Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta. Nyt omanapailen..
Kp11, eilen soitin itelleni lääkäriajan, kun edelleen pientä vuotoa,.joka ei kk vuodon tapaista. Sain tälle päivää.. Käskivät tehdä raskaustestin aamulla varuiks. Hitto. Siinä on toinen viiva o_O
. Hento, mutta aivan selvä, ei tarvitse tihrustaa. Toki kuvassa ei näytä ihan samalta. Pc:n puikko toi.

http://aijaa.com/xvzsGp
 
Huomenta. Nyt omanapailen..
Kp11, eilen soitin itelleni lääkäriajan, kun edelleen pientä vuotoa,.joka ei kk vuodon tapaista. Sain tälle päivää.. Käskivät tehdä raskaustestin aamulla varuiks. Hitto. Siinä on toinen viiva o_O
. Hento, mutta aivan selvä, ei tarvitse tihrustaa. Toki kuvassa ei näytä ihan samalta. Pc:n puikko toi.

http://aijaa.com/xvzsGp
No niin kyllä onkin! :barefoot: Milloin sulla se lääkäriaika?
 
Eihän tästä tuu mitään! Testaamattomuudesta siis :ROFLMAO: Koin pakonomaista tarvetta uittaa jotakin tikkua ja yksi ovisliuska sattui vielä olemaan. Nyt ei oo enää mitään jemmassa niin ehkä vieroitus on helpompaa :D

Tälle aamulle vaikka kenen viivoja ooteltavissa :geek:
 
Vprinsessa Ei ihan plussa vielä, mutta lähellä on :)

Kävin lääkärissä, iha tk lääkäri oli. Kierukka paikallaan ja kaikki ok. En edes kerennyt testistä sanoa sille, on sellanen tk:n tehokkain lääkäri joka ei turhia vatuloi. Mutta aamun puikossa viiva kyllä ihan selvä, edelleen. Näkyy jopa pleksin läpi. Mistä ihmeestä se sen siihen kehittää? Eikä ole viivanpaikka tuo. Mä nyt kuitenkin aion käydä uuden samanlaisen ja tehdä toisen. Siinäpä näkee mitä sit näyttää. Maanantaina soittaa th ja siihen mennessä päätän otanko ton vehkeen pois vai en. Ei se oikein mulle noiden vuotojen ja kipujen vuoksi sovi, näin lääkäri totesi myös.
 
Napailua.
Olot edelleen sekavat. Keho tuntuu oudolta, mutta kaikki voi muutoinkin selittyä. Turvotusta, rintojen turvotusta ja arkuutta, väsymystä, heittelevä mieliala. Toisaaltaan sellainen olo, että sä mitään raskaana oo, lopeta vouhottamasta. Nyt sain lisää testejä jotenka semmoinen sitten aamusta. Tänään kp 23, dpo 10.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä edelleen yritellään... Piiitkään oon ollu hiljaa, koska ikinä mitään tulkittavaa oo ollu ja niin.
Tässä kierossa apuna oli keltarauhashormonit. Vikan otin pe, yleensä vuoto alkanut parin kolmen päivän sisään lopetuksesta.
Vaan tällä kertaa tekisi mieli toivoakin jotain, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... nyt olisi kp30. Torstaina vieläpä kahdesti pyyhkiessä vaaleenpunasta vuotoa. heti sitä herää kuvitelmat kiinnittymisestä, heh.
En sitten malttanut kun ei hetkeen ole r-testejä tehnyt, oli pakko parin tunnin iltapidättelyn jälkeen testata. Fiksumpi oisi säästänyt aamuun mokoman :D
Viivalasit silmillä olen näkevinäni tässä jopa jotain värillistä...Mites te tulkitsisitte? Kuvassa se ei tosin näy näemmä nimeksikään, ehh... Mutta irl näkyy siis hämärämmässäkin kauempaa katottuna silmiä siristelemättä. Mutta toisaalta taas... halpistesti on halpistesti.
http://aijaa.com/u2h1aR

Vaikka mun tuurilla tämä vaan on tätä halpistestien viivanpaikkailua aina vaan :D mutta aina välill herää pieni toivonpilkahdus, josko joskus tapahtuis edes jotain, ihan pientä ees.
 
Zuhina Kyllä näen minäkin haamun :love:

Minä se vielä uitin iltapisusta pc:n liuskan. Hailakka haamu tuli siihenkin, ei niin selkeä kylläkään, kun aamulla. En tietenkään pysty olla testaamatta, että minkälainen huomenna, oman mielenrauhan vuoksi täytyy uitella pari päivää :geek:. Mies oli samaa mieltä, että kannattaa vielä varmistaa. Sekin näki aamuisessa viivan, kaveri myös.

