Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Veikkaan että huomenna sulla viimeistään on jos tänään jo vilkutteli.

Sain :love: Siitä se jänskäily sitten alkaa.. ;) Tosiaan kierto on aika absurdi. Viimeksi sain gyneltä terot sitä varten kun enemmänkin heitellyt mutta tuo oli semmonen keskivertokierto mitta. Päätin etten aloita niitä vielä vaan katson josko tämä kierto olisi järkevän mittainen.
Äh mitä vielä.. Mulla on joskus vilkkunut 9 pvä ennen pysyvää hymiöö. :/ ei kumpikaan ovistesti plussaa.
Jännitän sitten sinun testejä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Voisinhan mä tulla tännekin vähän kurkkimaan jo.
Nyt on ensimmäinen kierto menossa kuopuksen syntymän jälkeen.
Edelleen imetän kuopusta muutaman kerran vrk:ssa.
Nyt mennään kp 11.
Saapi nähdä miten kroppa tässä toimii.
Ainakin menkat alkoi ilman apuja. On meinaan terolutit jouduttu joskus aloittamaan imetyksen loputtua, mutta nyt alkoikin menkat vielä, kun imetän.

Olen tässä jo useampana päivänä ovistestejä tehnyt.
Kp 8 ja 9 oli viivanen ovistestissä reippaasti tummempi, kun eilen ja tänään. EI kyllä plussa, mutta tälläinen
http://aijaa.com/B91dnq
Nyt on paljon haaleampi. :-o

Ei tässä tietenkään mikään hätä ja hoppu ole.
Ihmettelen vain mitenkä toi o-testi noin käyttäytyy.
Ovisoireita ei vielä ole kyllä. EI limaa ainakaan. Jotain nipistelyä, mutta mulla nyt nipistelee mahaa ihan muutenkin milloin mistäkin.

Viikko ennen menkkoja oli ihan selkeet o-oireet limoineen ja kipuineen. Osasin siis odotella menkkoja alkavaksi parin viikon päästä siitä, mutta alkoikin paljon aikaisemmin.

Kroppa siis vielä lienee vähän hakuvaiheessa mitenkä tässä nyt tulisi toimia ja tuo imetyskin vielä sotkee toimintaa.

Mutta mutta eiköhän sitä kuitenkin himotestaajana tule muutama raskaustestikin parin viikon päästä kulutettua. :-D

Plussatuulia kaikille!

Mä olen siis "uusivanha" käyttäjä.
En ensinnäkään muista edes vanhoja tunnuksiani ja toisekseen haluan nyt olla "piilossa" vielä tämän kuumeilun kanssa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Välli
http://aijaa.com/ukOOM9

Tällasta viivaa tänään dpo 11 aamulla. Ei se vielä kovin vahva ole, mutta vahvempi kuin eilen. Testinä siis PC. <3
Onnea vielä! :) Harmi vaan kun en näe noita linkkejä puhelimella kun en tänään työkoneellakaan ole.

Onko sulla muuten ollut mitään raskausoireita vielä?

Meinasin tänään hakea first response testin huomista varten et jos raskaana olisin niin ehkä se vois jo jotain hailakkaa näyttääkin,vaikken usko saavani mitään viivaa. :D ovistikkuakin vois tietty uittaa vaikkei sekään kai mikään luotettava r.testi ole.
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
Onnea vielä! :) Harmi vaan kun en näe noita linkkejä puhelimella kun en tänään työkoneellakaan ole.

Onko sulla muuten ollut mitään raskausoireita vielä?

Meinasin tänään hakea first response testin huomista varten et jos raskaana olisin niin ehkä se vois jo jotain hailakkaa näyttääkin,vaikken usko saavani mitään viivaa. :D ovistikkuakin vois tietty uittaa vaikkei sekään kai mikään luotettava r.testi ole.
No pari päivää sitten ihmettelin, miksi on niin paljon finnejä leuassa, kun yleensä mulla ei ole kuin 0-2 näppyä naamassa. Raskaana ajattelin kuitenkin olevani samasta syystä, kun miksi viime vauvasta tein testin, eli munasarjakivun takia. Varsinkin oviksen puoli jomottelee vähän väliä. Viime raskaudessa luulin, että mulla on kysta tai jotain :D Lisäksi nänneissä on niitä valkoisia näppyjä. Pahaa oloa tmv ei ole vielä ollut, mutta tosiaan toi munasarjanippailu alkoi heti oviksen jälkeen eikä loppua näy. Kai se on se keltarauhanen, mutta negakierroissa ei oireile noin voimakkaasti.
 
No pari päivää sitten ihmettelin, miksi on niin paljon finnejä leuassa, kun yleensä mulla ei ole kuin 0-2 näppyä naamassa. Raskaana ajattelin kuitenkin olevani samasta syystä, kun miksi viime vauvasta tein testin, eli munasarjakivun takia. Varsinkin oviksen puoli jomottelee vähän väliä. Viime raskaudessa luulin, että mulla on kysta tai jotain :D Lisäksi nänneissä on niitä valkoisia näppyjä. Pahaa oloa tmv ei ole vielä ollut, mutta tosiaan toi munasarjanippailu alkoi heti oviksen jälkeen eikä loppua näy. Kai se on se keltarauhanen, mutta negakierroissa ei oireile noin voimakkaasti.

