Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuulumisia: mökillä olen huomiseen iltaan asti, vaikea päivitellä. Ei oo menkkoja näkyny, masuoireet jatkuu. To testi näytti taas viivanpaikkaa. Ihan pihalla olen missä mennään. Olo kuin raskaana mutta testit näyttää muuta! Testaan taas maanantaina aamusta.
 
No tänään sain vahvan plussan ovistestiin, aamupissasta vielä. Koskas se ovis nyt sitten on? Vrk kuluttua? Miten se lh huippu lähtee laskuun jo ennen ovista? Tai siis miksi testit näyttää plussaa ennen ovista eikä vasta kun se on?

Onkohan mitään mahiksia kun perjantaina pupuiltu illalla ja tänään aamulla se testi pos. Eli elääkö ne siittiöt HELPOSTI tämän ajan? Vai pitäisikö vielä tänään pupuilla? Aika heikkoa vain on kun on juhlat :/ toivottavasti ei mennyt mahikset tähän kiertoon...
 
No tänään sain vahvan plussan ovistestiin, aamupissasta vielä. Koskas se ovis nyt sitten on? Vrk kuluttua? Miten se lh huippu lähtee laskuun jo ennen ovista? Tai siis miksi testit näyttää plussaa ennen ovista eikä vasta kun se on?

Onkohan mitään mahiksia kun perjantaina pupuiltu illalla ja tänään aamulla se testi pos. Eli elääkö ne siittiöt HELPOSTI tämän ajan? Vai pitäisikö vielä tänään pupuilla? Aika heikkoa vain on kun on juhlat :/ toivottavasti ei mennyt mahikset tähän kiertoon...
https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/18/
tuolla ainakin minusta kivasti siitä miten ovulaatio menee. Tietty yksilöllisiä eroja on niinku kaikessa.
Ihanainen interweb kertoo että aika varmalla pitäis simppojen selvitä pari päivää. Tästäkin selaillessa olen nähny kyllä aikamoisia variaatioita. Että ei siitä tallettelusta ainakaan haittaa ois. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Välli, uuteen kiertoon keijupölyä <3
Haaveilija, tsemppiä!

Kävin eilen ekalla neuvolakäynnillä ja siitä se rumba sitten alkaa. Pelottaa km koko ajan, näen siitä jo uniakin. Muutenkin unet on vahvasti läsnä joka yö. Huippaa tosi paljon päivisin ja nyt on tullut itkuherkkyys mukaan ja itken kummallisista asioista. 8+2 menossa ja tuntuu ettei uskalla iloita ennenkuin se 12 on täynnä ja np ultra ohi. Kunhan tämä nyt vain pysyisi kyydissä.
 
Täällä km-vuoto loppusuoralla, enää tulee pientä ruskeaa tuhrua ja eilen heiluteltiin jo peittojakin ;) pirun pitkä taukokin tuli, 1,5vkoa.

Nyt odottelen huomista, että testit tulis postissa, pääsee kattelee et hcg laskee ja sit bongailemaan ovista! :)

Tsemppiä yritykseen uuteen kiertoon joutuneille!
 
Onnea! Mä tein saman testin to iltana ja samanlainen viiva. pe aamuna digi kertoi iloisen uutisen. :)

Kävin apteekissa ostamassa digin ja samalla tarttui mukaan tämmönen clear bluen plus testikin. Saman tien tuli niin hieno viiva, että kaitpa ne hormoonit on ihan hyvin nousussa ja saa alkaa uskomaan tähän hommaan :love: Huomenna aamulla vielä digi ja sitten lopetan tämän testaamisen :rolleyes:

http://aijaa.com/TCdNCj
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Vielä piinaan täällä teitä... Eli tässä olis teille vielä pari kuvaa tulkittavaksi jos vaan viitsitte :rolleyes: eka on eilinen testi minkä jo laitoinkin ja toka on tämän päivänen testi....
Kuvat on otettu lähes heti testauksen jälkeen. Kiitos vielä ja anteeks tämä tuppautuminen :oops:



 
Sitkeäsissi Kyllä tossa jotain näkyy. Olen noita muutaman tehnyt tässä kevään aikana enkä ole saanut edes viivanpaikkaa niihin, kuivanakaan. Paitsi kerran oviksen aikaan tuli ihan hento pinkki haamu. Sano kaverillesi että käy toisen merkkinen ostaa huomiseksi aamuksi :). Noi muutenkin näyttää nii myöhään verraten muihin testeihin.

Töppönen Ihana plussa :love:

Haaveilija Pidän sulle peukkuja, että kuitenkin olot ja menkattomuus merkkaisi raskautta.

Välli Halit.
 
omanapailua..
tänään kamppaillu taas sekavien tunteiden kanssa. yöllä näin hyvinkin todentuntuista unta siitä että tein raskaustestiä. tässä testissä sain kuitenkin vastaukseksi että "joo, on postiivinen, mutta vauvasi on kuollut". aamullakin ajattelin vielä et miten voi mun alitajunta olla noin julma! :unsure:
toisaaltaan pää on ihan pökerryksissä kun mietin miten jaksaisin olla testimättä torstaihin asti.. keho tuntuu oudolta. jotenki kuitenki pelottaa että saan ite nää tuntemukset aikaseks vaan siks että toive ja halu vanhemuuteen on niin palava.. ens viikolla pitäis tulla lisää testejä postissa, ni ompahan sit ainakin jotain mihin pissiä! :D
 
oudsi Alkuun halit. Se on kyllä ihan tosi että mieli alkaa "käydä mukana", haave ja toivo tulee uniin asti. Ja pelko näkyy niissä. Joku viisaampi varmaan neuvoisi, että koittaisit rentoutua ja saada mielen ja kehon rauhalliseksi. Se ei onnistu. Ei ole tarvinnut todellakaan noin kohtuutonta aikaa yrittää ikinä, mutta vajaa vuosi kuitenkin tän kuopuksen kohdalla.. Kyllä siinä tuntui, että ei paljoa muuta osaa enää ajatella kun sitä, että joko nyt mun vuoro. Se on niin vahvana minussa, että tulee uniin ja oireilee jo fyysisestikin. En osaa sanoa sinulle mitään muuta, kuin sen, että toivon todella teille parasta, ja pian! :love:
 

Yhteistyössä