Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Luppana Näen kyllä sulla haamun tossa apteekin omassa.

Cisu Sulla kansa. Ja ihan selvä pinkki kuivassa.

Ei noista testeistä ota kyllä selvää :poop:. Mullakin oli tiistaina aivan selvä haamu siinä pc:n puikossa (Kp11). Sen jälkeen pc liuskassa (kp13) kans niissä molemmissa haamut. Pari pc puikkoja uittanut vielä ja niissäkin haamut, ei kyllä yhtä vahvat ku tiistaina, mut kuitenkin, eilen viimeksi illalla. Ja nyt on ovis (kp16). Ei voi erehtyä. Jännä vaan että melkeen viikkoa aikaisemmin reagoi siihen r-testillä o_O. Ovistestejä (Eikä muitakaan)ei nyt ole. Mutta kivut, limat ym kertoo että tänään irtoo. Ja siis rinnat on todella kipeet ja turpeet! Luomuaikanakaan ei ovis sitä aiheuttanut, se on uutta ja outoa! Se lääkäri oli sitä mieltä että mun ei pitäisi ovuloida, tai ainakaan tuntea mitää ovisoireita. Eikä vuotaa näin paljon, jos ollenkaan. Sanoi, että ei riitä se hormonimäärä mikä tässä minikierukassa on, koska tällai keho käyttäytyy. Jos se toimis ja lopettas nää normikierron oireilut niin enhän mä täällä pyöris. Se vaan antaa aina jotain pientä kipinää (testaamiselle varsinkin) ja vauvakuume nostaa päätään, kun ovis tuntuu voimakkaana..:(. Mirenan kanssa joskus aiemmin ei ollut menkkoja, eikä siis ovistakaan.

Nyt peukkuja täältä, että teillä lähtee viivat vahvistuu!:love:
 
Ootko nyt päättänyt otatko kietukan pois ja vauva ois tervetullut? :love:... Mullahan kans kroppa toimii oudosti eli esm:tein ihan huvikseni r.testin kuukautisten aikaan ja haamua sain ja nyt oo oikeesti tosi skeptinen noitten testeijen kanssa... Ois ihanaa iloita noista viivasista mutta jotenkin tulee vaan fiilis että joo näitä on nähty:mad:
Luppana Näen kyllä sulla haamun tossa apteekin omassa.

Cisu Sulla kansa. Ja ihan selvä pinkki kuivassa.

Ei noista testeistä ota kyllä selvää :poop:. Mullakin oli tiistaina aivan selvä haamu siinä pc:n puikossa (Kp11). Sen jälkeen pc liuskassa (kp13) kans niissä molemmissa haamut. Pari pc puikkoja uittanut vielä ja niissäkin haamut, ei kyllä yhtä vahvat ku tiistaina, mut kuitenkin, eilen viimeksi illalla. Ja nyt on ovis (kp16). Ei voi erehtyä. Jännä vaan että melkeen viikkoa aikaisemmin reagoi siihen r-testillä o_O. Ovistestejä (Eikä muitakaan)ei nyt ole. Mutta kivut, limat ym kertoo että tänään irtoo. Ja siis rinnat on todella kipeet ja turpeet! Luomuaikanakaan ei ovis sitä aiheuttanut, se on uutta ja outoa! Se lääkäri oli sitä mieltä että mun ei pitäisi ovuloida, tai ainakaan tuntea mitää ovisoireita. Eikä vuotaa näin paljon, jos ollenkaan. Sanoi, että ei riitä se hormonimäärä mikä tässä minikierukassa on, koska tällai keho käyttäytyy. Jos se toimis ja lopettas nää normikierron oireilut niin enhän mä täällä pyöris. Se vaan antaa aina jotain pientä kipinää (testaamiselle varsinkin) ja vauvakuume nostaa päätään, kun ovis tuntuu voimakkaana..:(. Mirenan kanssa joskus aiemmin ei ollut menkkoja, eikä siis ovistakaan.

