Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vprinsessa näen selkeän viivan, mutta ne jotka täällä aktiivisesti seuraili viime kuussa näki varmaan kuinka selviä viivoja sain myös PC:llä mutta menkat alkoivat kuitenkin. :( Mutta parin päivän päästä olet viisaampi!

Naiset! Vertaistukea kaipaisin. Ensi kiertoon (heinäkuun) pitäisi aloittaa nyt ekaa kertaa Clomifenit. Onko teillä kokemuksia? Mimmosia? Onko tehokkaita?
 
Ostin eka kertaa RFSU:n puikkotestin. Olen kuullut, ettei ole kovin luotettava ja viivanpaikka näkyy selkeästi. Mitä mieltä raati on tästä? Kahden tunnin pidätyksen jälkeen tehty. Ylin kuva salamalla ja toiset kaksi luonnonvalossa. Viiva punertaa niin ei kai ole viivanpaikka silloin? On vähän voimakkaampi luonnossa... Näkyy ilman temppuja, muttei tosiaan mikään selvä plussakaan minun mielestäni ole. Luultavasti nyt on menossa dpo12, mutta tämä pohjautuu ovisoloihin eikä faktaan, kun en tikuttanut ovista. Mulla on kierrot vaihdelleet 26-30 päivän välillä ja nyt on kp26. Ovisoloista ja -limoista päättelin, että tästä olisi tulossa 28 päivän kierto. Mutta varma en voi olla. On pari Pregcheckiä kaapissa niin pitää huomenna yrittää aamupissasta testata. Pissahätä on vain taas öisinkin pahimmillaan tunnin välein, niin lirua se on aamullakin. Raskausoireita voisi siis olla jatkuva pissahätä ja muutaman päivän ajan vaivannut massiivinen väsymys. Mullahan ei kyllä yleensä nämä haamut mihinkään johda, vaan katoavat ja menkat alkaa niin vielä jaksa suuremmin tästä innostua. Saa nähdä...



http://aijaa.com/PSD4O3


Ja hei vaan, nelHM! :Dhttp://kaksplus.fi/members/nelhm.15494/
 
Ostin eka kertaa RFSU:n puikkotestin. Olen kuullut, ettei ole kovin luotettava ja viivanpaikka näkyy selkeästi. Mitä mieltä raati on tästä? Kahden tunnin pidätyksen jälkeen tehty. Ylin kuva salamalla ja toiset kaksi luonnonvalossa. Viiva punertaa niin ei kai ole viivanpaikka silloin? On vähän voimakkaampi luonnossa... Näkyy ilman temppuja, muttei tosiaan mikään selvä plussakaan minun mielestäni ole. Luultavasti nyt on menossa dpo12, mutta tämä pohjautuu ovisoloihin eikä faktaan, kun en tikuttanut ovista. Mulla on kierrot vaihdelleet 26-30 päivän välillä ja nyt on kp26. Ovisoloista ja -limoista päättelin, että tästä olisi tulossa 28 päivän kierto. Mutta varma en voi olla. On pari Pregcheckiä kaapissa niin pitää huomenna yrittää aamupissasta testata. Pissahätä on vain taas öisinkin pahimmillaan tunnin välein, niin lirua se on aamullakin. Raskausoireita voisi siis olla jatkuva pissahätä ja muutaman päivän ajan vaivannut massiivinen väsymys. Mullahan ei kyllä yleensä nämä haamut mihinkään johda, vaan katoavat ja menkat alkaa niin vielä jaksa suuremmin tästä innostua. Saa nähdä...



http://aijaa.com/PSD4O3


Ja hei vaan, nelHM! :D
Plussa on. ❤
 
Nega, viivanpaikka vai haamu? Ylempi eilinen 2h pidätyksellä (dpo 9), jossa ei testiajalla näkyny yhtään mitään, mutta kuivuttuaan jotain. Alempi tän aamunen (dpo 10) aamun ekasta pissistä, näkyi jo testiajalla ja hiukan jopa mielestäni tummempana, kun nyt kuivuttuaan. Ja pc siis testinä. Antaako pc viivanpaikkoja? Ja kuulusko tuon "viivan" olla näillä dpo:illa jo tummempi, jos raskaus ois alkanu?

http://aijaa.com/yJpQPI

Muoks // Ja sitten vielä sekin, kun nuo testiviivat näyttäs olevan eri kohdilla noissa testeissä... :cautious:
 
