Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja mun tissit on arat. Tai ehkä enemmän nännit.
Mulla ei yleensa tule mitaan tissi-oireita, mut nyt dpo4 nannit oli super arat noin vuorokauden. Ja Dpo 5 iltapaivasta tuli sellainen super raskas tunne mahan, ihan sellainen menkat alkaa just-raskas tunne. Ja mahaa juili pahasti koko sen illan. Mies jo luuli et sain ruokamyrkytyksen sen paistamasta kalasta. Sit sen jalkeen ei ole ollut mitaan oireita. Paitsi nyt pari paivaa sellainen "just alkaa vuotaa"-tunne, joka varmaan on enemmän psykologista kuin fyysista. Niiden keskenmenojen jalkeen on vaikea luottaa et mikaan pystyis kyydissa.

Ja kofeiinittomaan kahviin siirtyminen on ollut rankkaa :confused:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Ja ketä en maininnut oli tullut juttua paljon..en pysy perässä..:oops:

Testaillut oon liiankin usein...:rolleyes: dpo 11 http://aijaa.com/VpFUyJ
dpo 13 eli tänään http://aijaa.com/kYRpBL :love: Vielä raskaana (y)

Mites Nelli..? Joko selvyys niihin testeihin? :cool:

Hienosti vahvistuu sulla. Aivan mahtavaa!!!

No mulla ei mitään mainittavaa kyllä. Muuta kun se, että kyllä taitaa tää kierukka lähteä. Edelleen tuhruttaa verta välillä, kp 13. Kuulemma niin vähän tässä hormonia että ei mulla pelitä, siis sen osalta että "vuotaa läpi", ja liian monta päivää. Tarjosi se terolut tai primolut hoitoa 3kk ajaksi, jos se lopettas tällaisen. Varmaan helpoin ku ottaa pois. Ja miettii hetken, mitä sitä tässä tekee ylipäätään. Ja mietin kyllä iha oikealle gynelle menoa, kahtos vähä tarkemmin noi jutut tuolla..

Tossa kuva; eilisen testi alempi ja se ihan selkeä haamu toissapäivältä ylempänä. Pc puikkoja molemmat. Ja tietty kuivia jo.
http://aijaa.com/OaOT6u
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
NelHM, oudosti sulla noi viivat hyppii. Testasko lekuri veresta hcgta varmuus vuoksi? Onhan niita muksuja ennen kun syntynyt kierukka paassa. Kannattaa ihmeessa kayda gynen juttusilla.

Omanapaisesti, kuulin tuloksia, ti hcg 17, tanaan 57, eli nousee normaalisti tassa vaiheessa, ja sain komennon aloittaa luget 3xpva. Toivottavasti toukka tarraa lujasti kiinni ja pysyy matkassa ens vuoteen :rolleyes:

:D mies nauraa mulle kun kuseksin tikkuun pari kolmessa kertaa paivassa. Ja kavi kilttina poikana hakemassa kondomeja (olettaisin ettei lugesotkussa ole hanen kiva puuhastella) :ninja:
 
Viimeksi muokattu:
oon seurannu tätä ketjua ja aattelin nyt kirjotella kun tiedätte noista raskaustesteistä :) ja on kauhee paniikki!

mulla on se tilanne, että raskaustesti näytti plussaa tiistaina ja tänään tein clearblue digital testin, joka näytti, et viikkoja ois 3+.

tilanne on nyt kuitenkin se, että viimeksi tein raskaustestejä 2 kpl 1.5. ja 2.5. ja molemmat negoja ja sitten alkoikin normaalit kuukautiset. Miehen kanssa ollaan tässä kuussa oltu vain heti menkkojen jälkeen, eli 6.5. ja 8.5. mua nyt vain huolettaa, että miten toi clearblue voi näyttää 3+ ??? jos oon tullut tästä kierrosta raskaaksi niin ovulaation on pitänyt olla heti kuukautisten jälkeen. mutta silti hämmentää se, että miten toi hcg voi nousta noin korkeaksi noin nopeasti? jos oisin tullut raskaaksi viime kierrosta, niin sen ois kaiketi pitänyt näkyä raskaustestissä, koska edellisestä kerrasta miehen kanssa oli mennyt jo 15 päivää ennen kun testasin ja ennen kuin kuukautiset alkoivat....

