Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en näe Luppanan testissä väriviivaa mutta mun arvioon ei voi luottaa koska katsoin kännykän näytöllä kirkkaassa auringon valossa ja täällä ei kyllä hyvin näe värejä.

Mulla näköjään jomottelee alavatsaa eniten silloin kun olen vähän juoksennellut tmv. Pelattiin taaperon kanssa jalkapalloa joten ei mitään urheilusuorituksen veroista :D Heti alkoi jomotus ja nyt kun istahdin lepäilemään tuli aika kovat jomotukset hetkeksi. Vasen rinta yhä sivusta kipeä (ei vahvistunut päivien myötä) ja oikeassa muutaman kerran päivässä maidon nousun tunne. Tekisi mieli testata huomenna vaikka perjantaina tuli nega, mutta se on mun viimeinen testi ja en tiedä koska ebayn viikko sitten tilatut viitsii saapua. Ei viitsis kaupasta taas ostaa lisää kun niitä on tulossa jo 20kpl... :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Särki muakin ottaa päähän kun en oo aikasemmin tollasia digejä tehny ja nyt sit ajattelin et pissaan siihen ja saan sieltä sen 3+ ja saan mielenrauhan, mut eiiiiii :D nyt sitte aloin lukea tuulimunista ym ja tajusin ettei toi digi sitä edes kertois vaikka olis tuulimuna. Joten varasin ajan nyt yksityiselle varhaisultraan viikolle 7+0 (neuvolan laskurin mukaan). Haluan saada heti tietää jos siellä ei asustakaan ketään ja jos ja kun kaikki on hyvin niin saan ainakin hetkeksi mielenrauhan. Google on saanu mut ihan hysteeriseksi vaikken sitä aikaisemmin ollutkaan :D ja tää oireettomuus vaivaa.. Vaikka kivaahan se tosin on ja oireita ehtii vielä tulla vaikka kuinka paljon.
Google on kyllä raskaana olevan pahin vihollinen. :D Mä yritän olla stressaamatta kun en minä kuitenkaan sille mitään voi jos käy huono tuuri. Toivotaan tosin ettei kävisi! Enkä tosiaan vielä oireettomuudesta panikoisi kun joillain naisilla vaan on vähemmän oireita tai tulevat myöhemmin. Tässä ollaan vielä alkutaipaleella. :) Tuo ultra on kyllä hyvä idea ja siinä vähän mieli rauhoittuu. Minä vähän mietin että pitäisköhän itsekin käydä. En tosin tiedä vielä saadaanko ylimääräisiä ultria (viime raskaus meni päin mäntyä) vai käydäkö privaatisti. Meillä ei yksityinen tee ennen rv8 joten siihen on vielä aikaa. :)
 
Google on kyllä raskaana olevan pahin vihollinen. :D Mä yritän olla stressaamatta kun en minä kuitenkaan sille mitään voi jos käy huono tuuri. Toivotaan tosin ettei kävisi! Enkä tosiaan vielä oireettomuudesta panikoisi kun joillain naisilla vaan on vähemmän oireita tai tulevat myöhemmin. Tässä ollaan vielä alkutaipaleella. :) Tuo ultra on kyllä hyvä idea ja siinä vähän mieli rauhoittuu. Minä vähän mietin että pitäisköhän itsekin käydä. En tosin tiedä vielä saadaanko ylimääräisiä ultria (viime raskaus meni päin mäntyä) vai käydäkö privaatisti. Meillä ei yksityinen tee ennen rv8 joten siihen on vielä aikaa. :)
Joo mä uskon kanssa että kyllä ne oireet sieltä ehtii vielä tulla ja sitten on ikävä niitä aikoja kun oireita ei vielä ollut :D

Mä kattelin mehiläisen sivuja niin siinä vaan luki että sydänäänet kuuluu rv 6 lähtien ja ultra tehdään gynekologin vastaanotolla. Kyllä mä mielelläni vähän siitä mielenrauhasta sitten maksankin :)
 
pisamapeikko mä uskon että kaikki menee hyvin <3


Täällä mennään samoilla oireilla kun ennenkin, tilasin lisää raskaustestejä mamilta ja huomenna kaupasta muutama pc paketti tarttuu varmasti matkaan mukaan :D
Sain muutaman roskishaamun eilen ja tänään, mutta testiajalla en viivanpaikkaa ihmeempää nähny. Niin saapi nähdä merkkaako mitään vai ei :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tsemppiä kaikille piinailijoille <3
Koska clear bluen viikkonäytöllisen testin voi tehdä? Voiko jo ennen menkkoja? Mulla herkät testit näyttäneet kolme päivää jo plussaa, menkkoihin vielä neljä päivää... :D
Haluaisin nähdä sen tekstin että raskaana kun ei tätä millään meinaa uskoa!!
 

Attachments

Mä en tekisi vielä, ettei turhaan tule stressiä jos sanoo ei raskaana. Mun mielestä ne ei ole kovin herkkiä ja näyttää ehkä sittfn kun menkst on myöhässä?

Nega taas testattu. Oh well, seuraava kerta sit to-la välillä. Eiköhän se ovis ollut viikko sitten, enkä jaksa vielä masentua. Yhä on siis uskoa että nämä oireet voisi tarkoittaa jotain...
 

Yhteistyössä