Nyt peukkuja täältä, että teillä lähtee viivat vahvistuu!:love:
nyt
 
Mulla ainakin kuiva kausi. päivääparia ennen oletettuja menkkoja sit alkaa märkä kausi joka on kestänyt sinne rv6 ja sit tasoittunut
Mulla on kaikkea muuta kun kuivaa :ninja: Eilen aamupäivälllä alkoi valkovuotoa lorahtelemaan oikein urakalla! Ja jatkuu edelleen!
Tänään dpo 9-10.
Eilen ja tänään ollut etova olo illasta hetken aikaa. Tissejä särkee vähän väliä.
Torstaina pitäis menkkojen alkaa normi kierron mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Mulla on kaikkea muuta kun kuivaa :ninja: Eilen aamupäivälllä alkoi valkovuotoa lorahtelemaan oikein urakalla! Ja jatkuu edelleen!
Tänään dpo 9-10.
Eilen ja tänään ollut etova olo illasta hetken aikaa. Tissejä särkee vähän väliä.
Torstaina pitäis menkkojen alkaa normi kierron mukaan.
No mullakin pitäs to alkaa menkat ja tissit kipeet tosin vaan sillon kun painelee ja mahassa nippailee joten jännäks menee meillä(y)
 
image.jpg Moi kaikille! Täällä uusi jännittäjä. Lueskelin tätä ketjua innolla viime kesänä kun vauvakuume oli kova vaikka yrittämään ei vielä edes päästy. Varsinaisesti ei kyllä yritetä vieläkään eikä kuumekaan ole ollut enää ihan niin korkeella, mutta nyt yllättäen onkin kuukautiset 5 päivää myöhässä ja päätettiin tehdä testi. En oikein tiiä mitä ajatella ja luottaako vai ei, kun testi on ulkomailta ostettu eikä ehkä ihan uusinta mallia mitä sanotte näkyykö mitään? Toivotaan että toimii, kirjottelen puhelimella. :)
 
Antaa aina nuo kolme viivaa. Kun on raskaana 1-2 niin yksinäinen viiva on selkeä sininen sen toisen eli kontrolliviivan kanssa.
Joskus kun serkku teki eikä ollut raskaana niin näkyi vaan tuo tumman viiva, kahta muuta ei näkynyt. Ja tälläsiä kuvia löytyikin googlettamalla et näky vaan yksi viiva.
Sit taas löytyi sellasia missä aikalailla samanlaiset viivat kun mulla ja oli näyttänyt 1-2.
En tajua :LOL:
No, tulipahan tehtyä ja avattua :ROFLMAO:
 
Joskus kun serkku teki eikä ollut raskaana niin näkyi vaan tuo tumman viiva, kahta muuta ei näkynyt. Ja tälläsiä kuvia löytyikin googlettamalla et näky vaan yksi viiva.
Sit taas löytyi sellasia missä aikalailla samanlaiset viivat kun mulla ja oli näyttänyt 1-2.
En tajua :LOL:
No, tulipahan tehtyä ja avattua :ROFLMAO:
Mulla on aina näkynyt kaikki 3 viivaa vaikka en ole ollut raskaana. Ja ihan selkeitä himmeitä sinisiä viivoja.
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Ei kai tästä nyt voi oikein enää erehtyä :eek::love: Apua! Tuli niin yllätyksenä etten osaa oikein ajatella mitään:D tänään laskujen mukaan sitten ollaan 5+0! Menkkamaisia kipuja on ollut päivittäin jo viikon, rinnat ja etenkin nännit tuli myös melkein viikko sitten kipeiks ja sama jatkuu, on kai se uskottava katso liitettä 864
Eikö kuva näy, mulle ei ainakaan enää näkyny. Pitää varmaan opetella käyttämään aijaata :) image.jpg
 

Yhteistyössä