Tässä kuva aamusesta pc puikosta ja iltasesta pc liuskasta.

http://aijaa.com/iiwdcl

Tässä tää iltanen heti testiajan jälkeen.

http://aijaa.com/26xYHb

Mites JeHil????
Haaveilija?? Ja oli varmaan muitakin jännääjiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä edelleen yritellään... Piiitkään oon ollu hiljaa, koska ikinä mitään tulkittavaa oo ollu ja niin.
Tässä kierossa apuna oli keltarauhashormonit. Vikan otin pe, yleensä vuoto alkanut parin kolmen päivän sisään lopetuksesta.
Vaan tällä kertaa tekisi mieli toivoakin jotain, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... nyt olisi kp30. Torstaina vieläpä kahdesti pyyhkiessä vaaleenpunasta vuotoa. heti sitä herää kuvitelmat kiinnittymisestä, heh.
En sitten malttanut kun ei hetkeen ole r-testejä tehnyt, oli pakko parin tunnin iltapidättelyn jälkeen testata. Fiksumpi oisi säästänyt aamuun mokoman :D
Viivalasit silmillä olen näkevinäni tässä jopa jotain värillistä...Mites te tulkitsisitte? Kuvassa se ei tosin näy näemmä nimeksikään, ehh... Mutta irl näkyy siis hämärämmässäkin kauempaa katottuna silmiä siristelemättä. Mutta toisaalta taas... halpistesti on halpistesti.
http://aijaa.com/u2h1aR

Vaikka mun tuurilla tämä vaan on tätä halpistestien viivanpaikkailua aina vaan :D mutta aina välill herää pieni toivonpilkahdus, josko joskus tapahtuis edes jotain, ihan pientä ees.
Selvä haamu :)
 
Hei!

Täällä olisi yksi uusi "piinailija" joukkoon mukaan. Himotestaajaksi en itseäni nimeä, koska olen yrittänyt pysyä testeistä mahdollisimman kaukana, mutta hätähousun allekirjoitan.

Olen 24 vuotias, ja kihlattuni on 25. Olen jättänyt e-pillerit pois tämän vuoden tammikuussa, ja yritys aloitettiin nyt toukokuussa. Piinalliseksi oman tilanteen tekee se, ettei luomumenkkoja ole tullut pillereiden lopetuksen jälkeen yhtiäkään. Toistaiseksi olen turvautunut vyöhyketerapiaan, koska olen saanut niin usein sieltä avun vaivaan kuin vaivaan. Apteekissa odottaa kuitenkin resepti jonkun näköisiin lääkkeisiin (nimeä en mitenkään muista), jotka käynnistävät toivon mukaan viimeistään oman hormonituotannon.

Testeihin en ole sen vuoksi kajonnut kuin kerran, koska en usko raskautumiseen omassa tilanteessani. Jos kuukautiset ei edes tule, miten elimistössä voisi muunlaistakaan hormonaalista toimintaa olla elossa. Tällä hetkellä on kieltämättä alkanut jo huumori loppua, vaikkei itse kuukautiset olekaan ihan lempparijuttu maailmassa. Niistä on vain oleellinen hyöty vauvanhankinnassa. :D

Se miksi kuitenkin intouduin kirjoittelemaan juuri tähän ryhmään on se, että täällä kuhistaan aktiivisesti, ja ehkä jossain vaiheessa löydän myös itseni tikuttelemasta ovista. Minusta on myös tosi hauska seurata teidän muiden matkaa! :) Olenkin lueskellut jonkun verran jo juttuja.

Zuhina! Minäkin näen haamun! Ihanaa <3 Toivotaan että vahvistuu tuosta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ihanaa jos tekin haamuksi tulkkaisitte tuon ^^
Nyt sitten vaan toivon ettei olisi vain kiinnittymisyritys... 1½vuoden yrityksen aikana on sellainen yhden ainoon kerran ollut viime kesänä. Tai sellaiseksi sen tulkitsin kun oli muutaman päivän ajan haamujen haamu esillä apteekin testissä, joka sentään luotettava testi.

Mutta tässä vaiheessa jo kiinnittymisyrityskin olisi toisaalta jo jotain... :) Pitää yrittää malttaa, jospa huomenna ostaisi seuraavaa aamua varten testin vielä. Ellei menkat nyt sitte tupsahda tällä tuurilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
On ollut niin jäätävä hoppu viime aikoina että tämän palstan seurailu ja kommentointi on jäänyt vähän vähemmälle.

