Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

yyttteri Minusta myös punertava haamu. En vaan jatkaisi noilla rfsu testeillä pelkästään vaan kävisin jotain muita lisäksi :love:.

Tein sellasen sofin, en kyllä aamupissasta, ja samanlainen kun eilen. Että semmosia maanantai kappaleita kaikki. Jos rfsu ei meinaa näyttää viivaa niin tuo sit senkin edestä :D. Menkat varmaan alkaa kellontarkasti niinku tähänkin asti vkl aikana, perjantaina itseasiassa pitäisi. Ja alkaakin. Kivahan noita on silti uitella sillon tällöin :rolleyes:.
 
yyttteri Minusta myös punertava haamu. En vaan jatkaisi noilla rfsu testeillä pelkästään vaan kävisin jotain muita lisäksi :love:.

Tein sellasen sofin, en kyllä aamupissasta, ja samanlainen kun eilen. Että semmosia maanantai kappaleita kaikki. Jos rfsu ei meinaa näyttää viivaa niin tuo sit senkin edestä :D. Menkat varmaan alkaa kellontarkasti niinku tähänkin asti vkl aikana, perjantaina itseasiassa pitäisi. Ja alkaakin. Kivahan noita on silti uitella sillon tällöin :rolleyes:.

No tein puhtaan negan tänä aamuna rfsu 25 herkkyydeltään olevalla testillä, menkkojen piti alkaa ihan viimeistään viikko sitten, eipä näy. Kyllä nyt on tosi myöhään ollut ovis jos vielä ei näytä mitään tuo testi.
 
ne 10 näyttää sitten kun muut on jo kirkuvan punaisia :D en tiedä kun tuntuu ettei omassa kropassa oo oikein tuttuja juttuja.. mutta en tällä kertaa osta testin testiä kaappiin.. uskoo ken tahtoo:D paitsi ovistestien mukana niitä 10mlU on jo..täytyy pissiä pois ettei loppukierrosta masenna :D
Ehkäpä kevät tekee kepposia hormoneille ;) aika hyvä päätös tuo ja _tottakai_ ne pari pitää tehdä pois :LOL:

On tuo 10 kyllä vähän semmonen, mutta se on kumma, että niihin vaan aina sortuu
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Verinäytteen kävin antamassa, saapahan varmuuden. Tässä kohtaa kun viikon menkat myöhässä niin luulisi jo näyttävät oikein. Tosin netistä luin, ettei ole veritestikään näyttänyt mitään vielä viikon päästä joillain, vaikka raskaana on kuitenkin oltu. Jostain syystä ottivat myös pissatestin.
 
Ooh! Äsken selkeä, joskin haalea plussa first response testillä! (dpo 10) Toivottavasti ei oo kemiallinen tai väärä positiivinen. Mulla on toinenkin samanlainen testi, ehkä teen sen vielä illalla kun mieskin kotona <3 Olinkin jotenkin varma, että se plussa tulee, vaikka vasta yk1. Viime yönä näin todella symbolisen unen, että meille tulee poika. Oiskohan :)
 
Sama piina jatkuu, kun tulokset eivät tule omakantaan. Iltapäivällä piti näkyä, mutta ei näy. Saisi nyt varmuuden tähän hommaan, niin voisi ajatella jotain muutakin välillä.

Minulta otettiin P-Koriongonadotropiini, näkyykö siinä hcg hormonin määrä, vai onko se tulos vain positiivinen tai negatiivinen??
 
Ehkäpä kevät tekee kepposia hormoneille ;) aika hyvä päätös tuo ja _tottakai_ ne pari pitää tehdä pois :LOL:

On tuo 10 kyllä vähän semmonen, mutta se on kumma, että niihin vaan aina sortuu
Kp 15 ja mun kroppa heräsi edes vähän eli digi alkoi viimein vilkkua. :D mites siellä? Mikä sun "normi" kierto on?
Katsotaan vaan jos oviksen saan kiinni niin sorrun kuitenkin testaa loppukierrosta. Nyt oikeasti yritän olla testaamatta.. :D :p
 
Sama piina jatkuu, kun tulokset eivät tule omakantaan. Iltapäivällä piti näkyä, mutta ei näy. Saisi nyt varmuuden tähän hommaan, niin voisi ajatella jotain muutakin välillä.

