Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cisu, kiitos kysymästä. Ei tänne mitään. Testien tuhlausta..... Ei menkkoja, ei ovista, ei mitään. Edelleen siis imetys jatkuu ja vauveli tulee ylihuomenna 10kk.
Ootkp tehny uutta testiä? Ihan ku siinä olis joku viivanalku ja vieläpä leveäkin ;)

Suuret onnittelut kaikille plussanneille :) Vähän tässä oon kade, mutta olette ansainneet plussanne <3

Tämmösen ihanan viivanpaikan sain ongittua RFSU testistä kameralle ;)
http://aijaa.com/Aup1yb
Märkänähän se ei juuri miltään näytä. http://aijaa.com/qDrYTC
Aikamoisia viivanpaikkoja pissaat noihinkin ;)

Täällä edelleen yhtä hakuammuntaa. Ovisplussaa sillon tällön ettiny tikuttelemalla, lähellä on ollu mutta ei plussaa kuitenka.
Eilen testailin pc:illä ja sitä viivapaikkaa tjn siihen tulee. Here you are:http://aijaa.com/J67egh
 

Attachments

Olikos täällä uusia plussanneita? Onnea joka tapauksessa teille onnellisista.:love:

Cisulla lupaavia viivoja ;)

JeHil on vahva viivanpaikka kyllä..o_O

Töppönen voisitko päästä verikokeisiin? Hcg mittausta varten. Saisit selvyyden. Soittoa ainakin meillä ihan TK neuvolaan ja olen päässyt testauttaa. Tsemppiä :)

Omaa napaa.. tänään siis dpo 8 http://aijaa.com/278CFc :rolleyes:
Muoks. Kylläpä aijaa raiskasi kuvan :D
 
Viimeksi muokattu:
Digi näytti "ei raskaana" ja valkkari on jo vaaleanpunaista. Alkaako kp1 siis ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä?

Ei se auta kuin suunnata katseet uuteen kiertoon! Toivottavasti nyt nappaa nopeammin. Tätä plussaa odotettiin 8kk. Toki lyhyt aika moniin verrattuna.

Parempaa onnea muille plussille :love:
 
Theran! Ihan, kun minä niin kun jotain haamusta kännykän näytöllä tuossa näkisin. Koneella tulee niin isona ja "raiskatun" näköisenä kuva, että en niin selkeesti erota.


Mutta ovista... Vieläkin eilisestä tummui ja juilii nyt niin hitokseen alas vasemmalle, että AUTS.
Limailee joo edelleen. Lämmöt normilämpöä alempana (sanotaan, että juuri ennen ovista lämmöt laskee vähän)... Mut nyt tässä muutama päivä sitten oli lämpöä taudin takia, että liekö tässä kierrossa tuo lämpöjen tarkkailu edes niin "luotettava"... Jokseenkaan onko se muutenkaan ihan 100% luotettava ainakin.
Eilen tietenkin eilistä ovisplussaa hyödynnettiin.
Josko sit huomenna vielä. Joka päivä ei jaksa. :-D :-D
No katotaan...
 
Digi näytti "ei raskaana" ja valkkari on jo vaaleanpunaista. Alkaako kp1 siis ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä?

Ei se auta kuin suunnata katseet uuteen kiertoon! Toivottavasti nyt nappaa nopeammin. Tätä plussaa odotettiin 8kk. Toki lyhyt aika moniin verrattuna.

Parempaa onnea muille plussille :love:
Kovasti pahoittelut :( toivottavasti pian tärppää uudelleen.
 
Theran! Ihan, kun minä niin kun jotain haamusta kännykän näytöllä tuossa näkisin. Koneella tulee niin isona ja "raiskatun" näköisenä kuva, että en niin selkeesti erota.


Mutta ovista... Vieläkin eilisestä tummui ja juilii nyt niin hitokseen alas vasemmalle, että AUTS.
Limailee joo edelleen. Lämmöt normilämpöä alempana (sanotaan, että juuri ennen ovista lämmöt laskee vähän)... Mut nyt tässä muutama päivä sitten oli lämpöä taudin takia, että liekö tässä kierrossa tuo lämpöjen tarkkailu edes niin "luotettava"... Jokseenkaan onko se muutenkaan ihan 100% luotettava ainakin.
Eilen tietenkin eilistä ovisplussaa hyödynnettiin.
Josko sit huomenna vielä. Joka päivä ei jaksa. :-D :-D
No katotaan...
Onnea ovisplussasta. Pitkää pinnaa piinailuun! :) juu niin oli selkeä kuva kun laitoin puhelimelta koneelle. Mutta jotain tapahtui bittiavaruudessa. :D huomenna uusiksi. ;)
 
Ihania plussia. Valtavasti onnea!!!!!!!

