Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dee kyllä tuo mun silmään haamulta näyttää :)
nelHM jospa pc:t herää vasta myöhemmin? Älä vielä menetä toivoa!

Mä luovutan taas tän kierron suhteen. Tein ylemmän testin tänään 4h pidätyksellä, mut siinä lähti koko testin pituudelta värit menemään ihan ihmeellisesti ja pitkä punanen viiva tuli aluks vaakatasoon. Varmaan tunnin päästä värjäyty myös testiviiva -.- Menetin hermoni ja tunnin pidätyksellä tein alemman testin. Pelkkä viivanpaikka :cry: http://aijaa.com/iMHZy1 Jään odottamaan millon hanat aukeaa (tänään pitäis).

Tsemppiä kaikille ja haamuilijoille toivotan viivojen vahvistumista (y)
 
Onnea plussanneille ja puhallan niille jotka ei oo saanut plussaa plussatuulia.

Mulla alko menkat keskiviikkona. Vuoto on ollut tosi vähäistä. Keskiviikkona tuli yhteen siteeseen verta jonkin verran. Keskiviikko-torstai yönä ei tullut mitään. Torstaina tuli tosi iso veriklimppi pyyhkiessä. Ja siteelle tuli ihan vähän. Sen jälkeen ei ole tullut siteelle mitään. Torstai-perjantai yönä ei tullut siteelle mitään. Tänään ei ole tullut siteelle mitään pyyhkiessä on tullut ihan vähän rusehtavaa vuotoa. Menkat on koko ajan pienemmät ja pienemmät. Alkaakohan mulla kohta vaihdevuodet vaikka tänä vuonna tulee 33 vuotta täyteen?

Mulle on tullut linea negra viiva navan alapuolelle. Nänninpihat on tummunut ja niissä on sellaisia tummia läiskiä. Yöllä hikoilen hirveästi ja hiukset rasvoittuu tosi nopeeta, joka päivä saisi olla niitä pesemässä jos haluisi pitää ne puhtaana. Ennen kun menkat alko ja oltiin miehen kanssa silleen niin mua alko oksettaan. Iltasin päätä särkee.
 
Heeii apuva... täällä kova vauvakuumeilu, kolmas yrityskerta päällä ja tikutin oviksen kuus päivää sitten eli jos tärpännyt niin kiinnittyis vissiin näihin aikoihin ja rv3 alkais nyt olemaan. Tänään kävi sitten niin että söin ihan normisti aamiaisen ja jumppasin, kävin suihkussa ja asetuin sänkyyn lueskelemaan. Yhtäkkiä puski hirveen tuskanhien ja yrjötyksen ja juoksin vessaan ja oksu lensi ihan kaaressa. Tämän jälkeen ihan hyvä olo ja ei siis vatsassa mitään oireilua oo ollu ja toi tuli ihan puskista :eek: nyt koko päivän ravannu jääkaapilla kun on mukamas nälkä. Testin tein mutta nega tietty oli. Voiko olla tällästä pahoinvointia jo nyt??? :eek: mulle kun ei yleensä koskaan ees tuu mitään vatsatauteja. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heeii apuva... täällä kova vauvakuumeilu, kolmas yrityskerta päällä ja tikutin oviksen kuus päivää sitten eli jos tärpännyt niin kiinnittyis vissiin näihin aikoihin ja rv3 alkais nyt olemaan. Tänään kävi sitten niin että söin ihan normisti aamiaisen ja jumppasin, kävin suihkussa ja asetuin sänkyyn lueskelemaan. Yhtäkkiä puski hirveen tuskanhien ja yrjötyksen ja juoksin vessaan ja oksu lensi ihan kaaressa. Tämän jälkeen ihan hyvä olo ja ei siis vatsassa mitään oireilua oo ollu ja toi tuli ihan puskista :eek: nyt koko päivän ravannu jääkaapilla kun on mukamas nälkä. Testin tein mutta nega tietty oli. Voiko olla tällästä pahoinvointia jo nyt??? :eek: mulle kun ei yleensä koskaan ees tuu mitään vatsatauteja. :D
Itselleni tuli pahoinvointia muistaakseni kp34 tai 35/37-43 ja juurikin niin että luulin ensin vatsataudin iskeneen. Testi näytti silloin korkeintaan viivanpaikkaa, mutta lähti päivä päivältä vahvenemaan positiiviseksi.
Niin ja kiertopäivistä huolimatta rv oli 3+3 kun ekan kerran tuo pahoinvointi iski. Eli kyllä, voi tulla jo niinkin aikaisin pahoinvointia.
 