huomiseksi oon varannu ajan gynelle kun stressaa tää asia niin paljon :unsure:
 
oon seurannu tätä ketjua ja aattelin nyt kirjotella kun tiedätte noista raskaustesteistä :) ja on kauhee paniikki!

mulla on se tilanne, että raskaustesti näytti plussaa tiistaina ja tänään tein clearblue digital testin, joka näytti, et viikkoja ois 3+.

tilanne on nyt kuitenkin se, että viimeksi tein raskaustestejä 2 kpl 1.5. ja 2.5. ja molemmat negoja ja sitten alkoikin normaalit kuukautiset. Miehen kanssa ollaan tässä kuussa oltu vain heti menkkojen jälkeen, eli 6.5. ja 8.5. mua nyt vain huolettaa, että miten toi clearblue voi näyttää 3+ ??? jos oon tullut tästä kierrosta raskaaksi niin ovulaation on pitänyt olla heti kuukautisten jälkeen. mutta silti hämmentää se, että miten toi hcg voi nousta noin korkeaksi noin nopeasti? jos oisin tullut raskaaksi viime kierrosta, niin sen ois kaiketi pitänyt näkyä raskaustestissä, koska edellisestä kerrasta miehen kanssa oli mennyt jo 15 päivää ennen kun testasin ja ennen kuin kuukautiset alkoivat....

huomiseksi oon varannu ajan gynelle kun stressaa tää asia niin paljon :unsure:

Jos laskis kalenterista oviksen olleen joskus 10-12.5 niin johan siita selkeasti 3 viikkoa on. Hcg tuplaantuu noin joka 48h joten arvot menee hurjilla harppauksilla ylos ensimmaisten paivien jalkeen. Digit reagoi tietty ihan raja-arvoihin, joten ei kannata panikoida paivan tai kahden heittoa digissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
kiitos vastauksista, nyt helpotti vähän. lähinnä rupesi pelottamaan tuo nopeasti noussut hcg, että olisi jotain ongelmia. Mutta voihan se olla myös kaksoset tulossa :whistle: huomenna varmaan gynellä selviää sitten :)

toivottavasti tästä nyt tulisi jotain kun ikää jo on ja edellinen raskaus viime vuonna piti keskeyttää :( ja sen jälkeen kierto on pidentynyt ja ehkä on myös vaikuttanut tuohon ovulaatioon siten, että tulee miten sattuu
 
oon seurannu tätä ketjua ja aattelin nyt kirjotella kun tiedätte noista raskaustesteistä :) ja on kauhee paniikki!

mulla on se tilanne, että raskaustesti näytti plussaa tiistaina ja tänään tein clearblue digital testin, joka näytti, et viikkoja ois 3+.

tilanne on nyt kuitenkin se, että viimeksi tein raskaustestejä 2 kpl 1.5. ja 2.5. ja molemmat negoja ja sitten alkoikin normaalit kuukautiset. Miehen kanssa ollaan tässä kuussa oltu vain heti menkkojen jälkeen, eli 6.5. ja 8.5. mua nyt vain huolettaa, että miten toi clearblue voi näyttää 3+ ??? jos oon tullut tästä kierrosta raskaaksi niin ovulaation on pitänyt olla heti kuukautisten jälkeen. mutta silti hämmentää se, että miten toi hcg voi nousta noin korkeaksi noin nopeasti? jos oisin tullut raskaaksi viime kierrosta, niin sen ois kaiketi pitänyt näkyä raskaustestissä, koska edellisestä kerrasta miehen kanssa oli mennyt jo 15 päivää ennen kun testasin ja ennen kuin kuukautiset alkoivat....

huomiseksi oon varannu ajan gynelle kun stressaa tää asia niin paljon :unsure:
Kaksois raskaus nostattaa hcg arvoja korkeemmas ;)
 
