Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos onnitteluista :love: Mä jännäilen täällä, kun vatsaan nippailee välillä niin kovaa ja menkkamaisiakin kipuja ja pyyhkiessä tulee beigeä turhua, mutta kai ne saattavat kuulua kaikki alkuraskauteen :LOL:

Onnea plussasta papuprinsessa!:) kauanko teillä yritystä takana?
Kiitos :giggle: Tämä oli ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Tuli niin nopeesti, että oon vielä vähän pihalla enkä oikeen usko tätä :LOL:
 
http://aijaa.com/DL3EFH onko tämä nyt se hullunkuuluisa viivanpaikka? heti se näkyviin tuli minuutissa, mutta tiedä häntä..

http://aijaa.com/0fHMbv muoks, tossa kuivahtaneena sama..

one stepin liuska siis..te joilla enemmän kokemuksia, niin tuleeko se ikävä viivanpaikka heti näkyviin ja asteen tummuu 5-10 minuutissa kun testi kuivahtaa?
Mä en oo onesteppiin saanut ikinä yhtään mitään että kyllä mä nyt luulen että on kyse ihan muusta kun viivanpaikasta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Eli aivan super ansaittu. ❤ Teittekö jotain erilailla tässä kierrossa? Oliko luomuna? Lääkkeitä? Onnea! :love: Miten voikin tulla toisen puolesta onnelliseks, jota ei tunne. Muistelinkin että teillä pidempi yritys takana.
Erilailla tässä kierrosa tehtiin se, että en käyttänyt yhtään tulehduskipulääkkeitä. Mitä joudun useasti käyttämään, huomasin että pienikin määrä vaikuttaa mulla heti ovulaatioon sekä raskautumiseen. Tässä kierrossa oli mukana greippimehu, foolihappo ja lääkkeet minimissä. Sekä oon tietty laihtunut niin kiertokin toimii paremmin mitä esim.puol vuotta sitten. Ja ihan luomuna, ei olla hoitoihin asti vielä päästy. Toivottavasti ei enää tarvettakaan olisi (y)
Kiitos :love:
 
Onko muilla ollut loppukierrosta venyvää limaa, mulla tuli kellertävää ja venyvää limaa ja menkkojen alkuun 4 päivää. Vähän paksumpaa kun ov-lima. Mitään tulehduksia ei oo! Vertaistukea? :)
Mulla tuli tuota tässä kierrossa muutama päivä ennen plussaa.. Kerran pyyhkiessä tuli sellainen kellertävä lima"klimppi" :LOL: Aattelin et joku tulehdus, mutta se loppui jossain vaiheessa. Nyt sitten tullut pyyhkiessä välillä beigeä limaa. Onneksi se kait voi olla ihan normaalia lukemani mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Välli
Mulla tuli tuota tässä kierrossa muutama päivä ennen plussaa.. Kerran pyyhkiessä tuli sellainen kellertävä lima"klimppi" :LOL: Aattelin et joku tulehdus, mutta se loppui jossain vaiheessa. Nyt sitten tullut pyyhkiessä välillä beigeä limaa. Onneksi se kait voi olla ihan normaalia lukemani mukaan.
Luin netistä että keltarauhashormoni voi nimensä mukaan aiheuttaa keltaista vv? o_O:D
 
papurinsessa mulla on tullut nyt viime päivinä välillä sellasta ovislimaa välillä pyyhkiessä, mutta ei se kyllä kellertävää oo ollut. Eli hyvältä vaikuttaa sulla (y)

Mua pelottaa suunnattomasti kun testaan uudelleen että näen viivan tummenevan, ei ole kamalan hyviä kokemuksia siitä puuhasta. Mitä jos se taas heti vaan haalenee pois ja vuoto alkaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
papurinsessa mulla on tullut nyt viime päivinä välillä sellasta ovislimaa välillä pyyhkiessä, mutta ei se kyllä kellertävää oo ollut. Eli hyvältä vaikuttaa sulla (y)

Mua pelottaa suunnattomasti kun testaan uudelleen että näen viivan tummenevan, ei ole kamalan hyviä kokemuksia siitä puuhasta. Mitä jos se taas heti vaan haalenee pois ja vuoto alkaa :unsure:
Kiitos ♥ Toivotaan, että niin ei ole tällä kertaa! Kerro sitten täällä, lähtevätkö vahvistumaan. Kamalasti tsemppiä ja onnea peliin:love:
 
Sopisikohan sitä liittyä tänne maltamattomien joukkoon? :D
Toukokuussa alotettu yrittäminen ja toistaseks tuloksetta.. tällä hetkellä ollaa sellasessa tilanteessa että mulla on menkat 6 päivää myöhässä :O ois pitäny alkaa viime viikon keskiviikkona mut eipä oo näkyny.. tein r-testin pe ja su negatiivisella tuloksella.. :(
Eilen ja tänää on pyyhittäessä tullut ihan haalean ruskeaa/beigeä vuotoa... väsymys on kova, mut saattaahan sitä laiskottaa muutenkin.. ja alavatsassa outoja tuntemuksia.. aattelin lauantaina tehä ihan apteekin testin jollei menkkoja vieläkään kuulu...
 

Yhteistyössä