Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihania plussia täällä monella, onnea :love:

Mä oon pysytellyt poissa täältä ja on ollut hyvin hyvin kiire muutenkin elämässä viimesen viikon ajan. Ei oo mitään kerrottavaa, siksi en oikein käy täällä. Ovista yritän bongailla, viime kierrossa olis oli jo kp 9. Nyt menossa kp 7, joten katsellaan minkälainen kierto nyt tulossa. Ei ainakaan vielä ovistestissä näy mitään ovikseen suuntaavaa.

Greippi on kyllä tehnyt sen että oviskivut on hyvin selkeät, hyvä että voi liikkua kun on ovis päällä (y)

Tulen taas kuulumisia kertomaan kun sellaisia on, himotestaaja haluaa taas mukaan kuvioihin :LOL:
 
Palliton jaksamista!

Theran taidan koittaa sen clearblue digin jota olen kaapissa säästelly jos ei tämän päivän aikana jotain tapahdu..

Olot edelleen kuin tavallisena päivänä. Menkkaoloista ei tietookaan. Kp31/26-28 DPO 16.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Moikka ihanaiset naiset!

Onnea plussanneille ja haamu viivoille vahvistumisia. Uuteen kiertoon joutuneita tsemiä siihen kiertoon. Toivon kaikille plussa tuulia.

Itsellä on menossa kp 20/29-32 dpo 7 ja pitihän sitä himotestaajana uitaa tikkuja. Uitin ovistikun ja raskaustestin. Ovistikku oli negatiivinen ja ihan kun raskaustestiin olisi tullut haalea viiva. Tikut on kotitestin sofi merkkisiä testejä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista viivaa. Taitaa olla viivan paikka kun on aikaiset dpot.

Kuinka aikaisilla dpo:illa olette saaneet ensimmäisen haalean haamun joka on vahvistunut plussaksi? Ja minkä merkkisellä testillä?

Jos sitä pitäisi pari päivää väliä ja uittais seuraavan kerran tikkuu dpo 10. Mutta saa nähdä onnistuuko, kun himotestaaja olen.

Tässä olisi pari kuvaa siitä raskaustestistä

http://aijaa.com/vAkyCD

http://aijaa.com/zu5jwS
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Moikka ihanaiset naiset!

Onnea plussanneille ja haamu viivoille vahvistumisia. Uuteen kiertoon joutuneita tsemiä siihen kiertoon. Toivon kaikille plussa tuulia.

Itsellä on menossa kp 20/29-32 dpo 7 ja pitihän sitä himotestaajana uitaa tikkuja. Uitin ovistikun ja raskaustestin. Ovistikku oli negatiivinen ja ihan kun raskaustestiin olisi tullut haalea viiva. Tikut on kotitestin sofi merkkisiä testejä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista viivaa. Taitaa olla viivan paikka kun on aikaiset dpot.

Kuinka aikaisilla dpo:illa olette saaneet ensimmäisen haalean haamun joka on vahvistunut plussaksi? Ja minkä merkkisellä testillä?

Jos sitä pitäisi pari päivää väliä ja uittais seuraavan kerran tikkuu dpo 10. Mutta saa nähdä onnistuuko, kun himotestaaja olen.

Tässä olisi pari kuvaa siitä raskaustestistä

http://aijaa.com/vAkyCD

http://aijaa.com/zu5jwS
Ihan kuin siellä jotain näkyisi. Itsellä ei ole nuista sofeista kokemusta, mutta lukeman perusteella ovat antaneet kyllä turhan vahvoja ja värillisiä viivanpaikkoja. Toivotaan ettei sinulla ole sitä ja viiva lähtee vahvistumaan (y)

Minä sain tässä raskaudessa pcllä ekan haalean haalean haamun dpo10, dpo9 ei ollut vielä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83 ja Maria82
Moikka ihanaiset naiset!

Onnea plussanneille ja haamu viivoille vahvistumisia. Uuteen kiertoon joutuneita tsemiä siihen kiertoon. Toivon kaikille plussa tuulia.

Itsellä on menossa kp 20/29-32 dpo 7 ja pitihän sitä himotestaajana uitaa tikkuja. Uitin ovistikun ja raskaustestin. Ovistikku oli negatiivinen ja ihan kun raskaustestiin olisi tullut haalea viiva. Tikut on kotitestin sofi merkkisiä testejä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista viivaa. Taitaa olla viivan paikka kun on aikaiset dpot.

Kuinka aikaisilla dpo:illa olette saaneet ensimmäisen haalean haamun joka on vahvistunut plussaksi? Ja minkä merkkisellä testillä?

Jos sitä pitäisi pari päivää väliä ja uittais seuraavan kerran tikkuu dpo 10. Mutta saa nähdä onnistuuko, kun himotestaaja olen.

