Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä vaihteeksi hyvä päivä...ei sitä kauheen huonoa oloa ja kiristystä (y)
Mut koko ajan tunnen mun mahan ja välillä lievää juilinta tai lieviä vihlasuja (n)
Tänään en tehny päiväpissa testiä ja nyt ootan jo kuumana aamun liruutuksia :whistle::cool: huomenna pakko mennä apteekkiin hakeen digi..
Huomenna olis tasan rv 4 niin näyttääkö se digi sen oviksen mukaan ajan eli ois varmaan 1-2 vielä? (n) en tiedä oikein mitä siltä pitäis ees oottaa...Ja mulla ei es oo koko testiä vielä :ROFLMAO:
Päiväpissoista tullu eilen ja toissapäivänä aika hentosia vaaleanpunaisia viivoja...ei yhtään vahvoja :(
En oikeen nuasta digi testeistä tiedä, mulla näytti maanantaina vielä 2-3, dpo silloin 21 eli tasan tuo kolme.. Myös dpo14 sain tuloksen 2-3.. Torstaina ajattelin tehdä uuden digin ja toivoa että olis 3+.. Ellei verikokeiden tuloksissa nyt sitte paljastu jo huonoja uutisia..
 
Mikä dpo sulla on nyt?

Heinäkuun ihan loppuun menis.. Riippuu laskeeko menkkojen vai oviksen mukaan.. Tuntuu kyllä siltä että sinne ei päästä :/
Tsemppiä kovasti!! Yritä vähän rentoutua ja koita keksiä muut ajateltavaa (joo tosi helppoa tiedän :D )
Sullekin sanon samaa että ei nämä kauppojen testit aina sitä absoluuttista totuutta kerro...lähinnä sen että onko raskaana vai ei. Eikä aina sitäkään :p
 
Ai Joo siis torstaina testiä (y) koska ooteltavissa verikokeiden tuloksia?
Ei mun testi tainnut olla yhtään tuon vahvempi dpo14 :)
Toivottavasti huomenna saisin verikokeen tulokset, viimmeistään torstaina! Tämä vuoto on kyllä inhottavaa :/ pitää pelkoa yllä koko ajan! Vaikka toisaalta ei mulla oo koskaan ollut raskautta missä ei olisi vuotoja ollut.. Mutta keskenmenon jälkeen pelot on tosi paljon suuremmat!
 
Esikoisesta plussasin vasta dpo24 apteekin omaan vahva plussa ja digiin 3+, toisesta dpo18 vahva plussa ja digi 2-3.. Muita testejä en tehnyt! Ja nyt en pysty/kehtaa edes laskea paljonko niitä on tullut tehtyä! Keskenmeenneessä testasin myös paljon!
 
Kp 35 ja dpo 11. Vähiin käy ennen ku loppuu. Meinaan tän kierron päivät.
Voi järkky minkä päänsäryn iski tänään. Ei edes särkylääke auttanu. :( Ja sitte ku se vaan yhtäkkiä loppu, niin järkky turvotus! Sormet oli ku grillipätkät. En saanu käsiäni kunnolla nyrkkiin. Ai niin ja aamulla oli jalat turvoksissa. En meinannu saada nauhallisia toppakenkiä jalkaan, vaikka oli nauhat auki. Yleensä ne vaan sujahtaa jalkaan, niin nyt piti runnoo. o_O
Maha on outo pompula. Housut kiristää ja makoillessa tuntuu ku ois pallo alavattalla. Olo on muutenki ku ilmapallolla. :confused:
Suuta kuivaa, oon tänäänki juonu ainaki 3l vettä. Nenä vuotaa, henkee ahdistaa. Mitä viä? :ROFLMAO: Ei tajua, ei jummarra.
 
Kp 35 ja dpo 11. Vähiin käy ennen ku loppuu. Meinaan tän kierron päivät.
Voi järkky minkä päänsäryn iski tänään. Ei edes särkylääke auttanu. :( Ja sitte ku se vaan yhtäkkiä loppu, niin järkky turvotus! Sormet oli ku grillipätkät. En saanu käsiäni kunnolla nyrkkiin. Ai niin ja aamulla oli jalat turvoksissa. En meinannu saada nauhallisia toppakenkiä jalkaan, vaikka oli nauhat auki. Yleensä ne vaan sujahtaa jalkaan, niin nyt piti runnoo. o_O
Maha on outo pompula. Housut kiristää ja makoillessa tuntuu ku ois pallo alavattalla. Olo on muutenki ku ilmapallolla. :confused:
Suuta kuivaa, oon tänäänki juonu ainaki 3l vettä. Nenä vuotaa, henkee ahdistaa. Mitä viä? :ROFLMAO: Ei tajua, ei jummarra.
Taitaa plussa tulla!
 
