Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla ei ole ovistesti tummunut ihan plussaksi kun raskautta sillä kokeilin, vasta joskus 5+ oli reilusti tummempi viiva.

Jep, tänään tuli yhtä tummat viivat ovistestiin, ihan niinkuin uumoilinkin :) Hassua vaan, kun eilen oli limat ja polttelut ja nipistelyt alavatsalla. Illallakin tein testin, mutta ei ollut iiiihan plussa.

Onko teillä muilla ollut pahoinvointia oviksen aikana? Pari päivää ollut huono olo aamusta pitkälle iltapäivään (joo, tein jo raskaustestinkin :LOL:, nega tai joku haalee viivanpaikka) :sick:

Pyllerölyllerön viivan tulkkaisin plussaksi :)
 
Zeni, mullakin oli jo ovisplussapäivänä kelit kuivumaan päin (nyt kun kerrankin oli selvästi kosteammat kelit ylipäätään). Kaipa se on aika yleistä.
Mulla ei ole ollut pahoinvointia ovisoireena, mutta käsittääkseni se on ihan mahdollista.

Pyllerölyllerön testi näyttää plussaa (y).
 
Huutelen sivusta! Mulla alkanut kanssa oviksen aikaan n.3-4 päivää pahoinvointi. Aamusin ällöttävin olo! Luin että on ihan mahdollista ja yleistäkin kai.

Onnea plussat! ❤ mä oon pettänyt himotestaajat ja menen 27/30-31 ilman testailuja loppuun saakka. Ekaa kertaa ikinä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Milloin teillä on vuoto alkanut jos testit lähtevät haalistumaan? Täällä ollaan nyt surupuserossa kun piti kaupasta napata pc paketti jolla testataan nyt se kunnon viiva ja olikin haaleampi kuin aiemmin :(

Tänään olisi rv 4+2 tai 4+3. Minkäänlaista vuotoa ei ole eikä kipuja. Testit alhaalta ylöspäin, ylin tältä iltapäivältä. Haaleitahan nuo ovat koko ajan olleet.
 

Attachments

Milloin teillä on vuoto alkanut jos testit lähtevät haalistumaan? Täällä ollaan nyt surupuserossa kun piti kaupasta napata pc paketti jolla testataan nyt se kunnon viiva ja olikin haaleampi kuin aiemmin :(

Tänään olisi rv 4+2 tai 4+3. Minkäänlaista vuotoa ei ole eikä kipuja. Testit alhaalta ylöspäin, ylin tältä iltapäivältä. Haaleitahan nuo ovat koko ajan olleet.
Riippuu ihan siitäkin kauan on ollut pissaamatta ja onko juonut nesteitä emnen testiä. En nyt vielä heittäisi pyyhettä kehään. ❤ toisilla nousee hitaampaa ja näyttää testissä eriltä kuin toisen.myöhäisempi ovis mahdollinen myös ja myöhäinen kiinnittyminen. On vielä paljon muitakin vaihtoehtoja. Peukkuja!
 
Pyllerölyllerö kyllä tuo minusta on ovisplussa :)

Töppönen hyvä viivahan siinä uudessakin on, hyvin voi olla että kaikki on edelleen hyvin! mulla itselläni lähti kemiallisessa haalistumaan melkein heti tummemman plussan jälkeen ja samana päivänä alkoi vuoto.

Pisamapeikko ihana teksti ja ihanat viivat, kade olen :love:

Oma napa: tummempi viiva ovistestissä tänään, mutta ei lähellekään plussaa..antaa vaan toiveita että ehkäpä se ovis olisikin tulossa. Eikä jäisi kokonaan tulematta!!
 
Tässä tämän aamun pc, rv 4+2 :)

http://aijaa.com/oD4iv9

Pakko se on uskoa että joku siellä asustaa <3 oireitakin jo tullut, tissit ihan pirun arat, väsymystä ja päänsärkyäkin on jo ja alavatsalla painon tunnetta ja alaselkäkin alkanu heti kiukuttelemaan. Varsinkin iltaisin kova turvotus ja äkkinäisiä liikkeitä täytyy varoa ettei vihlaise alavatsasta.

Onnea kaikille plussista ja onnea ei vielä plussanneille yritykseen!! Meillä tärppäs yk 7 ja tuntuu epätodelliselta että nyt on kyytiläinen matkassa, nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin :)
 
Tässä tämän aamun pc, rv 4+2 :)

http://aijaa.com/oD4iv9

Pakko se on uskoa että joku siellä asustaa <3 oireitakin jo tullut, tissit ihan pirun arat, väsymystä ja päänsärkyäkin on jo ja alavatsalla painon tunnetta ja alaselkäkin alkanu heti kiukuttelemaan. Varsinkin iltaisin kova turvotus ja äkkinäisiä liikkeitä täytyy varoa ettei vihlaise alavatsasta.

