Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Helou, ja isot onnittelut plussanneille <3 :) Ja Veerulille tsempit, varmasti kaikki on hyvin <3 :)

Tää PC on taas ihan perämukista, tarjoilee jonkinmoista viivasta mutta ei se mitään tarkoita, korkeintaan ovista. http://aijaa.com/FRS5JQ

Ja kuivana: http://aijaa.com/PDWdvg
toinen kuiva: http://aijaa.com/h1ebzE

Pöljä mikä pöljä ku niitä pitää tehä :D :D
Mikä kierron päivä? Näkyy kyllä selkeesti. Just niin PC, ota siitä nyt selvää.. Jos alhaset dpot voihan se olla viivasen alkua (y)
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL ja Theran
JeHil Näen minäkin viivasta. Pitää kyllä sanoa että ite ku tein joskus dpo7 pc:n, niin ei tullut yhtään mitään, minkäänlaista viivanpaikkaa edes.

Siihen aamusella tehtyyn tikkuun kuivui ihan selvä, tosin hyvin haalea, mutta leveä värillinen viiva. Eilen ei kuivassakaan näkynyt mitään.. Hmm.. Laitan vielä kuvan siitä kuivasta.. Eihän se siinä sillai näy ku luonnossa. Zoomaamalla ehkä paremmin. Toinen kuva kans vielä, sillo aamusella otettu, vähä testiajalla jälkeen. Jos pistää viivalasit tiukasti päähän, siinä saattaa näkyä jotain :geek: Mutta iha turhaa veksluuta tää mulla on. JeHil kanssa voin pöljäkerhoon liittyä :D


http://aijaa.com/48NcD5

http://aijaa.com/aoKdku
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL ja Theran
En oo tajunnut tämmöstä foorumia aikaisemmin, olisi tullut tarpeeseen! Kakkosta yritetty nyt 8 kk eikä onnea. Tässä kierrossa tikutin ovista ekan kerran ja sain plussan vasta kp 25! Nyt kp 38 meneillään. R-testin tein kp 36/ dpo10 ja nega. Vieläkään ei menkkoja näy. Mikä sinänsä hyvä, vaikka menkat kohta tuliskin, sillä pelkäsin luteaalivaiheen olevan liian lyhyt. Mutta kyllä on häiritsevää kun kierto on ollut nyt 31-39 päivää ed raskauden jälk. Ennen 29 sharp. Kestää niin kauan aina odotella että pääsee testailemaan. Huomenna dpo13, voiskohan siihen jo sit alata uskomaan vai kestäiskö pleksi odotella ees perjantaihin dpo14?! Oireista en nyt puhu koska luulotautisella niitä on ja ei ole o_O
 
Mariani kovasti pidän peukkuja että kaikki on hyvin!❤ tule kertomaan miten meni!

Veerulille myös tsempit!❤

Plussanneitakin taisi olla! Onnea!

Ja noista pc tikuista.. Mulla meni kyllä hermot niihinkin viimeksi kun antavat selkeää viivaa minkä vain joku himotestaaja sieltä näkee. Niissä on hyvät ja huonot puolet. :)
Toki ei oo testin vika ettei plussaa tule :D mutta mitä sitä sitten syyttäisi?? :D

Kp11 ja otesti on lupaava jo nyt mutta hihkun onnesta jos ovis onkin aikasemmin!

Vällille ainakin pitkää pinnaa! Siellä oli komea o+! Toivotaan että olisi nyt se kierto. :)

Muillekin plussarikasta kiertoa!❤
 
  • Tykkää
Reactions: JeHiL
Noniin, nyt on mieli jos tasaantunut ja alkujärkytyksestä toivottu. .

Kiitokset kaikille tsempeistä, ette tiedäkään kuinka paljon ne merkkaa <3

Aloin toden teolla miettimään tota hedelmöittymisasiaa ja tosiaan voipi hyvinkin olla mahdollista että vois onkin ollut myöhemmin koska en ihan täysin plussaa saanut silloin tiistaina 12.4 tikkuun, keskiviikkonakin viiva oli vielä samanlainen ja sen jälkeen lopetin hetkeksi tikuttamisen ja aloin vasta loppukierrosta uudestaan. Oletin vain että hedelmöitys on tapahtunut silloin ke 13.4. Viimeistään hedelmöittymisen on kuitenkin pitänyt tapahtua 16.4, koska ekan haamuhaamun, joka olisi kyllä pc:ssä varmasti näkynyt selvemmin kuin siinä netin halpistikussa, tein 25.4 joka olisi siis ollut dpo9 jos hedelmöitys olisi tapahtunut vasta 16.4. Olin nimittäin alussa hieman huolissani kun viiva oli niin haalea, joka selittäisi aikaisemmalla plussaamisella. Lisäksi niinkuin Särki sanoi, tämä selittäisi sen miksei digi antanut vielä 7.5 2-3 vkoa, jos olenkin silloin ollut todellisuudessa vasta rv 5+0-5+1.

En tiedä saiko kukaan tästä mitään selvää, mutta näin olen asiaa nyt itselleni järkeillyt :D ja päätin olla onnellisesti raskaana kunnes toisin todistetaan :) mies on positiivisella mielellä niinkuin aina ja gynekin tosiaan vain toisteli sitä, ettei niin pienessä raskauspussissa kuin minulla näillä viikoilla on, voikaan vielä näkyä sikiötä. Jos raskauspussi olisi ollut tyyliin yli 15 ml niin sitten olisi ilmeisesti aihetta huoleen.