Oon käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia. Täällä kp9, menkat oli ja meni. Onko jollakulla tissikipua oviksen aikana/lähestyessä? Mulla on aivan törkeen kipeet tissit! Ei ole ennen ollut eikä kuulu menkkaoireisiinkaan. Tilasin ovistestejä, lähinnä siksi että tiiän ens kerralla tasan millo menkat alkaa, ei tarvii arpoa. Samaan pakettiin tuli parit r-testit. Tuossa uitin molemmat. Kuvat testiajalla, sen jälkeen ja kuivana. Sofi.

DSC 2009
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Onnea plussanneille!
Pahoittelut Töppöselle :(

Täällä kp11 ja oviksesta ei tietoakaan, ei johtofollia tänään ultrassa, suurin vain 8mm ja limis ohuenohut. Eli viime aikoijen ovis n. kp14-15 ei todellakaan tule tapahtumaan. Menee luultavimmin joko pyhäpäivään tai meidän reissun kanssa päällekäin joten tyhjä arpa taitaa tulla tästä kierrosta kun alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen lääkäri päättikin että tämä inssi tehdään luonnolliseen kiertoon vaikka olisin halunnut clomit. Nyt varmana pitkittyy kierto, joka viivästyttää ivf-hoitoa, joka repii mun hermoja jos mahdollista vielä enemmän riekaleiksi. Viikko on ollut töissä ja muutenkin aivan kammottava ja siksi varmaan ovis siirtyy, mutta että keljuttaa niin maan pirusti koko homma just nyt! :mad:

Olen ollut tässä holittomalla linjalla viimeiset pari kuukautta ja olin ajatellut olla vastakin, mutta tänään tuntuu että on enemmän haittaa jos EN ota lasillista viiniä.
 
Ihania plussia. Valtavasti onnea!!!!!!!

Oon käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia. Täällä kp9, menkat oli ja meni. Onko jollakulla tissikipua oviksen aikana/lähestyessä? Mulla on aivan törkeen kipeet tissit! Ei ole ennen ollut eikä kuulu menkkaoireisiinkaan. Tilasin ovistestejä, lähinnä siksi että tiiän ens kerralla tasan millo menkat alkaa, ei tarvii arpoa. Samaan pakettiin tuli parit r-testit. Tuossa uitin molemmat. Kuvat testiajalla, sen jälkeen ja kuivana. Sofi.

DSC 2009
Alemmassa mun mielestä näkyy haamu :eek::love:
 
Ihania plussia. Valtavasti onnea!!!!!!!

Oon käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia. Täällä kp9, menkat oli ja meni. Onko jollakulla tissikipua oviksen aikana/lähestyessä? Mulla on aivan törkeen kipeet tissit! Ei ole ennen ollut eikä kuulu menkkaoireisiinkaan. Tilasin ovistestejä, lähinnä siksi että tiiän ens kerralla tasan millo menkat alkaa, ei tarvii arpoa. Samaan pakettiin tuli parit r-testit. Tuossa uitin molemmat. Kuvat testiajalla, sen jälkeen ja kuivana. Sofi.

DSC 2009
Alemmassa kuvassa nään haamun r-testissä :love:
 
Halaukset Marrasmaille ja Töppöselle <3

Täällä talleteltu ja piina alkaa. En kyllä odota plussaa tälle kierrolle, vaikka touhut onkin osuneet oikeaan aikaan. Tai vaikka plussa tulisikin, niin en usko että saadaan siitä lasta syliin. Meillä on siis jo neljä lasta, 6v-11kk eikä keskenmenoja, niin onhan se jo joku tilastollinen fakta, että seuraava(t) menee kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Olikos täällä uusia plussanneita? Onnea joka tapauksessa teille onnellisista.:love:

Cisulla lupaavia viivoja ;)

JeHil on vahva viivanpaikka kyllä..o_O

Töppönen voisitko päästä verikokeisiin? Hcg mittausta varten. Saisit selvyyden. Soittoa ainakin meillä ihan TK neuvolaan ja olen päässyt testauttaa. Tsemppiä :)

Omaa napaa.. tänään siis dpo 8 http://aijaa.com/278CFc :rolleyes:
Muoks. Kylläpä aijaa raiskasi kuvan :D
Jännään kyllä niin sun puolesta! :giggle:

Tosta Hcg:n mittauksesta, pitääköhän sinne jotenkin perustella miksi sen haluaa? Täällä ne ei neuvolassa mittauta ellei ihan pakko ole.

