Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haamuille vahvistumisia <3
Ovisplussaajat raskaustestien tekoon! :)
Pisamapeikko hyvin on vahvistunu viiva <3

Mä oon kaksi kemiallista saanu, ekassa menkat kaks päivää myöhässä. Tokassa menkat alko jo päivän liian aikasin.

Ihan plankko ovistesti taas, ai että mua kypsyttää taas tää.. Kun ei tiedä yhtään ovuloinko edes :(
 
Juu eihän kaikki siitä punaviinistä tykkää :) ideana vain verenkierron parantaminen, jotta kiinnittymisen mahdollisuus mahdollisesti myös nousisi. Eihän se(kään) mitään tarkkaa tiedettä ole, mutta jos kikkakolmosia haluaa kokeilla niin se on yksi keino.[/QUOT
Oliskohan tuo käytävä punaviini ostoksilla.
Ettei vaan kävis niin, kun greippimehun kanssa. Ennen inhosin ja nyt voisin juoda sitä PAAALJON. :-D
 
Viimeksi muokattu:
Ihania viivoja täällä monella. <3 <3

Mulla on tuolla jemmassa liuskatestejä joku 80 (hups) ja viikkonäytöllisia digejä muutama ja muutama puikkotesti. Eiköhän niillä alkuun pääse, kun on aika pissailla r-testiin. :-D Eli heti varmaan viikko oviksen jälkeen aloitettava niitä tuhlaamaan ja tihrustamaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
:love::love: ihania plussatikkuja taalla. Toivottavasti tarraavat hyvin kiinni.

Theran, onko sulla yleensa kierto pysynyt samana vaikka ovis olis ollut myohassa, systa tai toisesta? Mulla hyvin kellontarkka kierto (plussakiertoja lukuunottamatta) mut nyt mielenkiinnolla jaan seuraamaan venyttaako tuo oviksen siirtyminen myos kiertoa talla kertaa o_O
Ei oo pysynyt samana. Venyy sitten alkukin.. :/ luteaalivaihe pysynyt silti samana. Ovis on ollut 16-21 kp. Useimmiten 18-19kp.En sitten tiedä kun viimeksi tuli tiputtelua ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen. Johtuneeko km joka tuli helmikuussa rv 7+ jotain. Ensimmäinen spontaani km.edelliset ovat olleet kkm. Myöhäisin rv 15+5 ja loput alle 10 rv joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Ihania viivoja täällä monella. <3 <3

Mulla on tuolla jemmassa liuskatestejä joku 80 (hups) ja viikkonäytöllisia digejä muutama ja muutama puikkotesti. Eiköhän niillä alkuun pääse, kun on aika pissailla r-testiin. :-D Eli heti varmaan viikko oviksen jälkeen aloitettava niitä tuhlaamaan ja tihrustamaan. :D
Onneks en oo ainoo jolla noita testejä :D mut aion kyllä testailla vielä ainakin viikon
 
Ihan paska se first response! Maksoin Jumbon Apteekissa siitä 16,5€ ja negaa näyttää! En usko siihen yhtään. Harmittaa tosi paljon että ostin sen, pc:t paljon parempia.... :rolleyes:(ite niillä negoja toistaiseksi testaillut, mut vielä uskon siihen aamun haamuun)
 
Tein sitten aamulla varhaistestin..en nyt juuri odottanutkaan siinä mitään näkeväni jos ovis on ollut kp 19 voisko päätellä kierron menevän 33pv siis kaksi viikkoa eteenpäin? eli testailla ei pitäs uudestaan kuin ensi viikolla järjen mukaan..plääh
 
Ihan paska se first response! Maksoin Jumbon Apteekissa siitä 16,5€ ja negaa näyttää! En usko siihen yhtään. Harmittaa tosi paljon että ostin sen, pc:t paljon parempia.... :rolleyes:(ite niillä negoja toistaiseksi testaillut, mut vielä uskon siihen aamun haamuun)
No voihan kökkö! :( Ovat siis epäluotettavia nekin testit. Mikähän siinä on et noi muka herkät testit on niin paljo huonompia kuin vaikka noi PC testit jotka vielä tosi halpoja verrattuna noihin kallisiin?! Eli kannattaa vaan pitäytyä noissa hyviksi havaituissa. :) Testailet taas huomen aamuna pc testillä,eiköhän se haamu ole siitä vahvistunut. :)
 
Tossa vielä yksi testiajalla otettu.. Onko tuo testi ihan hazardi?

DSC 1869

Leonella. Selvä viiva. Oisko ovis ollu myöhemmin vaan?
En usko et ovis olisi ollut myöhäisempi, mulla n varsin selkeät oviksen merkit havaittavissa. 2.4 oli kuukauden ainoat petipuuhat, toihan ne siittiöt elää pitkäänkin mutta kyllä se sille viikonlopulle ajoittuu. Ei auta kun odottaa, onneksi ääsen varhaisultraan kunnalliselle puolelle aiempien ongelmien takia.
 
nelHM mä oon joskus testannut kyseisellä enkä saanu siihen sillon mitään viivaa..enkä ollut siis raskaanakaan. Minä väittäisin tota plussaksi! Ei kait niitä viivoja huvikseen vaan ilmesty. Toi on vieläpä värillinen! :):love: Testaa vielä jollain muulla testillä jos oot epävarma! (y)
 
Nelli; mä nään viivan mutta en kyllä väriä, oisko viivanpaikka vaan:unsure:.. suosittelen muuta testiä harkitsemaan noi taitaa olla "ollakko vai ei-testejä"

Leonella; mielestäni viiva näyttää hiukan eilisestä vahvistuneen(y) stemppiä:)

ON: mulla ei mitää dpo11 ja clearblue plusmiinus testi nega:(.. Pitää viimeset testit jossai vaiheessa uitella ja sitte vois suosiolla luovuttaa ja odottaa menkkoja.
 
nelHM: Mä sain kerran tuolla elivolla samantapaisen viivan, joka osoittautui viivanpaikaksi, en ole sen koommin kyseistä merkkiä sitten ostanutkaan. Toivotaan, että tässä tapauksessa kyseessä olisi jonkin alku! Väriä ei kyllä mun koneella ainakaan näy. :(

pisamapeikko: ootko nyt jo kertonut??? :D

Mites haamuilijoiden tämän aamun testit? Ihan täälläkin jännittää!:LOL:

ON: 8DPO, rinnat kipeät ja kohdun aluetta aristanut/kivistänyt 6DPO lähtien. Ei ole menkkakipua, vaan pikkuisen erilaista, mutta siihen suuntaan uskon tämän kuitenkin kääntyvän. Ei ollenkaan sellainen olo, että olisi tärpännyt, vaikka sitä tietysti toivookin. En ole päättänyt, miten edetä testailujen kanssa, ollaan viikonloppu reissussa, enkä siellä halua testata, vaan mahdollisesti ajatella kivoja ajatuksia. Maanantaina olisi sitten 12DPO, silloin ehkä voisi sitten jotain ajatella.
 
Ja huomasinpa tänä aamuna, et mullahan onkin vielä kaks tetsiä jäljellä, yks PC ja yks se onestepin kökkö testi. ;) Taidanpa huomen aamun kunniaksi uittaa molemmat tikut! :D Katotaan mitä toi onestepin herkkä näyttää, kun niihin tunnetusti vaikea saada viivaa.
 

Yhteistyössä