Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joyzy olen yrittänyt keskittyä muuttoon. Asunnon myyntiin. Ja uuteen maalaiselämään. Etten stressaisi liikaa km tai että joku olisi pielessä. Joku tutkimus tehty että km pelko stressi saattaa edes auttaa uuden km tulemista kun stressitasot on korkealla naisella. Joten yritin pelaa varman päälle. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
On:
Siinä kp 26/28? kieppeillä mennään. Oviksesta en ole 100% varma että ehkäpä ois dpo 12. Rinnat taas hiukan kipeytyneet, mutta siinä ei mitään uutta auringon alla. Työtä ollut ja nyt flunssassa joten herkimmät tuntemus-kuuntelut on jääneet tekemättä.
Negan raskaustestin tein kp 24 ~dpo 10. Nyt kieltäydyn elättelemästä mitään toiveita jote uutta kiertoa odotan alkavaksi parin päivän sisään.

On tämä elämä kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa. (n) :cautious: :ROFLMAO: :cry: o_O :love:
 
Tein aamulla sen toisen pc samasta pakkauksesta ja samanlainen viiva tuli. Mie en vaan oikeesti usko raskauteen, koska edelliset kolmekin oon testannu aiemmin ja viivat on ollu paljon vahvempia. Taidan laittaa kyselyä tuonne, että onko muut viestitelly tämmösestä. Pitänee kai se hakea uus paketti ja testata taas huomenna aamulla varmuuden vuoksi.
 
Tein aamulla sen toisen pc samasta pakkauksesta ja samanlainen viiva tuli. Mie en vaan oikeesti usko raskauteen, koska edelliset kolmekin oon testannu aiemmin ja viivat on ollu paljon vahvempia. Taidan laittaa kyselyä tuonne, että onko muut viestitelly tämmösestä. Pitänee kai se hakea uus paketti ja testata taas huomenna aamulla varmuuden vuoksi.
Jos vielä testaat jollain toisella merkillä niin sekin voisi kertoa paljon. Ei nuo testit vaan voi näyttää huvikseen selkeää haamua punaväreineen, että joku pahasti virheellinen erä jos et raskaana ole o_O
 
Tein aamulla sen toisen pc samasta pakkauksesta ja samanlainen viiva tuli. Mie en vaan oikeesti usko raskauteen, koska edelliset kolmekin oon testannu aiemmin ja viivat on ollu paljon vahvempia. Taidan laittaa kyselyä tuonne, että onko muut viestitelly tämmösestä. Pitänee kai se hakea uus paketti ja testata taas huomenna aamulla varmuuden vuoksi.
Mä sain kans joku aika sitten plussan pc-puikolla. Oli haalea mutta pinkki ja ilmesty heti. Muutenkin saanu usein niillä tosi vahvaa viivanpaikkaa ja jo vaikutusajalla. Kuitenkin, ehdin innostua plussasta mutta varuks tein pari apteekin omaa ja ne negoja. Tein reklamaation pregcheckille mutta eipä ole vastattu. Tästä aikaa varmaan kolmisen viikkoa.
 
Mä sain kans joku aika sitten plussan pc-puikolla. Oli haalea mutta pinkki ja ilmesty heti. Muutenkin saanu usein niillä tosi vahvaa viivanpaikkaa ja jo vaikutusajalla. Kuitenkin, ehdin innostua plussasta mutta varuks tein pari apteekin omaa ja ne negoja. Tein reklamaation pregcheckille mutta eipä ole vastattu. Tästä aikaa varmaan kolmisen viikkoa.
Joo täytyy kyllä tehdä reklaa. Toivottavasti tekevät asialle jotain. En mie taida enää ostaa mitään. Kyllä ne menkat sieltä kuitenkin huomenna kurvaa paikalle. Mulla ei kyllä heti se viiva oo tullut. Ehkä se just 3 minuuttia ja on ollu semmonen millanen kuvassa.
Mie en oo koskaan ennen saanu mitään turhia viivapaikkoja tai viivoja pc:llä. Siks vähän hämmästelin, ku sitä moitittiin täällä. Mut ei näköjään turhaa. Harmi kun hyvä testi mennyt tuollaiseksi. Varmasti raha takana tässäkin.
 
Joo täytyy kyllä tehdä reklaa. Toivottavasti tekevät asialle jotain. En mie taida enää ostaa mitään. Kyllä ne menkat sieltä kuitenkin huomenna kurvaa paikalle. Mulla ei kyllä heti se viiva oo tullut. Ehkä se just 3 minuuttia ja on ollu semmonen millanen kuvassa.
Mie en oo koskaan ennen saanu mitään turhia viivapaikkoja tai viivoja pc:llä. Siks vähän hämmästelin, ku sitä moitittiin täällä. Mut ei näköjään turhaa. Harmi kun hyvä testi mennyt tuollaiseksi. Varmasti raha takana tässäkin.
Kyllä pc onkin ollut hyvä mutta jostain syystä huonontunut hirveesti. Toissapäivänä testailin taas pc-puikolla ja sain sellaista viivanpaikkaa että ostin liuskojakin kokeeks. No eilen sain liuskallakin heti viivaa ja vahvempaa kun sen perus viivanpaikkaa. Tänään aamulla kuitenkin samaa luokkaa eli ei vahvene. Inhottavia lällänlällän-testejä :mad:
 

Yhteistyössä