Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minä vaan asun niin pienellä paikkakunnalla että testin hakeminen on aina vähän jopa kiusallista. Meillä on kaksi apteekkia ja tunnen jollain tasolla näiden työntekijöitä.. sitten se on aina vähän kiusallista ja tuntuu, että pitäisi selittää jotain. Kuitenkaan ei olla avoimesti yrityksestä puhuttu.
Mä NIIN voin samaistua tähän, paitsi että meillä on vain yksi apteekki ja sekin meidän naapurissa :D oon tuosta läheisestä s-marketista pari testiä ostanu mut enemmän ku niitä on tarvinu niin oon iha ajanu tonne isolle kylälle prismaan :ROFLMAO: hieman jänskää sitku pitää se apteekin "varmistus-testi" hakia että mitähän juttua siitäki tulee :ROFLMAO:

Kyllä vaa tuntuu niin hitaasti menevän aika taas, laskin että 7pvää työssäoppimista nykyses paikas ja si istuuki kaks viikkoo koulussa ja pitääs alottaa uus työssäoppiminen, kiirehän sitä kohta sen saralla tulee, mut miltei mahotonta löytää paikkoja (n) jos ny tulevana vkloppuna tulis ees se plussa testiin nii olis erittäin mahtavaa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Miiku84: Taidanpa itekkin vielä yhden testin hakea...mutta yritän kans malttaa mieleni etten kovin nopeasti testaisi... ehkä vasta tiistaina. Siis jos ei menkat ala. Nyt taas fiilis, että taitaapa alkaa ihan just. Tsemppiä sulle! Toivottavasti plussa pärähtää. :)

Tosiaan jospa huomenna hakisi vielä yhden testin.. jos ei mitään kuulu ennen sitä. Minä vaan asun niin pienellä paikkakunnalla että testin hakeminen on aina vähän jopa kiusallista. Meillä on kaksi apteekkia ja tunnen jollain tasolla näiden työntekijöitä.. sitten se on aina vähän kiusallista ja tuntuu, että pitäisi selittää jotain. Kuitenkaan ei olla avoimesti yrityksestä puhuttu. Tai siis edelleen yitetään olla "yrittämättä". :D Tää piti olla tällänen "tulee jos on tullakseen" -projekti.

Tällä hetkellä kyllä tekis mieli jo harkita noita ovistestejä.. mutta yritän malttaa mieleni.

Tsemppiä päivään kaikille ja plussatuulia!!!!:love:;):D:rolleyes:
Voin samaistua tuohon apteekki juttuun myös!:D pieni paikka..ja yksi apteekki. Siksi ajelen isommalle kylälle prismaan tai apteekkiin hakemaan testejä. :D tai tilaan netistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
http://aijaa.com/yqFe00

Näköjään Aijaa raiskasi tuota kuvanlaatua että ei enää varmaan kuvassa näy mutta onpa röyhkeä tuo pc:n viivanpaikka. Luonnossa näkyy ihan reilusti ilman mitään kikkailua.. Mikähän ois semmonen testi jossa ei ois nuin selvää viivanpaikkaa koska menee järki kohta....
Mä saan kaikkiin testeihin aina viivanpaikan, mutta ehkäpä mamin testit vie voiton että viivanpaikka on hyvin huomaamaton ellei jopa puutu kokonaan. Niihin ollut hyvin tyytyväinen, pc on hyvä myös mutta antaa kyllä todella selkeän viivanpaikan. Apteekin oma testi on myös todella hyvä, mutta onhan tuo kallis verrattuna netistä tilattuihin tai pc:hen. Clearblueassa olen aina nähnyt kanssa jotain, rfsu on vähän siinä ja siinä, kyllä niihinkin viivanpaikka tulee mutta ei minusta niin selkeä kuin pc:ssä.


Oon taas pitänyt hiljaiseloa koska ahdistaa, koko lapsettomuus/lapsen hankinta..kun ei tää kroppa toimi niin ei toimi.. huomenna gyneaika, joka pelottaa suunnattomasti..jos edelleen apua ei heru, tuntuu taas että vedettiin matto jalkojen alta..
peukut pystyyn että apua olisi tiedossa, edes jonkunlaista.. nyt mennään jo kp 45/28-29..eli ei tää kroppa toimi ilman pillereitä :cry:
 
Mä saan kaikkiin testeihin aina viivanpaikan, mutta ehkäpä mamin testit vie voiton että viivanpaikka on hyvin huomaamaton ellei jopa puutu kokonaan. Niihin ollut hyvin tyytyväinen, pc on hyvä myös mutta antaa kyllä todella selkeän viivanpaikan. Apteekin oma testi on myös todella hyvä, mutta onhan tuo kallis verrattuna netistä tilattuihin tai pc:hen. Clearblueassa olen aina nähnyt kanssa jotain, rfsu on vähän siinä ja siinä, kyllä niihinkin viivanpaikka tulee mutta ei minusta niin selkeä kuin pc:ssä.


