Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä vaihtuu dpo 9 aamulla. Ei mitään tuntemuksia tai fiiliksiä.. Enkä uskalla testatakkaan, vaikka ostin laukkuun Pc:t tänne mökkireissulle. :unsure: Tuntuu että petyn vielä enemmän kun tää eka Clomikuuri menossa. Tosiaankin, ihmehän se olisi jos ekasta lääkekuurista tärppäisi.
 
Mulla alko jo hitusen lämmöt nousta vaikea ovis oo vielä ollut. Eli 35.5-35.8 on ollut ja eilen ja tänään 36.1. KP siis vasta 11... Voiko ne heitellä vai tarkoittaako se, ettei ovista tule? Tässä tikkurivistö...
http://aijaa.com/aRTp5H
Mulla ainakin lämmöt heittelee alkukierrossa aika paljon eli todennäkösesti sulla on ovis vasta tuloillaan. Yksittäisiä lämpöjä ei kannata lähteä tulkitsemaan kun niihin vaikuttaa niin monta asiaa (makuuhuoneen lämpötila, unen määrä ja laatu, kellonaika jne). Tsemppiä oviksen bongaukseen! (y)
 
Onko teillä Clomeista kokemusta? Kuinka voi olla! Mulla on dpo 9 ja Clomeista huolimatta tuli ruskeeta pissalla käydessä paperiin. 4-5 päivää menkkojen alkuun.
Kiinnittymisvuoto? Mä sain lapsettomuuspolilta tiputteluun lugesteronit eli keltarauhashormonia. Ja käyttänyt nyt sitä rv 11+4 asti. Muutoin sitä käytin oviksesta kierron loppuun eli negaan rtestiin saakka.
 
Onko teillä Clomeista kokemusta? Kuinka voi olla! Mulla on dpo 9 ja Clomeista huolimatta tuli ruskeeta pissalla käydessä paperiin. 4-5 päivää menkkojen alkuun.
Ultrattiinko sulla miten clomit on vaikuttanut? Mulla on monta vuotta siitä kun olen niitä kokeillut mutta mulla ne ohensi kohdun limakalvon liian ohueksi.
Tuo tiputtelu vois johtua heikosta keltarauhasesta. Lugesteronit vois olla hyvä lisä.
 
Ultrattiinko sulla miten clomit on vaikuttanut? Mulla on monta vuotta siitä kun olen niitä kokeillut mutta mulla ne ohensi kohdun limakalvon liian ohueksi.
Tuo tiputtelu vois johtua heikosta keltarauhasesta. Lugesteronit vois olla hyvä lisä.
Ultrattiin ja yksi 17mm folli kasvoi. Gyne sanoi että limakalvo oli todella hyvä kuulemma. Tota keltarauhasta mäkin epäilen :(
 
Tässä oon nyt taas ihan hukassa ollut ovulaationi kanssa, niin olisko kellään tietoa, että vaihteleeko se tasaisesti kummasta munasarjasta munasolu irtoaa vai voiko irrota aina vaan toisesta. Nimittäin mulla ovisvihlomiset aina oikealla puolella, juuri hetki sitten alkoi vihloa...
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
En tikuttanut ovulaatiota, mut katsoin limoista että ovulaatio oli kp 12 ja samana päivänä heiluteltiin peittoja. Mul oli oviskivut kp 12 ja kovia kivuja oli kp 13. Kp 13 ei ollut enään sellaisia limoja kun oli kp 12. Voisko se tarkoittaa että mulla olis ollut kp 12 ovulaatio ja kp 13 se olisi hedelmöittynyt? Kun ihmettelen niitä kovia kipuja, jotka kesti pari tuntia. Kuparikierukan poiston jälkeen olen tuntenut ovulaatiot ja ne on tuntunut kierron keskivaiheessa yhtenä päivänä tyyliin yks kunnon vihlasu. Nyt on kp 17 dpo 5. Onko kellään teistä ollut hedelmöitys kipuja? Voi että kun noi testit polttelee kaapissa. Milloin sitä vois alkaa testaileen. Olisko dpo 9 hyvä?
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
En tikuttanut ovulaatiota, mut katsoin limoista että ovulaatio oli kp 12 ja samana päivänä heiluteltiin peittoja. Mul oli oviskivut kp 12 ja kovia kivuja oli kp 13. Kp 13 ei ollut enään sellaisia limoja kun oli kp 12. Voisko se tarkoittaa että mulla olis ollut kp 12 ovulaatio ja kp 13 se olisi hedelmöittynyt? Kun ihmettelen niitä kovia kipuja, jotka kesti pari tuntia. Kuparikierukan poiston jälkeen olen tuntenut ovulaatiot ja ne on tuntunut kierron keskivaiheessa yhtenä päivänä tyyliin yks kunnon vihlasu. Nyt on kp 17 dpo 5. Onko kellään teistä ollut hedelmöitys kipuja? Voi että kun noi testit polttelee kaapissa. Milloin sitä vois alkaa testaileen. Olisko dpo 9 hyvä?
Oviksesta taitaa noin 6 pv et kiinnittyy hedelmöittynyt munasolu kohtuun, mistä voi tulla vähän tuntemuksia. Itsessään hedelmöittyminen ei kai tunnu miltään, joten luulis et on vielä ovistunemuksia, jos on siitä kuiva kausikin alkanut. Testailut olisi kai varminat aloittaa vasta Dpo 13-14, mut taisi joku saada plussan jo dpo 9. Pidetään peukkuja :)(y)
 

Yhteistyössä