Nega, viivanpaikka vai haamu? Ylempi eilinen 2h pidätyksellä (dpo 9), jossa ei testiajalla näkyny yhtään mitään, mutta kuivuttuaan jotain. Alempi tän aamunen (dpo 10) aamun ekasta pissistä, näkyi jo testiajalla ja hiukan jopa mielestäni tummempana, kun nyt kuivuttuaan. Ja pc siis testinä. Antaako pc viivanpaikkoja? Ja kuulusko tuon "viivan" olla näillä dpo:illa jo tummempi, jos raskaus ois alkanu?

http://aijaa.com/yJpQPI

Muoks // Ja sitten vielä sekin, kun nuo testiviivat näyttäs olevan eri kohdilla noissa testeissä... :cautious:
Kyllähän pc aika selkeitä viivanpaikkoja antaa. Mutta sulla dpo10 niin voi hyvinkin olla haamuviiva. Alussa viivanpaikkaa ei tahdo erottaa haamusta mutta huomenna pitäisi olla tummunut selväksi haamuksi. Peukut vahvistumiselle!
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Vprinsessa näen selkeän viivan, mutta ne jotka täällä aktiivisesti seuraili viime kuussa näki varmaan kuinka selviä viivoja sain myös PC:llä mutta menkat alkoivat kuitenkin. :( Mutta parin päivän päästä olet viisaampi!

Naiset! Vertaistukea kaipaisin. Ensi kiertoon (heinäkuun) pitäisi aloittaa nyt ekaa kertaa Clomifenit. Onko teillä kokemuksia? Mimmosia? Onko tehokkaita?
Söin niitä 1 tbl, kp3-5! Tavallisesti määrätään viideksi päiväksi mutta itseni kohdalla lääkäri oli sitä mieltä että pieni avustus riittää. Pieniä sivuoireita lääkkeestä tuli mutta ei pahoja. 1 munasolu alkoi kasvamaan ja siitä raskauduin heti, ensimmäisestä clomi kierrosta ja nyt menossa 13+3 ja viime vkolla käyty ultrassa jossa kaikki hyvin ja erittäin vilkas kaveri näkyi joka ei halunnut kuvattavaksi :)
 
Piti vielä turvautua luottotestiin eli Pregcheckiin.

http://aijaa.com/Zix6Kx

Tuohan on jo ihan viiva eikä mikään haamuilu. Selkeämpi kuin aiemmassa testissä. Jännä juttu, että rsfu:n testi on herkempi kuin pc mutta jälkimmäiseen tuli kuitenkin selvempi viiva. Nytpä sitten odotellaan vain vahvistuuko viiva vai käykö perinteiset ja täti kurvaa paikalle ajallaan tai korkeintaan pari päivää myöhässä.
 
Oodikas, hieno plussa tuo on! :love:

Mulla pukkas samanlainen dpo 10-11 ja silloin hcg arvot oli 59. Nyt dpo 18 arvo oli 1784 ja testi viiva ei vielakaan ole ihan kontrollin vahvuinen.
Mutta 34h tuplausvauhti kuitenkin nayttaa hyvalta tassa vaiheessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Oodikas
Onnea haamuilijat ja plussanneet :love::love::love:
Niin paljon luettavaa kun oon ollu reissussa pari päivää ettei millään pysty muistaa kenellä käynyt ja mitä..
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3

Nyt taas uudella tarmolla tänne mukaan, vihdoin ja viimein ne menkat alko eilen!!! vihdoin, meni kierto yli 60 päivän!
Mitäs kaikkea sitä olikaan mitä voi kokeilla raskautumisen avuksi?? greipin juonnin alotin eilen ja aion sitä nyt jatkaa, foolihappo on ollu käytössä jo pitkään niin kuin d-vitamiinikin.Disperiinin alotan sitten jos/kun oviksen oon bongannut, en viitsis taas viikko tolkulla popsia sitä "turhaan".
Vieläkö ois jotain mitä vois tähän kiertoon kokeilla?
Tietysti mamin testeille tilaus lähtee ja vois jostain muualtakin tilata, ovistestejä ja vois tähän kiertoon ostaa niitä clearbluen herkkiä, onko kokemuksia niistä?
 