Onnea kaikille plussista ja onnea ei vielä plussanneille yritykseen!! Meillä tärppäs yk 7 ja tuntuu epätodelliselta että nyt on kyytiläinen matkassa, nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin :)
Samat oireet, välillä kun nousee äkkiä niin repäsee ikävästi sivuilta.. Mä oon pitänyt alaselkä särkyä pahana merkkinä, mutta ilmeisesti se voi olla myös normaali oire? Samoin ihoa on masun kohdalta alkanut kutittamaan, samoin kuin kuopuksen aikaan..

Tänään rv 5+2 ja se päivä kun viime kerralla sain digiin raskaana 1-2 ja hcg 52.. Tänään se on raskaana 3+ ja hcg luultavasti paljon paljon enemmän kuin 52.
 
Samat oireet, välillä kun nousee äkkiä niin repäsee ikävästi sivuilta.. Mä oon pitänyt alaselkä särkyä pahana merkkinä, mutta ilmeisesti se voi olla myös normaali oire? Samoin ihoa on masun kohdalta alkanut kutittamaan, samoin kuin kuopuksen aikaan..

Tänään rv 5+2 ja se päivä kun viime kerralla sain digiin raskaana 1-2 ja hcg 52.. Tänään se on raskaana 3+ ja hcg luultavasti paljon paljon enemmän kuin 52.
Joo olen ymmärtänyt, että alaselkäjomottelut on täysin normaaleja kun paikat venyy ja kohtu kasvaa :) en ole itse ainakaan huolissani, sitten jos kivut yltyy koviksi niin sitten on eri asia.. Ja noi alavatsan vihlaisut johtuu myös siitä että kohtu kasvaa. :) iltaisin on jänmä fiilis kun ei pysty vetämään vatsaa sisään kun turvottaa niin paljon. Alavatsan juilinta on musta ihanaa kun se tavallaan konkretisoi sen että siellä joku asustaa ja kasvaa :)

Muuten, jos nyt teksisin digitekstin niin mitä sen pitäisi näyttää? 2-3 vkoa raskaana?
 
Sinänsä huojentaa, että digiin en ole kummallakaan km kerralla kerennyt saamaan tuota 3+.. Jännittää ihan pirusti. 12pvää ultraan.. en sillä et laskisin :D Onneks huomenna alkaa työputki, mennään äitienpäivään asti yhdellä vapaalla.. voi olla aika väsynyt akka.
 
Maanantaina piti jo alkaa. Ajattelin odotella viikonlopun yli tuleeko vuotoa ja testata maanantaina sitten. Huoh.
Kaikilla ei ilmeisesti koskaan tule vahvoja viivoja raskaustesteihin vaikka kaikki menisikin hyvin ja nyytin saisi ihan syliin asti, eli toivo ei ole vielä menetetty :) kun kyllähän sä ihan selkeää viivaa koko ajan saat, ei ole hävinnyt kokonaan. Toivotaan että kaikki on hyvin kuitenkin :)

Oliko sulla jotain oireita vielä? Muuta kuin rintojen arkuus ja lämmöt koholla. Tosin sekään ei kerro yhtään mitään onko niitä tai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Sinänsä huojentaa, että digiin en ole kummallakaan km kerralla kerennyt saamaan tuota 3+.. Jännittää ihan pirusti. 12pvää ultraan.. en sillä et laskisin :D Onneks huomenna alkaa työputki, mennään äitienpäivään asti yhdellä vapaalla.. voi olla aika väsynyt akka.
Noniin eli erittäin hyvältä vaikuttaa :) :) ootko menossa johonkin varhaisultraan vai?
 
Cisu, kiitos kysymästä. Ei tänne mitään. Testien tuhlausta..... Ei menkkoja, ei ovista, ei mitään. Edelleen siis imetys jatkuu ja vauveli tulee ylihuomenna 10kk.
Ootkp tehny uutta testiä? Ihan ku siinä olis joku viivanalku ja vieläpä leveäkin ;)

Suuret onnittelut kaikille plussanneille :) Vähän tässä oon kade, mutta olette ansainneet plussanne <3

Tämmösen ihanan viivanpaikan sain ongittua RFSU testistä kameralle ;)
http://aijaa.com/Aup1yb
Märkänähän se ei juuri miltään näytä. http://aijaa.com/qDrYTC
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani

Yhteistyössä