Pakko tulla täältä huutelemaan kuitenkin suurensuuret onnittelut Theranille! Toivottavasti on hyvät tarrasukat matkassa :love: :barefoot:

Paljon onnea myös muille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille sekä tietty pitkää pinnaa piinailijoille :)

Lyhyesti kuulumisia: Meillä siis käynnissä ensimmäinen ivf joka tehdään ICSI-tekniikalla, just hetki sitten pistin irrotuspiikin ja torstaina aamulla kerätään (toivon mukaan hyvä) saalis. Sitten vaan jännäämään miten lähtevät jakautumaan (hedelmöitys onneksi hoidetaan neulalla tunkien niin sitä ei tarvitse jännittää) ja pysyykö limis kunnossa ja hyperi poissa että päästään siirtelemään kyytiläinen matkaan :love:
 
Huomenta! Ihanaa lukea uusista plussauksista ja jännittää vahvistuuko haamut, toivottavasti! Ja tietenkin paha mieli niiden puolesta, joilla epävarma tilanne :unsure: En ole myöskään kovasti kirjoitellut, mutta lukenut olen ahkerasti, joka aamu aamukahvin kanssa selannut palstan läpi :D
Ei siis hetkeen ole ollut mitään kirjoitettavaa... viime kierrossa oli kemiallinen ja nyt ollaan odoteltu uutta ovista. Koskaan ennen en ole sitä testaillut, mutta tämän palstan ansiosta on mustakin tullut himotestaaja esiin, eli ovistikkuja uitetaan. Koukuttavaa hommaa sanoisin ja nyt olen innoissani, koska viivat alkavat tummumaan, ehkä huomenna odotettavissa saman tummuiset ja sitten pääsen piinailijoihin :p Greippimehu on tässä kierrossa otettu käyttöön...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Onnea plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia! :D

Verikoe oli eilen positiivinen :love:, seuranta mittaus torstaina ellei ala vuotamaan ulos ennen sita.

Ultrat naytti paikkojen olevan kunnossa, eli ei havaintoja endosta, pcosista, tai muista sellaisesta. Raskaus ei tietty nakynyt kun olis kaikki 3+2 ollut eilen. Jos tama vuotaa ulos, niin jatkoon tulee clomit, irroituspiikki ja luget. Ja tietty kaikki mahdollist testit FSM, sokerit, kilppariarvot ja keltarauhasmittaukset. Oletuksena on joko keltarauhasen heikkous tai sit on vaan niin vanha ettei muista ole mihinkaan.

Taytyy sanoa, et jos tama vuotaa ulos, niin saattaa koko homma jaada. 5 menetettya pikkuista 10kk sisaan voisi olla jo liikaa mulle.
 
Täällä edelleen yritellään... Piiitkään oon ollu hiljaa, koska ikinä mitään tulkittavaa oo ollu ja niin.
Tässä kierossa apuna oli keltarauhashormonit. Vikan otin pe, yleensä vuoto alkanut parin kolmen päivän sisään lopetuksesta.
Vaan tällä kertaa tekisi mieli toivoakin jotain, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... nyt olisi kp30. Torstaina vieläpä kahdesti pyyhkiessä vaaleenpunasta vuotoa. heti sitä herää kuvitelmat kiinnittymisestä, heh.
En sitten malttanut kun ei hetkeen ole r-testejä tehnyt, oli pakko parin tunnin iltapidättelyn jälkeen testata. Fiksumpi oisi säästänyt aamuun mokoman :D
Viivalasit silmillä olen näkevinäni tässä jopa jotain värillistä...Mites te tulkitsisitte? Kuvassa se ei tosin näy näemmä nimeksikään, ehh... Mutta irl näkyy siis hämärämmässäkin kauempaa katottuna silmiä siristelemättä. Mutta toisaalta taas... halpistesti on halpistesti.
http://aijaa.com/u2h1aR

Vaikka mun tuurilla tämä vaan on tätä halpistestien viivanpaikkailua aina vaan :D mutta aina välill herää pieni toivonpilkahdus, josko joskus tapahtuis edes jotain, ihan pientä ees.
Viivaa näkyy!!! Pakko kysyä että mikä testi toi on?! Toivottavasti ei Sofi sillä sit kannattaa testata muullakin. Sofit tekee tollasta viivaa ihan vaikutusajalla tarkottamatta mitään. Tsempit! Aamun testikuvaa?!
 

Yhteistyössä