Tässä olisi pari kuvaa siitä raskaustestistä

http://aijaa.com/vAkyCD

http://aijaa.com/zu5jwS
Mä tein nyt keväällä varmaan 40kpl sofin testejäja jokaiseen tuli haalea pinkki viiva heti enkä ollu raskaana. Kuullu samaa muilta. Kantsii testailla jollain muilla. Tsempit!
 
Töppönen_ ja Cisu ostin netistä raskaustestejä kun ei kehtaa kauheasti enään kaupasta hakea niitä pc liuskoja. On tullut niin paljon niitä ostettua.=)Mulla on vielä 5 kpl sofin raskaustestiä. Jos niillä nyt testailen niin jos raskautuminen on alkanut eks ton testiviivan pitäis vahvistua oli testi mikä tahansa. Vaikka on näköjään huonoja noi sofi raskaustestit.

Sanokaa himotestaajat mikä netistä tilattu raskaustesti olisi hyvä, joka ei antaisi turhia viivoja ja joka olisi edullinen ja mikä sen nettikaupan nimi on? Noi sofin ovulaatiotestit ovat mulla ainakin toiminut hyvin. Mut noi sofin raskaustestit ei kuulemma ole hyvii.
 
ON:
Nyt en ihan varma kehtaisko olla vielä pikkuisen toiveikas... Yöllä heräsin, kävin veskissä, tuli punasta paperiin.. Aattelin et jaaha,täs se ny taas oli. Mutta nyt epätyypillisesti ei oo edelleenkään mitään menkkaoloja ja vuotoo on kans epätyypillisesti tullu tooosi vähän.
Jotenka voisko hetken vielä olla hiukan toiveikas et tää ei olekaan menkkavuotoo? Tänään siis joko kp1 tai kp32/26-28 dpo 17 Testiä en lähteny uittaan josko vuoto kuitenki runsastuu täs päivän mittaan.
 
ON:
Nyt en ihan varma kehtaisko olla vielä pikkuisen toiveikas... Yöllä heräsin, kävin veskissä, tuli punasta paperiin.. Aattelin et jaaha,täs se ny taas oli. Mutta nyt epätyypillisesti ei oo edelleenkään mitään menkkaoloja ja vuotoo on kans epätyypillisesti tullu tooosi vähän.
Jotenka voisko hetken vielä olla hiukan toiveikas et tää ei olekaan menkkavuotoo? Tänään siis joko kp1 tai kp32/26-28 dpo 17 Testiä en lähteny uittaan josko vuoto kuitenki runsastuu täs päivän mittaan.
No nyt jännäillään sitten! Illalla testi? :)
 
Onko Minni-83 tehnyt uutta testiä? Olen näkevinäni tuossa jotain mutta jos nuilla on ollut tapana näyttää vähän mitä sattuu niin nuo dpot on kyllä kovin aikaiset vielä. Mutta jos viiva vahvistuu niin ei se sitten mikään viivanpaikka voi olla.
 
Onko Minni-83 tehnyt uutta testiä? Olen näkevinäni tuossa jotain mutta jos nuilla on ollut tapana näyttää vähän mitä sattuu niin nuo dpot on kyllä kovin aikaiset vielä. Mutta jos viiva vahvistuu niin ei se sitten mikään viivanpaikka voi olla.
En malttanut olla testaamatta kun himotestaaja myönnän olevani. Nyt on kp 21/29-32 dpo 8. Joo-o kovin aikaiset on dpo:t mulla.

Tässä on testistä kuva. Taitaa olla ihan sofin omaa viivan paikkaa.

http://aijaa.com/CDv9hC
 
Tuli muuten mieleen kun täällä meitä tikuntihrustelijoita on niin oletteko huomanneet että ne viivat näkyy kirkkaammin ja selkeämmin kun avaa kuvan tikusta kuvankäsittelyohjelmalla ja laittaa käänteiset värit ja sitten zoomailee pikseleitä?
Ei millään malttas odottaa että pääsee zoomailemaan omia tikkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Mä olen tällä palstallla nähnyt kaksi eri vaaleanpunaista liuska raskaustestiä. Wanti taisi plussata sillä toisella. Ja joku muu plussasi sillä toisella vaaleanpunaisella liuska raskaustestillä. Onko ne netistä tilattu? Onko ne parempia kun Sofi liuska raskaustestit?
 
ON: VAROITUS! sisältää eritetuumailua! :alien:
Oletteko huomanneet menkkavuodoissa suuria "värieroja"? Yleensä meikällä siis tummaa vuotoa, semmoista viinipunaista.. ja nyt siis hyvinkin niukkaa mutta oikein kirkasta verta.. jännittää ja pelottaaki pikkusen (n) :cautious:
 

Yhteistyössä