Lisäänpä vielä, että pieniä repäisykipuja yskiessä ollut kolmisen päivää, mutta viime yönä ne olivat vasta niin voimakkaita, että olisin tulkinnut ne raskausoireiksi, vaikken olisi jo plussaa testissä nähnytkään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Voisinhan mä tulla tännekin vähän kurkkimaan jo.
Nyt on ensimmäinen kierto menossa kuopuksen syntymän jälkeen.
Edelleen imetän kuopusta muutaman kerran vrk:ssa.
Nyt mennään kp 11.
Saapi nähdä miten kroppa tässä toimii.
Ainakin menkat alkoi ilman apuja. On meinaan terolutit jouduttu joskus aloittamaan imetyksen loputtua, mutta nyt alkoikin menkat vielä, kun imetän.

Olen tässä jo useampana päivänä ovistestejä tehnyt.
Kp 8 ja 9 oli viivanen ovistestissä reippaasti tummempi, kun eilen ja tänään. EI kyllä plussa, mutta tälläinen
http://aijaa.com/B91dnq
Nyt on paljon haaleampi. :-o

Ei tässä tietenkään mikään hätä ja hoppu ole.
Ihmettelen vain mitenkä toi o-testi noin käyttäytyy.
Ovisoireita ei vielä ole kyllä. EI limaa ainakaan. Jotain nipistelyä, mutta mulla nyt nipistelee mahaa ihan muutenkin milloin mistäkin.

Viikko ennen menkkoja oli ihan selkeet o-oireet limoineen ja kipuineen. Osasin siis odotella menkkoja alkavaksi parin viikon päästä siitä, mutta alkoikin paljon aikaisemmin.

Kroppa siis vielä lienee vähän hakuvaiheessa mitenkä tässä nyt tulisi toimia ja tuo imetyskin vielä sotkee toimintaa.

Mutta mutta eiköhän sitä kuitenkin himotestaajana tule muutama raskaustestikin parin viikon päästä kulutettua. :-D

Plussatuulia kaikille!

Mä olen siis "uusivanha" käyttäjä.
En ensinnäkään muista edes vanhoja tunnuksiani ja toisekseen haluan nyt olla "piilossa" vielä tämän kuumeilun kanssa. :)
Minkä ikäinen imetettävä sulla on?

Mä kävin tässä yks päivä lukemassa mun 9 vuoden takaisia kirjoituksia täällä. Paljon on asioita unohtunut! En muistanut, että itsekin imetin esikoista ainakin vielä rv13. Kirjoitusteni mukaan. Tytöille tuli ikäeroa 1v5kk.
Muistan käyttäneeni esikoisen syntymän jälkeen jokusen kuukauden cerazettea ehkäisynä..kunnes päätettiin jättää pois. En muista menkoista kyllä mitään.
 
Täällä taas pitkästä aikaa.
Kp 4x jotain menossa..
Lekurissa käyty ja lähete naikkarille tehty :eek::oops: tutkimuksiin.
Oli kyl vähän urvelo lekuri, jankkas vaan yhdestä 2011 sokeriarvosta eikä katsonut kokonaiskuvaa ja muutenkin tuli vähän pöllö olo.
Pika kopelolla sisukset kunnossa ....miks se tutki kohdunnapukan?

Mitä siellä naikkarilla tapahtuu? YV:lläkin voi valaista oi tietoviisaat ...
Jotenkin sekava olo :cry::cry::cool:(n)
 
Jos kp 35/28 veritesti negaa, voiko siihen luottaa vai voikohan vielä muuttua plussaksi? Aika pirun myöhään on ovis saanut olla jos voi.
Menkat loistaa poissaolollaan.

Tais tuo mun testin plussa olla se kuuluisa viivanpaikka
 
Lisäänpä vielä, että pieniä repäisykipuja yskiessä ollut kolmisen päivää, mutta viime yönä ne olivat vasta niin voimakkaita, että olisin tulkinnut ne raskausoireiksi, vaikken olisi jo plussaa testissä nähnytkään :)
Mulla kans oli toissayönä noita repäisykipuja yskiessä ja muutenkin ollut enemmän "eloa" alavatsalla. :D
 
Minkä ikäinen imetettävä sulla on?

Mä kävin tässä yks päivä lukemassa mun 9 vuoden takaisia kirjoituksia täällä. Paljon on asioita unohtunut! En muistanut, että itsekin imetin esikoista ainakin vielä rv13. Kirjoitusteni mukaan. Tytöille tuli ikäeroa 1v5kk.
Muistan käyttäneeni esikoisen syntymän jälkeen jokusen kuukauden cerazettea ehkäisynä..kunnes päätettiin jättää pois. En muista menkoista kyllä mitään.
Mistä pääsit lukeen noin pitkälle? Mä koitin etsiä 2013 kirjotuksiani esikoisen yritysaikaan mutta en löytänyt mitään! :(
Miwwi, uskallan jo onnitella ❤
 
Äh mitä vielä.. Mulla on joskus vilkkunut 9 pvä ennen pysyvää hymiöö. :/ ei kumpikaan ovistesti plussaa.
Jännitän sitten sinun testejä.. :D
Toivottavasti tulee pysyvä pian <3

Täällä ovisviiva tänään http://aijaa.com/m6Qhzk nyt kun vaan kroppa olisi vastaanottavainen ja tärppi kävisi..

Wolt, kuulostaa jotenkin hätiköidyltä tuo tutkinta. Pääsetkö kenelläkään muulla käymään tutkituttamassa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Äiti x X
Onko jollekkin käynyt niin, että menkat on olleet viikon myöhässä ja veritesti ollut alle 1, eli negatiivinen???? Menin nyt sitten lukemaan netistä noista ja eivät suosittele veritestiäkään ennenkuin on 2 viikkoa myöhässä. Voi pirun piru kun ei saa selvyyttä, missä mun menkat on jos en raskaanakaan ole :(

Vai voiko tuohon veritestiin jo luottaa?
 

Yhteistyössä