Haavelija31, mulla auttoi greipin lisäksi maca (kapselit meni jauhetta helpommin alas) ja vehnänalkioöljy. Nämä siis kun kolmosta tehtiin 2013 yli vuosi. Näiden apujen kanssa tärppäsi heti, vaikeasta hoitamattomasta kilpparin vajiksesta huolimatta (y)

oodikkaalla ihana selkeä plussa :love:
 
Onnea kaikille plussanneille! :love:

Kääkk!!! Miksi sitä ihiminen on nii rauhaton... Viimeyönä en meinannu saaha unta ku oli alamahan ja alaselän alue niinkö ihan tulessa.. Poltteli oikein kunnolla. :confused: Niinkuin menkkamaisesti mutta silti erillailla. Välillä mietin että onko tämä jottai mahanväännätystä vai mitä.. No nyt aamulla tein heti uuden testin (edellisenhän tein kp 29/29-32) eli nyt kp 31/29-32 ja olen ollut jotenki ouvon/turhanki toiveikas että paksuna ollaan vaan ei.. edelleen niiiin puhdas NEGA?!?!? :( Onko mulla sitte vaan joku tulehus suurinpiirtein jossai vai mitä tämä on.. Pää on ollu vaihtelevasti kipeä, voi toki johtua kireistä harteistakin.. Ei uskaltais testailla kovin paljoa ku pettymyshän se tahtoo aina tulla varsinki ku näin varmalta tuntunu "oireitten" ja niukkojen ja liian aikasin alkavien kuukautisten takia.. Ja toine juttu ku yritystä ja välillä vähä vähemmän yritystä jo noin puolitoista vuotta. (n)
 
Anteeksi, tulen tärisevin käsin omanapailemaan... Nyt on siis ehkä dpo 10 ja tein pc:n. Ei antanut viivanpaikkaa kummempaa, kunnes varmaan puolen tunnin päästä siihen ilmestyi toinen haalea viiva?! Onko tämä nyt se maailmankuulu roskishaamu vai mitä tää tarkottaa? Viallinen testi? Ei mulla oo ikinä noin pitkän ajan jälkeen alkanut testi turhaa mitään näyttämään o_O Tässä kuva, toki luonnossa näkyy paljon selkeämmin http://aijaa.com/SsnFXy
Tulee jännät päivät :rolleyes: Olojakin on vaikka mitä, mutta niin niitä on ollut kaikissa negakierroissakin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Anteeksi, tulen tärisevin käsin omanapailemaan... Nyt on siis ehkä dpo 10 ja tein pc:n. Ei antanut viivanpaikkaa kummempaa, kunnes varmaan puolen tunnin päästä siihen ilmestyi toinen haalea viiva?! Onko tämä nyt se maailmankuulu roskishaamu vai mitä tää tarkottaa? Viallinen testi? Ei mulla oo ikinä noin pitkän ajan jälkeen alkanut testi turhaa mitään näyttämään o_O Tässä kuva, toki luonnossa näkyy paljon selkeämmin http://aijaa.com/SsnFXy
Tulee jännät päivät :rolleyes: Olojakin on vaikka mitä, mutta niin niitä on ollut kaikissa negakierroissakin :LOL:

Oon ite pitkään seuraillut sivusta tätä viestiketjua mutta nyt oli pakko kommentoida! Mulle kävi tänään ihan samoin ku sulle o_O Mulla dpo 11 tänään ja mitään vastaavaa en oo aikaisemmin pc testiin saanut ikinä, hyvin sekavat mietteeto_O
 
Pc testeistä.. Mulla on sellanen kokemus, että jos on tosi kyseessä, niin silloin haamuviiva tummuu testiajan jälkeen vähän. Vaikka se ois ollu ihan toooosi haalea testiajalla, niin hetken päästä alkaa pinkkiä näkyä paremmin. Mutta sitten viivanpaikka, se on semmonen harmahtava ja testiajalla saattaa näyttää ehkä haamulta, mutta on läpikuultava eikä saa väriä missään vaiheessa. Muistan kuopuksen kohdalta ja nyt kun ilmeisesti ovikseen reagoi, kävi just noin.. Vartin kohdalla haamu oli paljon selvempi ja punertava. Mutta tää nyt on mun kokemus vaan.. Toivottavasti molemmille enteilis nyt sitä plussaa!
 

Yhteistyössä