Heips himotestaajat! Kerronpa taustaa... 12.5 lääkkeellinen keskeytys (kkm), kaksi viikkoa myöhemmin tein testin aamu pissasta, tulos nega. Kymmenen minuuttia tuijottelin ja vain tarkistus viiva. Päivän aikaan oli ilmestynyt viivan paikka ja haamuista haamuin haamu.
Tänään tein testin herättyäni, kun on ollut kaikki mahdolliset (kuvitellut?) olot, hento viiva ilmestyi heti testiin, perästä tarkistus viiva. Hennolla tarkoitan enemmän kuin haamua. Jos kierto kohdillaan täti tulisi kylään huomenna tai lauantaina, kierto n.23 päivää. Uusi raskaus mahdollinen, mutta ajattelin vaan että pelleileekö tämä kroppa nyt vaan.
Kysymys kuuluu: voiko hcg hyppiä edestakaisin vai onko sillä aina suunta ainoastaan ylös tai alas?
 
Heips himotestaajat! Kerronpa taustaa... 12.5 lääkkeellinen keskeytys (kkm), kaksi viikkoa myöhemmin tein testin aamu pissasta, tulos nega. Kymmenen minuuttia tuijottelin ja vain tarkistus viiva. Päivän aikaan oli ilmestynyt viivan paikka ja haamuista haamuin haamu.
Tänään tein testin herättyäni, kun on ollut kaikki mahdolliset (kuvitellut?) olot, hento viiva ilmestyi heti testiin, perästä tarkistus viiva. Hennolla tarkoitan enemmän kuin haamua. Jos kierto kohdillaan täti tulisi kylään huomenna tai lauantaina, kierto n.23 päivää. Uusi raskaus mahdollinen, mutta ajattelin vaan että pelleileekö tämä kroppa nyt vaan.
Kysymys kuuluu: voiko hcg hyppiä edestakaisin vai onko sillä aina suunta ainoastaan ylös tai alas?
Kyllä sä taidat raskaana olla uudestaan, ellei sitten negatestin antaneessa tikussa ollut jotain vikaa, ja se lienee aika epätodennäköistä. Ei se hcg takas ylös hyppää ilman syytä, jos on jo laskenut.

Toivottavasti nyt tarraa paremmin kiinni :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kyllä sä taidat raskaana olla uudestaan, ellei sitten negatestin antaneessa tikussa ollut jotain vikaa, ja se lienee aika epätodennäköistä. Ei se hcg takas ylös hyppää ilman syytä, jos on jo laskenut.

Toivottavasti nyt tarraa paremmin kiinni :)
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Täytyy testata viimestään lauantaina uudelleen, jos ei tätiä näy. Tai no jos näkyy, niin sitten viikon päästä (luulenko pysytväni olemaan siihen asti testaamatta? No en!).
 
Voi minua ja minun onneani...
En aamulla muistanut tehdä testiä, mutta eipähän se sitten mennyt hukkaan. niin ne menkat sieltä saapui :cry:

Tavallaan sitä kyllä tietysti alusta asti tiedosti että tuskinpa tälläkään kertaa... mutta kun tuo apteekkitesti eilen antoi niin seminäkyvän haamun jo niin ehti vähän uskaltaa toivoakin. Vaikka tietäähän sen että jo luonnostaan valtaosa raskauksista keskeytyy näin alussa... Tai uskon että tää nyt se iki-ihana kiinnittymisyritys taas oli.
Jos niitä tulisi edes useammin kuin kaksi 1½vuoden aikana niin olisi ehkä toivoaki että joskus onnistuu. Nyt lannistaa kun ajattelee että jos seuraava haamujenkin haamu onkin vasta ties milloin... ellei josksu lähde kunnollisiin hoitoihin.

Hieman tosin miettii sitäkin että voisiko kroppa olla ottanut liikaa itteensä kun aloitin uudessa työssä juuri. Ja sen takia sekä fyysinen että henkinen rasitus isohkoo... mutta hmh, tuskin kai tuollainen oikeasti.

Harmittaa silti, vaikka kuinka yritti olla realistinen ja muistaa ettei asiat vaan tahdo mennä niin kuin toivoo.
Ehkä teen silti vielä jonkun varmistustestin vielä viikonloppuna kun on aikaa surkutella.
 