Nelhm: Tuo näyttää jo kyllä ihan viivalta..ootko varma ettei ole? Väristä en ole varma

Töppönen: jaksuja <3
 
Oli se ihan punainen viiva, kuivanakin näkyy. Mutta nuo on sofeja, nehän antaa noita..

JeHil kysyi menkoista.. Ne oli täysin kivuttomat. Paitsi kp 5 tuli alamahakivut ja alaselkä kivut, vuoto alkoi uudestaan, kun oli jo hiipunut. Sit kp7 ei enää vuotanut. Haaleeta tuhrua toisinaan tullut. Mutta nyt tässä aamulla alkanut alaselkään -ja mahaan polttelee ja haaleeta verta tuli veskireissulla äsken. Iha hirvee kapistus tuo kierukka. Langat roikkuu aika alhaalla. Mies sano että tökkivät eilen aika ikävästi sitä.. Onkohan se paikallaan? Ja miksi taas tulee mitään vuotoa? Ei ole ollut säännöllisen kierron aikana välivuotoja. Ennen ku oli menkkoja ollenkaan, ts.ekat 3-4kk, tuhrutteli sit senkin edestä.
 
Jännään kyllä niin sun puolesta! :giggle:

Tosta Hcg:n mittauksesta, pitääköhän sinne jotenkin perustella miksi sen haluaa? Täällä ne ei neuvolassa mittauta ellei ihan pakko ole.

Nelhm: Tuo näyttää jo kyllä ihan viivalta..ootko varma ettei ole? Väristä en ole varma

Töppönen: jaksuja <3
Minusta äidin huoli on ihan riittävä peruste. Tai kivut ym. Vuodot? Se sitten eri asia minkälainen terkkari. Meidän terkkari kyllä laittaisi ihan vaan sillä perusteella että olen huolissani onko kaikki hyvin.

Oletko jatkanut testailuja? :love:

Tässä aamun mamin herkkä liuska (10mlU) Olisi ollut first response (6,5mlU) mutta se kuva on ihan suttuinen sen jälkeen kun siirsin koneelleo_O http://aijaa.com/6kGwbg
 
Minusta äidin huoli on ihan riittävä peruste. Tai kivut ym. Vuodot? Se sitten eri asia minkälainen terkkari. Meidän terkkari kyllä laittaisi ihan vaan sillä perusteella että olen huolissani onko kaikki hyvin.

Oletko jatkanut testailuja? :love:

Tässä aamun mamin herkkä liuska (10mlU) Olisi ollut first response (6,5mlU) mutta se kuva on ihan suttuinen sen jälkeen kun siirsin koneelleo_O http://aijaa.com/6kGwbg
Ihan kun jotain siinä olisi (y)
 
http://aijaa.com/R0OpRH

Tollasia on mun ovistestit ollut nyt..tummenee ne mutta erittäin hitaasti. Voiko meinata että ovis ois muka tulossa? jotenkin oon jo heittänyt pyyhkeen kokonaan kehään että ovuloisin :cry: auttakaa naista hädässä, miltä tuo testi suora teistä näyttää?
Noista mamin puikoista tykkään kyllä, en viittiny liuskoja laittaa kun niissä näkyy vaan aavistus jotain. Puikkoihin tulee kuitenkin näkyväviiva, eli ne näyttää hormonin herkemmin. Niinkun taitaa yleensä muutenkin puikot näyttää paremmin kuin liuskat.
 