Minulta otettiin P-Koriongonadotropiini, näkyykö siinä hcg hormonin määrä, vai onko se tulos vain positiivinen tai negatiivinen??
Eikö vois soittaa hoitajalle tuloksista? Mulla on aina ollut määrä kun on mitattu verestä mutta on otettu sairaalassa.
 
Kp 15 ja mun kroppa heräsi edes vähän eli digi alkoi viimein vilkkua. :D mites siellä? Mikä sun "normi" kierto on?
Katsotaan vaan jos oviksen saan kiinni niin sorrun kuitenkin testaa loppukierrosta. Nyt oikeasti yritän olla testaamatta.. :D :p
Saat saat!! Mennään kyllä niin samoissa :ROFLMAO: olin autossa aamulla ja meinasi laatta lentää, iski halutus ja rinnat turposi. Olin että jaahas taitaa tänään olla ovis. Tulin kotiin, liuskat tulleet ja niihän se alkais olemaan :LOL: kierto n. 26-34 normaalisti.

http://aijaa.com/fWxd0k
http://aijaa.com/Zyqgb1

Yytteri, veikkaan että ne tallentuu Kantaan aika reaaliaikaisesti
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JeHiL ja Theran
Saat saat!! Mennään kyllä niin samoissa :ROFLMAO: olin autossa aamulla ja meinasi laatta lentää, iski halutus ja rinnat turposi. Olin että jaahas taitaa tänään olla ovis. Tulin kotiin, liuskat tulleet ja niihän se alkais olemaan :LOL: kierto n. 26-34 normaalisti.

http://aijaa.com/fWxd0k
http://aijaa.com/Zyqgb1

Yytteri, veikkaan että ne tallentuu Kantaan aika reaaliaikaisesti
Näköjään niin samoissa mennään. :p tosin mun ovisliuska ei ollut noin tumma tänään. Samat ovisliuskatkin. :D
Mun kierto on 31-34 ettei ihan noin kovasti heittele kun sulla. :)
Saatko sen miehen kellistettyä?
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
nyt pitää kyllä vähän haukkua noita raskauskeijun one steppejä! Siis tosiaan tänään dpo10, first response (6.5 herkkyys) selkeä plussa, pregcheck haalea plussa ja one step (10 herkkyys) lähes blanko. Jos väkisin haluaa niin ehkä siitä jonkun haamujen haamun sais mutta ei oikeestaan. Jos pystyn pidättämään niin teen illall vielä cb:n digin. Jaa kuin niin himotestaaja! Tää on niin jännää!
 
Eiköhän ton vois jo laskee ovisplussaksi. En ole ikinä saanut ihan plussaa vaan vähän sinnepäin, mutta nyt varsinkin parin minuutin jälkeen testiviiva on kontrolliviivaa tummempi. :LOL: Ollaan ihan muuten vaan puuhailtu oikeastaan joka ilta tällä viikolla ja joinakin päivinä pari kertaa mutta en tiedä ehtiikö tänään. :eek: Riittäisköhän eilisen hommat/huomisillan puuhat?? Jännät ajat!

http://aijaa.com/wyCerQ
 
nyt pitää kyllä vähän haukkua noita raskauskeijun one steppejä! Siis tosiaan tänään dpo10, first response (6.5 herkkyys) selkeä plussa, pregcheck haalea plussa ja one step (10 herkkyys) lähes blanko. Jos väkisin haluaa niin ehkä siitä jonkun haamujen haamun sais mutta ei oikeestaan. Jos pystyn pidättämään niin teen illall vielä cb:n digin. Jaa kuin niin himotestaaja! Tää on niin jännää!
Paljon Onnitteluja plussasta! :)

