Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cisu, en oo ovista testannu.. Tai siis ku oon jotenki huomannu, että kahden viikon välein r-testit antaa "vahvempaa" viivanpaikkaa. Yrittääköhän se kroppa jotenkin epätoivoisesti käynnistellä itseään.. Mullahan ei siis ole synnytyksen jälkeen ollu yksiäkään menkkoja ja vauva kohta 9,5kk. Imee öisinkin melko tiheää, joten siksi kai ne kk pysyy poissa ja ovis.... Mut hölmöhän sitä on kun tuhlaa vähäisiä rahojaan noihin testeihin. Kai se vaan on niin "kivaa" nähä, että miten ne viivanpaikat käyttäytyy. On mulla nyt o-testejäkin PC:n ja tuli siihen aika selkee viiva tänään. En tiedä, hullun ja pöljän hommaahan tämä on :D Mut ehkä täällä joku ymmärtää ;)


Haaveilija-31, oliko se testi nega silloin kun viimeksi testasit?
 
Cisu, en oo ovista testannu.. Tai siis ku oon jotenki huomannu, että kahden viikon välein r-testit antaa "vahvempaa" viivanpaikkaa. Yrittääköhän se kroppa jotenkin epätoivoisesti käynnistellä itseään.. Mullahan ei siis ole synnytyksen jälkeen ollu yksiäkään menkkoja ja vauva kohta 9,5kk. Imee öisinkin melko tiheää, joten siksi kai ne kk pysyy poissa ja ovis.... Mut hölmöhän sitä on kun tuhlaa vähäisiä rahojaan noihin testeihin. Kai se vaan on niin "kivaa" nähä, että miten ne viivanpaikat käyttäytyy. On mulla nyt o-testejäkin PC:n ja tuli siihen aika selkee viiva tänään. En tiedä, hullun ja pöljän hommaahan tämä on :D Mut ehkä täällä joku ymmärtää ;)


Haaveilija-31, oliko se testi nega silloin kun viimeksi testasit?
Ei se ihan nega ollut, haamu, mutta ei ollut tummentunut yhtään..pistän kuvan kohta
 
Onhan siinä viivaa haaveilija! Ootko vielä testannu? Sanoisin, että testaapa vielä, jos kerran kk oli oudot mielestäsi ;)
Itseasiassa ukko jo hakemassa testejä samalla kun niitä disperiinejäkin..mutta täytyy testata ennen kun otan disperiinia..ei sais toiveet taas herätä. Täytyy ajatella että nega sieltä tulee niin varmistan vaan ennen ku otan lääkkeitä..ei saa toivoa, ei..muuten putoo taas ja lujaa..
 
Itseasiassa ukko jo hakemassa testejä samalla kun niitä disperiinejäkin..mutta täytyy testata ennen kun otan disperiinia..ei sais toiveet taas herätä. Täytyy ajatella että nega sieltä tulee niin varmistan vaan ennen ku otan lääkkeitä..ei saa toivoa, ei..muuten putoo taas ja lujaa..
Teikö sä digin muuten? Tai muita testejä kun pctä. Jatka ny testailua vielä, ei ne testit joka päivä vahvene välttämättä.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveilija-31
Teikö sä digin muuten? Tai muita testejä kun pctä. Jatka ny testailua vielä, ei ne testit joka päivä vahvene välttämättä.
Digiä en tehnyt, halpis liuskoja tein pari. Mutta ei niihin viivanpaikkaa kummempaa koskaan tullu. En viitsiny niitä kuvata tänne.

Teen testin kunhan saisin hetken pidäteltyä, tunti sit kävin vessassa. Hätä on kyllä taas, eli kohta pakko mennä tekemään.. Hah
 
Digiä en tehnyt, halpis liuskoja tein pari. Mutta ei niihin viivanpaikkaa kummempaa koskaan tullu. En viitsiny niitä kuvata tänne.

Teen testin kunhan saisin hetken pidäteltyä, tunti sit kävin vessassa. Hätä on kyllä taas, eli kohta pakko mennä tekemään.. Hah
Niin. Mietin lähinnä kun tota sun testiriviä katsoo että liekö ollu esim kemiallinen. Ja pc tekee tosi vahvaa viivanpaikkaakin o_O
Varmaan huomisaamuinen testi kertoo suunnan. Tsempit (y)
 
http://aijaa.com/iFG4LY

Tossa kuivuneessa näkyy selvemmin tuo viiva..
Mmm.. Mulla tulee pc liuskaan tuollaisia kuivuessaan. Silloinkin kun en ole raskaana :( kuulostaa kemialliselta raskaudelta tuon sinun ekasta haamusta ja nyt pc:n viivanpaikka. Kokeile sitä disperiniä kun kuitenkin sinulla hedelmöittyminen tapahtuu. Tosi kurjaa että sinulla on kanssa ollut kivinen tie äidiksi. :( pidän peukkuja että tärppäisi pian!
 
Eikös keltarauhanen aiheuta oireita ovulaatin jälkeen, eikä ihan kierron alussa?
Jos kemiallinen on niin voi olla että ei heti siellä palaudu. Mä en tiedä kun mulla on ollut kkmja ja spontaani km. Niiden jälkeen hcg laskee hitaasti kun on ehtinyt noustakin. Raskausoireita siksi saattaa olla. Mutta kemiallisessa ei ehdi nousta juurikaan että ei ihan raskausoireilta kuulosta. Onko milloin ultrattu gynekologilla?
 
Piti hankkia tänään vielä clearblue testejä, aika kalliita kyllä ovat. Ei näyttänyt ovista vielä vaikka selkeät oireet alkaa olla vai oliko tämä erityksen lisääntyminen jo kauan ennen ovista.. ? eli sitten voisi mennä vielä useampi päiväkin, nyt on kuitenkin jo 17 kp menossa
 
Piti hankkia tänään vielä clearblue testejä, aika kalliita kyllä ovat. Ei näyttänyt ovista vielä vaikka selkeät oireet alkaa olla vai oliko tämä erityksen lisääntyminen jo kauan ennen ovista.. ? eli sitten voisi mennä vielä useampi päiväkin, nyt on kuitenkin jo 17 kp menossa
Apteekissa onkin kalliita. Ostan netistä. Raskauskeijusta saa halvemmalla sekä varmasti muualtakin. Mulla aina eka aamuntesti on tyhjä ympyrä. Tuossa mun cb ohjeissa sanotaan että aamun pisimmästä välistä eli yön yli olevasta virtsasta testi pitäisi tehdä.
Miltä liuskat näyttää?
Muoks. Ja kaksoishormonia mittaava on 40mlU herkkyys kun taas noissa liuskoissa on 20mlU herkkyys.
 
Mä ostin sellaisen cb:n kaksoishormoni digin. Oon tehnyt aamupissasta testin niinku ohjeessa sanotaan nyt oon saanu neljättä päivää sellaisen vilkkuvan hymynaaman. Oon samalla sitten testannut iltapäivästä liuskoilla. Jännää että liuskat antaa mulle melkeen täysin negaa(viivaa ei näy oikeastaan ollenkaan) vaikka ne onkin paljon herkempiä kuin tuo digi.
Mutta mulla on kyllä ollu nyt muutaman päivän tosi laimeeta pissaa...

kismett- kp12/27-40
 

Yhteistyössä