Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täytyypä tulla tännekin ryhmään, koska en voisi enempää ryhmän nimen puolesta tänne kuulua :D Olen elämäni aikana tehnyt SATOJA testejä, suurimman osan aivan turhaan. On minulla kaksi lastakin, että muutamia plussatestejäkin sentään on nähty :) Nyt kuitenkin taas yritys päällä, tänään kp 14/28-32(?). Kierukka poistettu vähän yli viikko sitten ja ovis varmaan ihan justiinsa. Ei siis varmaan mene kuin vähän yli viikko niin olen täällä rymyämässä megapack-testipakkaus valmiina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Maria82
Mariani Viimeksi kun plussasin dpo10, tuo Apteq 10mlU ei antanut mitää viivaa/jotain nii hailua että eipä juuri erottanut, kun pc, apteekin oma ja sofi antoivat selvää värillistä haamua. En luottas siihen yhtään. Samaa sarjaa ku halpis 10mlU liuskat. Tee jollain toisella vielä huomenna aamupissasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mariani
Mariani Viimeksi kun plussasin dpo10, tuo Apteq 10mlU ei antanut mitää viivaa/jotain nii hailua että eipä juuri erottanut, kun pc, apteekin oma ja sofi antoivat selvää värillistä haamua. En luottas siihen yhtään. Samaa sarjaa ku halpis 10mlU liuskat. Tee jollain toisella vielä huomenna aamupissasta :)
Ihan tosi?! Luulin että siihen voisi sentään luottaa o_O ok, teen huomenna molemmat (pc & Apteq) aamulla jos suinkin ehdin tai sitten torstaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Välli
Illuminated Onnea! Hieno rivi noita testejä! :')

Täällä tuli eilen aamulla itku (KP 27/28) kun RFSU:n r-testi näytti negaa. Illalla kuitenkin käytin kaapista yhen apteekin o-testin ja testiviivaahan sieltä tuli. Jee! Rinnat on kasvanu parissa viikossa ainakin kaks kuppikokoa, joten ei auta kuin pissata tikkuun niin kauan että joku selvyys saadaan.

Onko teillä RFSU:n testistä millaisia kokemuksia?
 
kyl hulluksi tekee tämä vauvanteko ihmisen. Tein tänään elämäni ekan ovistestin, joka oli nega (kp14). Luulen kuitenkin, että ovuloin tänään (mikä selittäisikin sen negan) ja sehän sopisi noin makkarihommien puolesta, kun eilen on touhuttu. Mutta että nyt ihan tosissaan tuntuu, että tästä heti ekalla yrittämällä tärppää :D Eipä siinä kun laskemaan päiviä että koska saa alkaa testailla :D Testit tilasin jo valmiiksi hulluuksissani :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Jotain siinä näkyy. Mä kokeilisin vielä pc:llä. :) tai apteekin omalla. Pregcheck vaan on halvempi. :p
Oi kiitos! Nyt tiedän, etten ole (täysin) hullu. :D :D En halua testata enempää, odotan menkkoja tai sitä että ne ovat tyyliin viikon myöhässä (pitäisi alkaa pe-su), koska olen kokenut varhaisia keskenmenoja ja pari kk sitten kemiallisen. Ei pitänyt tehdä tätäkään, mutta kun testi tuli ovistestien mukana...
 
Mariani joko testit tehty :p kuvaa tässä odottelen :p

Mun tikut sanoi eilen että mönkään meni joten en hakenut lisää. Tänään dpo12 mutta tuskin plussaksi enää muuttuu. Nooooo muutaman viikon päästä aika lapsettomuuspolille. Jospa siellä jotain selviäisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani

Yhteistyössä