Itselleni tuli pahoinvointia muistaakseni kp34 tai 35/37-43 ja juurikin niin että luulin ensin vatsataudin iskeneen. Testi näytti silloin korkeintaan viivanpaikkaa, mutta lähti päivä päivältä vahvenemaan positiiviseksi.
Niin ja kiertopäivistä huolimatta rv oli 3+3 kun ekan kerran tuo pahoinvointi iski. Eli kyllä, voi tulla jo niinkin aikaisin pahoinvointia.
Okei! Eli nyt sitten vaan jännäillään :) <3
 
dpo 16 menossa ja menkkoja ei näy. Tuhrua tullut eilen ja tänään. koskahan ne menkat meinaa alkaa. Mulla terolut ollu käytössä oviksen jälkeen sen 10vrk. Nyt jo neljäs päivä menossa ilman terolutia... ja näillä muka pitäis kierron säännöllistyä...

kismett- dpo 16, kp30
 
Uutukaisille tervetuloa remmiin!
Ihania viivoja taas tullut! Ja jaksuja toki meille muille odottajille :love:

Taustailua täällä tällä kierrolla. Noh tikutuksia en oviksesta edes lähteny tekemään, koska lähettiin pois-kottoo kylään. Vähän ehittiin talletella viel ennen lähtöä edellis iltana. Eilen matkalla muutamia kertoja havahduin viilto/pisto kipuihin kohdun alueella. Tänään kroppa antoi ovislimoja (ukko tietty ei saatavilla). Mietin sitten että olisko kivut voineet olla oviksesta? Olivat kyllä selkeästi keskialueella eikä sivulla...(n) Koskaan aiemmin en oo oviskipuja tietosesti havainnu, enempi kroppa limoilla ilmoittelee ajankohdasta. Pyrin olemaan rauhallinen enkä edes pääse tikuttelemaan mitään enneko vasta juhannuksen jälkeen kotona. Tod.näk. olen täällä sit taas piinailemassa! :LOL:
 
Voisin liittyä seuraanne, taustalla oon pari kk seuraillu. Yritystä takana syksystä asti, aluksi menin ilman mitään testejä ajatuksella että kyllä luonto hoitaa homman ja raskaus selviää kun menkat ei ala. Joopajoo. Puolen vuoden jälkeen tein ekan raskaustestin (nega) ja nyt oon pikkuhiljaa jäänyt totaaliseen testikoukkuun.

Nyt menossa dpo 7 ja testit polttelee kaapissa :ROFLMAO: Eihän niistä oo koskaan ennenkään muuta tullu kun puhdasta negaa, mutta jostain sitä aina löytää uskoa onnistumiseen, välillä enemmän välillä vähemmän. Kukaan muu ei mun raskautumiseen enää uskokaan. Mutta kyllä mä vielä näytän!!

Voi olla että huomenna aamusta pakko päästä uittamaan tikkua. Jos pystyn niin ootan dpo10 asti. Tuskin pystyn.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Voisin liittyä seuraanne, taustalla oon pari kk seuraillu. Yritystä takana syksystä asti, aluksi menin ilman mitään testejä ajatuksella että kyllä luonto hoitaa homman ja raskaus selviää kun menkat ei ala. Joopajoo. Puolen vuoden jälkeen tein ekan raskaustestin (nega) ja nyt oon pikkuhiljaa jäänyt totaaliseen testikoukkuun.

Nyt menossa dpo 7 ja testit polttelee kaapissa :ROFLMAO: Eihän niistä oo koskaan ennenkään muuta tullu kun puhdasta negaa, mutta jostain sitä aina löytää uskoa onnistumiseen, välillä enemmän välillä vähemmän. Kukaan muu ei mun raskautumiseen enää uskokaan. Mutta kyllä mä vielä näytän!!

Voi olla että huomenna aamusta pakko päästä uittamaan tikkua. Jos pystyn niin ootan dpo10 asti. Tuskin pystyn.
Uititko? Miltäs näyttää?
 
