkän, mutta ne on ihan susia.

Muttamutta.. Maltanko odottaa digin kanssa huomisaamuun, vai teenkö sen jo tänään. Toisaalta, jos se digi näyttää vaikka 2-3vkoa, niin tuskin ostan enää toista digiä vaan koitan tyytyä sitten siihen, enkä testaile enempää. Et sinällään mulle ei oo niin isoa väliä, et näyttääkö just ne viikot oikein vaan lähinnä varmistaa et oonhan oikeasti raskaana. :) Ja jos jätän aamuun, niin tuskin nukun kovinkaan hyvin ensi yönä. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
http://aijaa.com/1YqbLM

Tässä vielä kuva samana päivänä tehdyistä vauvala herkästä one stepistä (aamupissa) ja pc:stä (4h pidätys). Että siitäpä voikin päätellä kummalla himotestaajan kannattaa testailla, jos haluaa nähdä mahd aikaisin sen toisenkin viivan testissä. :D

Harmi kun en samasta pissasta saanu tehtyä noita, kun aamulla oli vaan noita huonoja testejä jäljellä.. Mut enpä enää niihin sorru.
 
Moi kaikille!
Uus käyttäjä ole ja kyselisin teiltä vähän mielipidettä ;)
Osaatteko kertoa miks mulla ovulaatiotesti(mammaksi) näyttä todella tummaa testi-viivaa kokoajan? Siis pari viikkoa jo näyttänyt. Välillä vähän vaalenee ja taas muuttuu tummaksi ( ei kyllä yhtä tumma kuin korolli)? Voiko hormoonit heittää vain? Imetän siis reilu 1v lasta ja menkatkaan eivät ole vielä alkaneet... Raskaustesti on nega.
Pitäiskö se vain imetys lopettaa jos aikoo raskautua?
Kiitos!! :)
 
Mä päätin nyt lopettaa kaikki teorioiden miettimisen, aamulla testi pelkkä viivanpaikka..
Eli kroppa ei vaan toimi, yrittää toimia ja se aiheuttaa kaikki kivut/oireet..

Ens viikolle varaan ajan gynelle. Enää viitti odotella turhaan, kun tietää ettei tää kroppa ilman pillereitä toimi :oops:

Te kenellä clomit käytössä niin kuinka nopeasti ootte saanu ne käyttöön?

Mä kun ne selvästi tarvisin, mutta ne ei vaan millään suostu niitä määräämään..jos vihdoinkin määräis..en kyllä ymmärrä miksi ei määrätä, onko ylipainon takia?
Nyt oon saanu vyötäröstä 11cm pois, niin eiköhän ne vois luottaa että aion pienentyä myös jatkossa..mutta enää nuoremmaksi en tule!
 

Yhteistyössä