Ja vielä, tiivistettynä, nään lähes kaikissa tikuissa jotakin viivasta :D toivotaan kaikille paljon plussia ja vahvistumisia tikkuihin!! :)
 
Ja siis tämä lause "Lisäksi niinkuin Särki sanoi, tämä selittäisi sen miksei digi antanut vielä 7.5 2-3 vkoa, jos olenkin silloin ollut todellisuudessavasta rv 5+0-5+1. " kuuluu siis niin että myöhempi ovulointi tosiaan selittäisi sen miksei digi näyttänyt vielä 7.5 viikkoja 3+ päiväpissasta jos olinkin todellisuudessa vielä viikolla 5+0-5+1.

Anteeks nyt, lapsikin höpöttää vieressä niin ajatus katkeaa kesken lauseen :)
 
Veeruli tsemppiä ja uskon että kaikki on hyvin <3
Mariani tsemppiä sinnekin <3
nelMH näen kuivassa pinkin viivan (y)
JeHiL toivotaan että ois muutakin kuin viivanpaikka kyseessä (y)

Täällä dpo 7 menossa, menkkakipuja havaittu tänään ja rinnoissa aristusta. Tietty piti joku testi uittaa tänään, rfsun liuska vaikka tiesin ettei siinä mitään näkyis vielä :LOL: tulipahan tehtyä. Yritän tässä kierrossa pistää jäitä hattuun ja testailla vasta dpo 11-12 seuraavan kerran. On kyllä hyvin vaikeaa!!
 
Täällä yritys sen kun jatkuu... Ei oo enää kauaa niin täyttyy vuoden yrittäminen. :(

Nyt menossa dpo 14 ja aamulla tuli hieman tuhrua eli ennakoi menkkojen alkamista... Raskaus mahdollisuus olematon tässä kierrossa. Ovisplussa oli kp 17 ja ainoa talletus oviksen lähettyvillä oli kp13. Joten ei toivoa.. Nyt vaan odotan että pääsis uuteen kiertoon.

En nyt lukenut yhtään taakse päin joten en osaa nyt tässä onnitella/pahoitella :)

kismett- kp32/27-40, dpo 14
 
Dana Hieno viiva. Älä välitä, jos vähä katkonainen. Onnea :love:

Tein pc:n, siihen tuli valkea viiva toiseen laitaan :eek:. Mutta testiviivan kohdalla vois jotain näkyä.. Mutta eiköhän se ole vaan nega sekä viallinen tikku. Laitan kuvaa, kun ehdin tässä. :)
 
Mariani kovasti pidän peukkuja että kaikki on hyvin!❤ tule kertomaan miten meni!

Veerulille myös tsempit!❤

Plussanneitakin taisi olla! Onnea!

Ja noista pc tikuista.. Mulla meni kyllä hermot niihinkin viimeksi kun antavat selkeää viivaa minkä vain joku himotestaaja sieltä näkee. Niissä on hyvät ja huonot puolet. :)
Toki ei oo testin vika ettei plussaa tule :D mutta mitä sitä sitten syyttäisi?? :D

Kp11 ja otesti on lupaava jo nyt mutta hihkun onnesta jos ovis onkin aikasemmin!

Vällille ainakin pitkää pinnaa! Siellä oli komea o+! Toivotaan että olisi nyt se kierto. :)

Muillekin plussarikasta kiertoa!❤
Kirjoitin sulle tänne jo aiemmin mut poistinkin sen ja tässä uusi tilalle:

Voi tätä onnea!! http://aijaa.com/826B6I
Siellä se köllötteli ja sydän väpätti. Viikot piti paikkansa eli 6+6 tänään mennään <3 La 5.1.2017. Pituutta 8.9mm. Jos nyt uskaltaisi hetken hengittää :p

Ette ymmärräkään miten tärkeää teidän kaikkien tuki on ollut ja merkitsee <3
 
Kirjoitin sulle tänne jo aiemmin mut poistinkin sen ja tässä uusi tilalle:

Voi tätä onnea!! http://aijaa.com/826B6I
Siellä se köllötteli ja sydän väpätti. Viikot piti paikkansa eli 6+6 tänään mennään <3 La 5.1.2017. Pituutta 8.9mm. Jos nyt uskaltaisi hetken hengittää :p

Ette ymmärräkään miten tärkeää teidän kaikkien tuki on ollut ja merkitsee <3
Oikein paljon onnea!❤ olen niin onnellinen sun puolesta!❤
 
Mariani Ihanaa onnea!!! :love:

JeHiL Mustakin näkyy viivasta! :)

Dana Kyl toi on ihan selkeä viiva :love:

Täällä menossa kp 9 ja ovistestien testiviivat on vielä haaleampia,
kun kontrolliviivat.. Nyt vaan en tiiä, laskenko oviksen ton edellisen lyhyemmän 34 päivää kierron mukaan vai sen 43 päivää mukaan, mikä mun kierto on viimeset kuukaudet ollu? :confused:
Tosin aion kyllä testata tämän kierron kokonaisuudessaan.
Mies, jos taas tietäs mun testailut, lämmön mittauksen, kiertopäivien laskemisen yms. niin se varmaan pitäis mua ihan hurahtaneena :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä