Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea hurjasti plussista ja paljon vahvistumisia haamuille!! :)

Mikäköhän tässä mulla nyt mahtaa olla meininki.. Maanantaina tulee tasan kaksi viikkoa keskenmenovuodon alkamisesta ja ekasta aamupissasta r-testi ja o-testi näyttää tältä:

http://aijaa.com/1yQ8IZ

En nyt sit tiedä että reagoiko o-testi raskaushormoniin, mutta ikinä ei r-testin viivan ollessa vahvakaan, näyttänyt o-testi noin vahvaa. Ja o-testin viiva oli toissapäivänä ja keskiviikkona paljon haaleampi, päiväpissasta tosin. Keskiviikkon testiin sain tosin jopa 3 tuntia pidäteltyä ku piti antaa pissanäytekin labraan kun prkl iski sit vielä pissatulehduskin kauheiden tuskien kera :( viiminen ab meni tänään et voiton puolella ollaan onneksi.

Elikäs kokeneemmat ihanaiset naiset, mitä mieltä olette, voiko se ovulaatio olla tosissaan jo noin lähellä vai huijaako raskaushormoni testiä?
 
Dpo 4 voimakasta viiltelyä alavatsalla, illalla alkoi jäätävät ilmavaivat jotka jatkuu yhä (nyt dpo 6), välillä aina pieniä tuntemuksia vatsassa. Voiko kiinnittyminen tapahtua jo dpo 4??

Voiko ilmavaivat olla alkuraskauden merkki?? En ole mitään kummallista syönytkään ja ilmaa tulisi aivan kokoajan..
Mulla oli ennen positiivista testiä (ehkä alkaen vko ennen) kamalia ilmavaivoja, kokl vatsa oli kosketusarka. Ja niitä ilmavaivoja kesti koko alkuraskauden niin kauan kuin sitä kesti. Toivotaan et se on sullakin sitä itseään :)
 
Kp 27/28-30 dpo 14 eilen ja tänään ajoittain menkkajomoja. Nyt jaloissa särkyjä, ihanko ois kuume. Rinnoissa turvotus laskenu, mut pomppukipuiset/arat edelleen. Pieni toivo elää vielä, ei kyllä kovin suuri.. Tänään en testannu kjn en halua nähdä sitä negaa taas. Ehkä huomenna oisin jo rohkeempi. Ellei täti sit oo jo tullu.

Muoks
Sieltähän se tuli mistä oli puhe.. eli kp1 :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen lueskellut näitä viimeisiä himotestaajien sivuja. Moni on saanut hienoja haamulaisia. Onneksi olkoon niille. Ja onnea seuraavaan kiertoon joutuneille. Ja ne joilla on epäselvä tilanne niin toivottavasti pian selviää missä mennään.

Mä itse tikutin oviksen ja sain kp 14 ovisplussan ja samana päivänä tuli oviskivut. Mun kierto on nykyään epäsäännöllinen 29-32. Kierukan poiston jälkeen kierto on ollut epäsäännöllinen. Ennen kierukkaa mulla oli kierto täsmällinen 29 päivää. Eli ovis oli aikaisin kiertoon nähden.

Mieheni kanssa heiluteltiin peittoja edellisenä päivänä ja seuraavana päivänä oli ovis. Ei voitu ovispäivänä heilutella peittoja kun miehellä oli selkä niin kipeä. Mutta eks ole mahiksia sillä edellisellä päivällä? Eks siittiöt elä 5 vrk ja 60h on hedelmöittämiskelpoisia?

Tänään on dpo 7 kp 21/29-32. Kun tänään heräsin alaselkä oli ihan hirvittävän kipeä ja posket oli ihan punaiset. Kun join kahvin niin alko oksettaan. Eihän vielä voi tulla mitään raskausoireita? Milloin kannattaisi alkaa testaan raskaustestillä?
 
Heips himotestaajat! Kerronpa taustaa... 12.5 lääkkeellinen keskeytys (kkm), kaksi viikkoa myöhemmin tein testin aamu pissasta, tulos nega. Kymmenen minuuttia tuijottelin ja vain tarkistus viiva. Päivän aikaan oli ilmestynyt viivan paikka ja haamuista haamuin haamu.
Tänään tein testin herättyäni, kun on ollut kaikki mahdolliset (kuvitellut?) olot, hento viiva ilmestyi heti testiin, perästä tarkistus viiva. Hennolla tarkoitan enemmän kuin haamua. Jos kierto kohdillaan täti tulisi kylään huomenna tai lauantaina, kierto n.23 päivää. Uusi raskaus mahdollinen, mutta ajattelin vaan että pelleileekö tämä kroppa nyt vaan.
Kysymys kuuluu: voiko hcg hyppiä edestakaisin vai onko sillä aina suunta ainoastaan ylös tai alas?
Eilen ja tänään nega. Oireet vaan vahvistuu. Nyt kp 24/23
 