http://aijaa.com/R0OpRH

Tollasia on mun ovistestit ollut nyt..tummenee ne mutta erittäin hitaasti. Voiko meinata että ovis ois muka tulossa? jotenkin oon jo heittänyt pyyhkeen kokonaan kehään että ovuloisin :cry: auttakaa naista hädässä, miltä tuo testi suora teistä näyttää?
Noista mamin puikoista tykkään kyllä, en viittiny liuskoja laittaa kun niissä näkyy vaan aavistus jotain. Puikkoihin tulee kuitenkin näkyväviiva, eli ne näyttää hormonin herkemmin. Niinkun taitaa yleensä muutenkin puikot näyttää paremmin kuin liuskat.
Mulla ainakin näytti viivat pitkään tuolta kunnes yhtäkkiä tummenivat hetkeksi oviksen aikaan. Näyttäisi että sulla olis ovis tulossa lähiaikoina. :) Mä muuten en ikinä saanut vahvoja viivoja siinä kierrossa kun eka kerran plussasin, joten ovulaatio on mahdollinen vaikka ei niitä megatummia viivoja saisikaan kiinni. (y)
 
Mulla ainakin näytti viivat pitkään tuolta kunnes yhtäkkiä tummenivat hetkeksi oviksen aikaan. Näyttäisi että sulla olis ovis tulossa lähiaikoina. :) Mä muuten en ikinä saanut vahvoja viivoja siinä kierrossa kun eka kerran plussasin, joten ovulaatio on mahdollinen vaikka ei niitä megatummia viivoja saisikaan kiinni. (y)
Ihana, kiitos, eli toivoa on :) jesss..oon kyllä aiemminkin ovuloinut saamatta ovisplussaa, mutta oli ovisoireet päällä niin siitä tunnistin. Nyt ei oo edes oireita ollut, mutta viime kierrossa tunnistin oviksen vasta kun kivut kertoi. Ei ollut mitään ihmeellisiä limoja yms..mutta katsellaan, ihmetellään..
 
Liityn seuraan ☺ tänään löysin tämän viestiketjun, luin pikkusen vajaat sata sivua sitten hyppäsin viimeselle sivulle, hankin tunnuksen ja totesin että mukaan on päästävä
Myötäelänyt ketjua lukiessa monien haamut plussat negat ja keskenmenot.
Itse olen 35v jo kahden vanhemman lapsen äiti, vielä iltatähti toiveissa, miehelle lapsi olisi ensimmäinen. Mies meistä ensimmäisenä alkoi lapsesta puhumaan, lämpenin pikkuhiljaa ajatukselle ja taitaa se sisäinen himotestaaja pikkuhiljaa nostaa päätään täällä. Joten puolen vuorokauden taustailun, silmät sikkuralla ketjua lukeneena liityn joukkon arvon naiset.
Meillä yritystä takana nyt 7kk, testejä olen tehnyt kymmenkunta, netistä tilasin "perhepakkauksen" kun ei pienellä paikkakunnalla kehtaa joka kuukausi kaupasta ostaa.
Hyvää vappua kaikille :)
 
Minusta äidin huoli on ihan riittävä peruste. Tai kivut ym. Vuodot? Se sitten eri asia minkälainen terkkari. Meidän terkkari kyllä laittaisi ihan vaan sillä perusteella että olen huolissani onko kaikki hyvin.

Oletko jatkanut testailuja? :love:

Tässä aamun mamin herkkä liuska (10mlU) Olisi ollut first response (6,5mlU) mutta se kuva on ihan suttuinen sen jälkeen kun siirsin koneelleo_O http://aijaa.com/6kGwbg
Totta, nuo on ihan kovia perusteluja jo :) testasin kerran muutama päivä sen ekan jälkeen ja vahvistunut oli. Mietin että jos viikon päästä tekisin tuon toisen digin ja katsoisin mitä se silloin näyttää.

Onko siellä viivanalkua? Näenkö oikein?

*Muoks* Mitä tämänaamuinen viiva sanoi?

Ps. Vappua ihanat!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä Theran <3 Mun silmään ihan kuin näkyis jotain vähän tuossa tesissä! (y)

Eilen oli ystävällä vappujuhlat, ja vaikka paikalla oli muutama lapsi ja yksi pystymahainen, oli yllättävän kivaa. Olin etukäteen jännittänyt olenko itku kurkussa tuijottamassa sitä mahaa koko illan, mutta selvisin paremmin kuin luulinkaan.

Taitaa tulla tästä kokonaan ovuloimaton kierto, kp13 ja ei sitten yhtikäs mitään. Kuivaa kuin saharassa, ei mitään ovisoloja eikä rikuissa pienintäkään merkkiä vahvistumisesta. Olen heittänyt jo toivoni tämän kierron suhteen että päästäis mitään inssiä edes tekemään, yritän alkaa orientoitua ivf:ään pikkuhiljaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä