Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voiko ovuloida vaikka testissä se ei näkyisi? Aikuisten oikeesti voiko?

Ihme oviskipuilua tänään ja pari päivää aiemminkin ihme oloja masussa, halut ollu koholla, tänään näköjään lämmötkin nousi. Mulla iltalämmöt nousee aina oviksen jälkeen, kokemusta on.
Voisiko tää olla totta :eek:
Eilen tuli kyllä tummin viiva o-testiin koko kierrossa mutta haalea se silti oli.
Minä oon itse aivan tohelo nooden ovulaatiotestien kans, mutta voisko olla, että olis ollut tummimmillaan jossain välissä kun et oo tikkuun pissiny ja olis kerenny siitä jo haaleta sitten? Ainakin oireet kuulostaa hyviltä (y)
 
Täällä pistettiin just kasapäin testejä tilaukseen lohdutukseksi :LOL:

Kahdessa aiemmassa kierrossa oon yrittänyt ovista tikuttaa, mutta en oo siinä onnistunut. Aamulla jos ei kannattaisi niihin lirauttaa niin missä välissä sen suoritatte? Töissäkö? Minulla on tapana päivän aikana litkiä niin hirveä määrä vettä ja rampata vessassa, että iltapäivälläkin on varmaan jo melko laimeaa tuotosta (n)
 
Tyvi Eiköhän se plussa ole jos viivasta tulee :)

Vprinsessa Lähellä on!

Mun aamun testit tossa. Näyttäs "hyppyviivalta" tossa r-testissä toi, mutta ei ne kyllä päässy kosketuksiin. Oisko vaan viallinen. Ovis ehkä tulossa nyt loppuviikosta?

DSC 2016
 
Minä oon itse aivan tohelo nooden ovulaatiotestien kans, mutta voisko olla, että olis ollut tummimmillaan jossain välissä kun et oo tikkuun pissiny ja olis kerenny siitä jo haaleta sitten? Ainakin oireet kuulostaa hyviltä (y)
Tuo on hyvin paljon mahdollista :)
Koska tänään ovistesti ihan haamu viiva, oli se aikasemmin kuitenkin hyvin nähtävissä vaikkei tumma ollutkaan.Eli tänään ois sitten dpo 1-2. Näin ajattelin nyt elää, kyllähän se aika näyttää olinko yhtään oikeassa :ROFLMAO:
 
UOTE="Maria82, post: 31281950, member: 21138"]Kiitos, eli useamman päivän oviksen jälkeen ois tumma viiva?
Meillä oli ajatus alkaa tosiaan tällä viikolla jyystämään kunnolla, kun viikonloppu meni harakoille joten toivon todella, että ovis on vasta tulossa.
Kiitos sulle kannanotosta!
Muitakin kokemuksia otetaan vastaan :D
Ei vaan siinä on haalee viiva (eli nega) joka tummenee kunnes ovuloin. Sen jälkeen taas haalenee.

Eli mun ovulaatiotikuissa tosiaan näyttivät eka haaleet viivaa kunnes tuli se oikea tumma viiva :)[/QUOTE]
Tein just uuden ovistesin, hädintuskin nähtävillä oleva haamu. Eilen oli kuitenkin paljon selkeämpi.
Hmm, ei auta ku tikutella.
Kp 11/28-30 tänään ja Ovuloireita siis ollut, mutta hyvin vaikea uskoa, että näin aikaisin olisin ovuloinut...
 
Nonni, mä oon nyt sit jääny ihan koukkuun tähän testaamiseen ja menin ostamaan rfsu:n testejä kaupasta. Sanokaa nyt onko tää hyvä viiva, kuukautiset nyt viikon myöhässä eikä Viiva ole kontrolliviivan vahvuinen :(

http://aijaa.com/0KOHzL

Oon testannu pc:llä ja tietty jos olisin ollu fiksu, olisin ostanu samoja testejä. Digi näytti sunnuntaina 2-3.
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Veeruli hyvältä näyttää, noi testit kun ei helposti näytä mitään viivaa (y)

omaa napaa: ovistesti taas tummenemassa :eek: ja mahassa ollut nyt pari päivää aikaa kovaakin pistämistä, nipistelyä miten sitä nyt kutsuiskaan, munasarjojen ja kohdun tienoilla. Kipu vetää välillä nivuseenkin asti, mitä tää nyt voi olla? :eek: ja kipu on melkein jatkuvaa, varsinkin kun liikkuu niin repii koko ajan :confused:
 
haaveilija -31 Jos se ovis oli sulla aiemmin ja siellä porataan kiinni ;) ? Mulla lähti viivat haalenemaan siitä lähes plussasta, minkä tiistaina sain. Kaikenlaista oloa on. Mutta turhaanpa minä niitä vahtaan edes.
 
Jospa se olisi sitä itseään Haaveilija-31 (y)

Mä luulen ettei tänne tarvi plussaa tälle kiertoa miettiä. Mahassa tuntuu menkoilta ja v*tuttaa :devil: Ärsyttää jos kierto jää taas vain 26 vuorokauteen, silloin myös luteaali on auttamatta liian lyhyt raskauteen. Pöhpöhpöh.
 
Onnea plussista! ❤ piinailijoille pitkää pinnaa. :D

Mä siirryn odottamaan että menkat alkaa koska lääkärin sanoma virallinen testipäivä oli tänään ja en kyllä tuohon apteekin omaan saa kuin viivanpaikan. Lugeja en tänään laita mitkä tosi tehokkaasti on pitänyt menkat poissa ja ei tiputtelua eli lääke toimii :)

Tilasin jo läjän ovistestejä tänään. Että voi sitä seuraavaa kiertoa miettiä.

Ihan mielettömästi plussatuulia tähän pinoon! ❤
 

Yhteistyössä