Töppönen Ihania uutisia! Onnea :love:

Kismett Voihan :(. Onnea uuteen kiertoon.

Yuna mikä tän päivän tilanne?

Täällä Dpo14/15, pc nega.
Testasin tänäänkin negan. Yritän nyt olla testaamatta torstaille joka ois dpo12 mutta saa nyt nähä. Tissit ja nännit ihan järkyttävän kipeet mutta taitaa johtua ihan terolutista eikä mistään muusta. Muut oireet täsmälleen samat kun joka kierrossa.

No mä kyllä näen ihanselvän viivan :rolleyes:
Samaa mieltä! Mutta testasit kuitenkin tänään NelHM negan? Antaako sofi oikeesti noin törkeetä viivanpaikkaa? :poop:
 
Yuna Joo, taitaa ne olla just niin :poop::poop: testejä. Tosin ei ne aina ihan noi vahvaa näytä. Mut eilen tosiaan pc:llä nega. Tänään dpo 15/16.. Ei ole enää mitään testejä, ja iha turha ois uitella enää ku eilinen totaali planko.
 
Heh, meidän pikkuherra on nyt vähän vajaa 6kk ja pakko sanoa, että viime päivinä on ollut ajatuksissa lause "sitten kun seuraavaa aletaan miettiä..." :D
Jos sitä parin vuoden päästä päätyisi tänne taas jännäilemään omia testejään :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Hei :) kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla(n)
Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin ja se oli positiivinen niinkuin oli keskiviikkona ja eilen torstaina, jonka jälkeen mietin miten ihmeesssä vasta nyt, kastoin vielä sitten raskaustestinkin joka oli positiivinen muttei ihan vahva sellainen. En nyt tiedä olisinko jo voinut kp22 voinut saadapositiivista jos tämä on uusi raskaus tai voinko olla edelleen siitä aijemmasta kierrosta, mutta testi kuitenkin haamu... (n) Ja onnea kaikille plussanneille :love:
http://aijaa.com/wkAbGk

Ja nyt tein aamulla clearblue digitaalisen ja se näytti ei raskaana, laskurin mukaan viikkoja olisi 3+2 jos on uusi yritys. (Pissasin kylläkin purkkiin siinä hötkyillessäni ja purkissa oli hiukan vettä pohjalla :| vaikuttaakohan se tulokseen. Kaapissa olisi vielä yksi kyseinen testi mutta pitäisikö jätttää myöhemmälle :S tein myös ovulaatio testin joka oli edelleen positiivinen. Mulla on nyt jännä juhannus, enkä haluaisi tästä läheisilleni vielä kertoa joten tulin tänne piinailemaan :D




Tänään lauantaina sitten löysin kaapista tuommoisen halpa hallista ostettu halpa testi ja sen nyt äsken tein kun malttamaton olen :S taidan jo kuvitella näkeväni jotain o_O
http://aijaa.com/c77wtb
 
Viimeksi muokattu:
Hei :) kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla(n)
Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin ja se oli positiivinen niinkuin oli keskiviikkona ja eilen torstaina, jonka jälkeen mietin miten ihmeesssä vasta nyt, kastoin vielä sitten raskaustestinkin joka oli positiivinen muttei ihan vahva sellainen. En nyt tiedä olisinko jo voinut kp22 voinut saadapositiivista jos tämä on uusi raskaus tai voinko olla edelleen siitä aijemmasta kierrosta, mutta testi kuitenkin haamu... (n) Ja onnea kaikille plussanneille :love:
http://aijaa.com/wkAbGk

Ja nyt tein aamulla clearblue digitaalisen ja se näytti ei raskaana, laskurin mukaan viikkoja olisi 3+2 jos on uusi yritys. (Pissasin kylläkin purkkiin siinä hötkyillessäni ja purkissa oli hiukan vettä pohjalla :| vaikuttaakohan se tulokseen. Kaapissa olisi vielä yksi kyseinen testi mutta pitäisikö jätttää myöhemmälle :S tein myös ovulaatio testin joka oli edelleen positiivinen. Mulla on nyt jännä juhannus, enkä haluaisi tästä läheisilleni vielä kertoa joten tulin tänne piinailemaan :D
Näkyyhän tuossa viivaa :)
Onko tuo apteekin oma vai pregcheck?
Testasitko aamusta uudestaan, miltä näytti?(y)
 

Yhteistyössä