Oon taas pitänyt hiljaiseloa koska ahdistaa, koko lapsettomuus/lapsen hankinta..kun ei tää kroppa toimi niin ei toimi.. huomenna gyneaika, joka pelottaa suunnattomasti..jos edelleen apua ei heru, tuntuu taas että vedettiin matto jalkojen alta..
peukut pystyyn että apua olisi tiedossa, edes jonkunlaista.. nyt mennään jo kp 45/28-29..eli ei tää kroppa toimi ilman pillereitä :cry:
Pidetään peukkuja! ❤
 
http://aijaa.com/yqFe00

Näköjään Aijaa raiskasi tuota kuvanlaatua että ei enää varmaan kuvassa näy mutta onpa röyhkeä tuo pc:n viivanpaikka. Luonnossa näkyy ihan reilusti ilman mitään kikkailua.. Mikähän ois semmonen testi jossa ei ois nuin selvää viivanpaikkaa koska menee järki kohta....
Näen mä siinä jotain.. Pc on kyllä hyvä kun antaa aika aikaisin haamut mutta miinus on tuo että viivaa tyrkyttää muutenkin..
 
Täällä tänään ovisplussa tikkuun. Nyt vaan toivotaan, että eilisillan sekstailut riittää... Miehellä seuraavat kaksi yötä töitä ja päivälläkään ei voi varmistella lasten takia. Kohta pääsee jännäämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tsemppejä tänne!! Ja plussia! Mä en pysy enää kärryillä ku en ehdi lukea päivittäin.

Mut hei Marrasmai.. mulla vilkku keväällä 9 päivää ennen plussaa, aloitin kp12 ja plus oli kp21 (en tosin edes aloitanu aikasemmin). Nyt viime kierrossa vilkkui kp8 alkaen ku jostain mielenhäirilöstä aloitin aikaisin, en viittiny sit edes joka pv tehdä, o.plussa oli kp 25 o_O. Mun kohdalla ei voida puhua mahtioviksista kun huvä jos edes ovuloin :ROFLMAO::rolleyes:. Yks kierto taas vilkkui vain kaks pv enne plussaa, kp18, muuten oli tyhjää. Mun Oplus on yleensä aina myöhään.. mut peukkuja! Voihan se ovis joskus aikaistuakin :).
Tätä vähän pelkään, koska viime kierrossa vilkutti jo sen viisi päivää, ja vaikka cb:ssä ei kuulemma pitäisi yrittää tulkita viivojen vahvuuksia tikusta, niin aika heikolta se testiviiva mun mielestä näytti vaikka muka piti olla ovis. Ja menkat oli tavallista runsaammat, myöhässä ja tuli tosi paljon isoja hyytymiä.

Tein tänään cb:n lisäksi toisen ovistestin, joka mittaa pelkkää lh:ta. Ei tää nyt aivan ovisplussa ole mutta yllättävän tumma (vaikka aijaa syö värejä taas aika hyvin) kuitenkin kiertopäiviin nähden.

http://aijaa.com/7tsSiS

Vertailuna myös cb aamulta. Heräsin aamuyöstä vessaan, niin vähän laimeempi oli ehkä näyte kuin yleensä.

Lisäksi mulla on kolmisen päivää ollut tosi vahvasti alavatsassa sellainen fiilis, että menkat alkaa ihan just. Ei varsinaisesti kipeä, mutta kova menkkamainen paineentunne kuitenkin. Tein ihan hetken mielijohteesta toissapäivänä r-testinkin, ja negahan se tietystikin oli. Ei siitä niagarasta ole mikään voinut hengissä selvitä.

Olen aloittanut akupunktiohoidot muutama viikko sitten, ja tästä kierrosta litkinyt myös (kammottavan makuisia) kiinalaisia yrttilitkuja. Tiedä sitten jos olisivatkin ihan megatehokkaita. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Minäkin voin tavallaan lähteä samaistumaan tuohon apteekki-keskusteluun! Asun kylläkin täällä pk-seudulla, mutta silti tuntuu että kun olen lähiapteekista käynyt testiä hakemassa niin siellä on sama täti kassalla. Tai jos ostan kaupasta tai toisesta apteekista, niin saa pelätä että ei joku asiakas töistä tai työkaveri tupsahda vastaan ja näe testipakettia. Vielä toistaiseksi olen selvinnyt ilman kohtaamisia..
 
Täällä sama apteekkin suhteen :D :D

Mull taitaa olla kierto jos ei ovistaa tuu tai sit vaa kaikki sekasin. Ihme vuotoi oli ja nyt saanu ovistestii plussan to ja tänää ja muina päivinä välis haaleempi viiva.? Tiedä sitten. Nyt ei kyl tarttis välttisti tärppää parii kiertoo mut sillohan se just pärähtää se plussa :D :D tosin en usko mun kropalla :D
 
Maanantai aamuja :coffee: mihis sitä saikaa valittaa ku viikonloput menee nii nopiaa, olevinaan :sleep:
Aamuinen rfsu:n testissä testiajalla hyvin haalea haamulainen, tiiä si mitä on olevinaan. Huomen ostaan pc:tä prismasta :LOL: kp tänään 24/28 ja dpo olojen mukaan laskettuna 10 :)
 

Attachments

L4isk4m4to: Mulle ei näy kuva??? :( ääh.. Laita aijaan kautta?

Tervetuloa uusille tonne faceryhmään! :)
 
L4isk4m4to: Mää en kuvasta valitettavasti nää viivaa, mut sulla niin alhaiset dpo:t että no hätä. Livenä nuo aina näkyy paremmin jos on kunnon haamulaista. Uutta testiä vaan :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: L4isk4M4t0

Yhteistyössä