Taitaa se munkin onestepin kymppitesti nytkin jäädä käyttämättä kun kerran ovat niin huonoja. Mulla la vasta dpo 8 joten tuskin näyttää vielä millään testillä plussaa jos olisinkin raskaana. Mut pakko kait se on jollain testata jos on kerta illanvietotki tiedossa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
voi kakka menin ahneuksissani tekemään sen digin ja se oli nega. Korvikkeeks vielä pc ja hyvä plussa onneksi. Tiedän et oliskin kovin aikaista saada digiin se plussa mut nyt silti harmittaa. Olen muutenkin tämmönen hysteerikko ja kemiallisen pelko on kova. Sen jälkeen sit keskenmenon. Ja sit kohtukuoleman jne. Nyt sit toivon että pc olis huomenna vahvistunu ainaki.
 
Näköjään niin samoissa mennään. :p tosin mun ovisliuska ei ollut noin tumma tänään. Samat ovisliuskatkin. :D
Mun kierto on 31-34 ettei ihan noin kovasti heittele kun sulla. :)
Saatko sen miehen kellistettyä?
Veikkaan että huomenna sulla viimeistään on jos tänään jo vilkutteli.

Sain :love: Siitä se jänskäily sitten alkaa.. ;) Tosiaan kierto on aika absurdi. Viimeksi sain gyneltä terot sitä varten kun enemmänkin heitellyt mutta tuo oli semmonen keskivertokierto mitta. Päätin etten aloita niitä vielä vaan katson josko tämä kierto olisi järkevän mittainen.
 
nyt pitää kyllä vähän haukkua noita raskauskeijun one steppejä! Siis tosiaan tänään dpo10, first response (6.5 herkkyys) selkeä plussa, pregcheck haalea plussa ja one step (10 herkkyys) lähes blanko. Jos väkisin haluaa niin ehkä siitä jonkun haamujen haamun sais mutta ei oikeestaan. Jos pystyn pidättämään niin teen illall vielä cb:n digin. Jaa kuin niin himotestaaja! Tää on niin jännää!
Onnea!

Onnea myös ovisplussista!

Täällä vasta kp7 menossa, ovistesti yllättäen nega :D
 
Hellurei

Mä tein eilen toisen sofin ja samanlainen oli, punertava viivanpaikka siinäkin . Tänään sit pc :n ku yksi sattu olee, nega. Iha niinku pitääkin. Ei noita sofeja kyllä kannata ostella. Iha surkeita. Ja niiden sivuilla tais olla maininta vielä että ei anna turhia haamuviivoja, pah! Tänään pitäisi menkat alkaa, on ollut tosi säännöllinen kierto.

Toivottelen haamuille vahvistumista ja plussia kaikille!!!
 
Hellurei

Mä tein eilen toisen sofin ja samanlainen oli, punertava viivanpaikka siinäkin . Tänään sit pc :n ku yksi sattu olee, nega. Iha niinku pitääkin. Ei noita sofeja kyllä kannata ostella. Iha surkeita. Ja niiden sivuilla tais olla maininta vielä että ei anna turhia haamuviivoja, pah! Tänään pitäisi menkat alkaa, on ollut tosi säännöllinen kierto.

Toivottelen haamuille vahvistumista ja plussia kaikille!!!
Mä sain 20 sofiin punertavan viivan, kaikki muut negoja! Reklamoin sofeista ja sain pari testiä lisää jotka nekin näyttää väärää plussaa :mad::D
 


Tiedän että ovulaatiotesti voi näyttää plussaa loppukierrosta, mutta pakkohan se oli testata.. tänään dpo10 ja lämmöt ollu kahtena aamuna 36.5-36.6 kun normaalisti 35.8. Dpo7 oli aamulämpö 35.4.
Ootko tehny rtestiä? Mulla näytti eilen dpo10 aamulla ovistesti aika haaleaa viivaa (kokeilun myös uteliaisuuttani) ja nopeammin loppujen lopuksi tuli iltapäiväpissasta PC:n rtestiin se viiva. Sain eilen plussan kaikkiin muihin testeihin (5kpl :D ), paitsi digiin (ymmärrettävästi näillä dpo) ja niihin raskauskeijun paskoihin herkkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani

Yhteistyössä