Heips himotestaajat! Kerronpa taustaa... 12.5 lääkkeellinen keskeytys (kkm), kaksi viikkoa myöhemmin tein testin aamu pissasta, tulos nega. Kymmenen minuuttia tuijottelin ja vain tarkistus viiva. Päivän aikaan oli ilmestynyt viivan paikka ja haamuista haamuin haamu.
Tänään tein testin herättyäni, kun on ollut kaikki mahdolliset (kuvitellut?) olot, hento viiva ilmestyi heti testiin, perästä tarkistus viiva. Hennolla tarkoitan enemmän kuin haamua. Jos kierto kohdillaan täti tulisi kylään huomenna tai lauantaina, kierto n.23 päivää. Uusi raskaus mahdollinen, mutta ajattelin vaan että pelleileekö tämä kroppa nyt vaan.
Kysymys kuuluu: voiko hcg hyppiä edestakaisin vai onko sillä aina suunta ainoastaan ylös tai alas?
Mulla tärppäs tämä raskaus heti km jälkeen, eli alle kk vuodon alkamisesta olin jo tehnyt uuden plussan. Pidetään peukut pystyssä että sulla nyt matkalainen kyydissä ja pysyis mukana :)
 
Onnea plussista :love::love::love::love::love:

Täällä päivät matelee, menkkoja ei näy ei kuulu :confused:
Odottelen tässä viikon pari ja sit marssin toiselle lääkärille, kyllähän tällänen haittaa elämää vaikkei lääkäreiden mielestä ole mitään hätää vaikkei menkat alkais puoleen vuoteen. Mä tuun hulluks jos vaan viikkotolkulla odotan ja odotan. Eikä tää auta tietty laihdutukseenkaan kun kroppa aivan jumissa, pitää saada kroppa toimimaan edes vähän paremmin. Jollain konstilla saavat siinä auttaa!
Vaikeuksien kautta voittoon on mun uusi motto! :geek:
 
Huomenta.

Joyzy Hieno homma että hcg nousee. Nyt vaan paljon peukkuja että pieni pysyy kyydissä :love:


Mansikkainen Luulen myös että kaikki on hyvin. Ja onnea :love:
. Tiedä vaikka tuplat tosiaan tulossa:rolleyes:


Haaveilija On kurja tuo sinun tilanne. Asenne sulla kyllä ihailtavaa. Pidä pintasi että saatte apuja! Toivon teille parasta.

Niinkuin muillekin täällä, plussia ja onnea:love:


Tein aamulla sen toisen liuskan, samanlainen kun illalla. Piti yöllä juosta veskissä niin ei ollut kovin tajua tavaraa. En tiedä mikä noita haamuja tekee. Ovisaika alkais olee, mutta ne oireet kaikki puuttuu.. Mutta voihan se olla että on kuitenkin sitä ja oireetkin ilmaantuu joskus? Kuitenkin sen verran "selkeää" haamua pukkaa, että en voi lopettaa testailua :whistle:


Tossa kuva aamusesta..
http://aijaa.com/kY6Yvx

http://aijaa.com/sHRgGA
 
Viimeksi muokattu:
Napailua. Kp 26/28-30 dpo 13
Olot kohtalaisen samat. Aamuisin on nyt ollut ihan normiolo, hassut olot tulee päivänmittaan enenevästi. Masussa semmoinen "kohta tulee menkat olo".. R-testi aamulla yhtä tyhjä kuin eilenki. Henkisesti vähän luovuttanu olo jo. Katotaan nyt mitä kujeita päivä taas tuo tullessaan o_O
 
Aamulla taas one step 10 ja kiinalainen tyhjiä. Nyt tein taas one stepin ja ihan kun siinä näkyisi jotain. Ja se näkyy jo heti kun olin tikkuun kusassut. Saas nähdä! Huomenna en tiiä ehtiikö testaamaan kun esikoisen kevätjuhla aamulla heti. Ja sunnuntaina oon reissussa.
Dpo 7-8 kai nyt ja kp 23/28.
 
Dpo 4 voimakasta viiltelyä alavatsalla, illalla alkoi jäätävät ilmavaivat jotka jatkuu yhä (nyt dpo 6), välillä aina pieniä tuntemuksia vatsassa. Voiko kiinnittyminen tapahtua jo dpo 4??

Voiko ilmavaivat olla alkuraskauden merkki?? En ole mitään kummallista syönytkään ja ilmaa tulisi aivan kokoajan..
 

Yhteistyössä