Nyt pistäkää tupla viivalasit päähän :D:D... Eli nyt on dop 9-10 ja tämä kyseinen testi on apteekin oma... Eilen ja tänään rfsu tullu "jotain" viivan tynkää.. Mutta näättekö tässä mitään? Livenä näkyy ilman tihrustamistakin mutta mutta kuten kaikki himotestaajat tietävät monesti sitä vaan toivoo liikoja:(katso liitettä 861
Noi liitätiedostot 2+ toimii tosi huonosti. Joillekin aukee ja joillekin ei. Joskus saanut auki mutta useimmiten en. Laitatko aijaan kautta? :)
 
Nyt pistäkää tupla viivalasit päähän :D:D... Eli nyt on dop 9-10 ja tämä kyseinen testi on apteekin oma... Eilen ja tänään rfsu tullu "jotain" viivan tynkää.. Mutta näättekö tässä mitään? Livenä näkyy ilman tihrustamistakin mutta mutta kuten kaikki himotestaajat tietävät monesti sitä vaan toivoo liikoja:(katso liitettä 861
Jos en suurenna kuvaa ihan isoks, näkyy viiva. Kyllä se siitä vahvistuu!

Viivan vahvistumista täälläkin odotellaan. RFSUn testillä selvä viiva tänään, pc testi ei näytä yhtikäs mitään, niillä aiemmat negat testasin. En älyä enää. Kp 25/23
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Jos en suurenna kuvaa ihan isoks, näkyy viiva. Kyllä se siitä vahvistuu!

Viivan vahvistumista täälläkin odotellaan. RFSUn testillä selvä viiva tänään, pc testi ei näytä yhtikäs mitään, niillä aiemmat negat testasin. En älyä enää. Kp 25/23
Onpa erikoinen tilanne kun yleensä pc näyttää viivat paljon rfsuta aiemmin Onko kuvia rfsusta?!
 
Millasia kokemuksia PC:n puikosta?! Verrattuna liuskoihin?! Tuleeko puikkoihinkin pcn perus viivanpaikka? Mulla tilanne että pc puikko näyttää haamua, liuskat taas viivanpaikkaa/negaa?! Eli entten tentten-tilanne o_O
 
Millasia kokemuksia PC:n puikosta?! Verrattuna liuskoihin?! Tuleeko puikkoihinkin pcn perus viivanpaikka? Mulla tilanne että pc puikko näyttää haamua, liuskat taas viivanpaikkaa/negaa?! Eli entten tentten-tilanne o_O
Laita fotoo niin tihrustellaan porukalla:geek:
Ja mitä mun kohdallani tulee pc testeihin niissä oo kyllä mitään koskaan näkynyt mutta rfsu antaa enemmän toivoa... Vaikkakin susia nekin on kun lupailevat mutta tulos ollut tähänasti menkat... Aiemmat raskaudet testannut juurikin tolla apteekin omalla mutta en muista antaako sekin turhia viivoja?(n)
 
Eli tässä mun tämän päiväinen pc-puikko:
Vaikutusajalla, 10min ja kuiva
http://aijaa.com/DCYPoS

Muoks. Toissapäivänä tein kans puikon jossa viivanpaikka.
Eilen pcn liuskalla haamu mutta tänään sillä vaan viivanpaikka. Siksi ihmeissäni.
No jos toi ei oo sitä itteensä niin huh huh:eek:... Elikkäs ihan hyvin näkyy ja varsinkin tossa "kuivineessa" versiossa jossa erottaa sen värinkin ja aika tumma on myös ovis testi:love: mitkä päivät sulla on?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
No jos toi ei oo sitä itteensä niin huh huh:eek:... Elikkäs ihan hyvin näkyy ja varsinkin tossa "kuivineessa" versiossa jossa erottaa sen värinkin ja aika tumma on myös ovis testi:love: mitkä päivät sulla on?
Dpoista ei tietoa kun imetän, vauva 4,5kk eikä menkkoja. Tiistaina luulin että menkat alkaa kun tuli limainen veriviiru (kiinnittymisvuotoa?!) mutta jäi siihen. Sitä ennen n viikko sitten seksiä jolloin rtestit haamuili, ovista en testannu tuolloin.
Ihmettelen vaan miksi pcliuska eilen niin haamu ja tänään nega/vp.
Muoks. Jos rtestit haamuili aiemmin ovista niin nyt vois ollla dpo 10-12
 
Eli tässä mun tämän päiväinen pc-puikko:
Vaikutusajalla, 10min ja kuiva
http://aijaa.com/DCYPoS

Muoks. Toissapäivänä tein kans puikon jossa viivanpaikka.
Eilen pcn liuskalla haamu mutta tänään sillä vaan viivanpaikka. Siksi ihmeissäni.
Mulla ainakin vaihtelee eli en tajuu miksi mun aamu lirut on ihan vaaleita eli ei todellakaan tujuu kamaa kun taas päivällä on ihan tummaa ja sillon saan parhaimman tuloksen... Aamusta yleensä en mitään...:barefoot:
 

Yhteistyössä