Näin lyhyeen se onni taisi jäädä... Aamulla piti juosta sängystä vessaan ku verta valui niin :/ ei kuitenkaan ainakaan edelliseen keskenmenoon viittaavia kipuja tai vuotoa.. Katsotaan, vaikka mieli kyllä alkaa jo itkeä..
 
@Minni-83 ja @Rosmariini86 ja miksei muutkin. :) Mulla esikoisesta nuo rfsu:n testit näytti tosi hailakkaa ja samaan aikaan muut testit paljon tummempaa kunnollista plussaa. Uskoisin, että on yksilöllistä kuinka eri testit kullakin näyttää ja itse ainakin jätän tulevaisuudessa rfsu:t ostamatta. :)

Dpo 3 :D Aika menee olevinaan tosi hitaasti näiden dpo päivien valossa, vaikka oikeesti ja muuten meneekin tosi nopeesti. :ROFLMAO:
 
Täällä elellään kp 12/27 ja ovista yritän bongata o_O digitestin ostin suosiolla jo... Oloja lähestyvästä oviksesta on ollut jo pari päivää eli kipuilua, haluja ja limoja :whistle: mutta ei vielä oo hymyä testiin tullut... Pitää illalla testata vielä uusiksi kun on tunne että ihan nurkan takana pitäisi oviksen kyllä jo olla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
@Minni-83 ja @Rosmariini86 ja miksei muutkin. :) Mulla esikoisesta nuo rfsu:n testit näytti tosi hailakkaa ja samaan aikaan muut testit paljon tummempaa kunnollista plussaa. Uskoisin, että on yksilöllistä kuinka eri testit kullakin näyttää ja itse ainakin jätän tulevaisuudessa rfsu:t ostamatta. :)

Dpo 3 :D Aika menee olevinaan tosi hitaasti näiden dpo päivien valossa, vaikka oikeesti ja muuten meneekin tosi nopeesti. :ROFLMAO:
Siis joo mä Oon niin varma että mulla ne ei kans pelitä ne rfsu:t :confused: kävin hakemassa töistä tullessa apteekin tavis testin ja lorottelin siihen niin johan tuli kohtuu vahva viiva..ei ihan yhtätumma ku testiviiva mutta jotenki helpotuksen olo tuli...perjantaina ehkä digi vielä ja sit saa riittää :whistle: tohon jää niin hermo koukkuun ku pitää muka tulkita nouseeko se hormoni vai ei :barefoot:
 
@minnuli2011 just tein ekaa kertaa apteekin ja näytti kyllä aika selvää viivaa :love: en osaa siis haamusta sanoa....mut kai se voi olla oikee haamu kuten muissakin testeissä (y)
@Hipiti voi kurjuus tuota sun vuotoa...voin vaan kuvitella kuin paljon luo epävarmuutta :( Älä luovuta vielä kuitenkaan kerran labratki hyvät (y)
@ouzeii sä oot niiiiiin plussana :p@Wilpuri80 tsemppiä oviksen metsästykseen (y) siellä se jo kolkuttelee :sneaky:
 
Onko mitään järkeä tehdä digiä huomenna? Mieli tekis.. Maanantaina oli siis 2-3 ja oli dpo21.. Nyt luulisin että näyttäis 3+, ellei sitte tämän aamuinen vuoto ole sitä laskenut.. Vaik kuink nopeasti hcg yleensä laskee? Päähän täs alkaa seota! Tilanne on päässä nii kaoottinen ettei täs tiärä yhtää mitä tekis :/
 
Onko mitään järkeä tehdä digiä huomenna? Mieli tekis.. Maanantaina oli siis 2-3 ja oli dpo21.. Nyt luulisin että näyttäis 3+, ellei sitte tämän aamuinen vuoto ole sitä laskenut.. Vaik kuink nopeasti hcg yleensä laskee? Päähän täs alkaa seota! Tilanne on päässä nii kaoottinen ettei täs tiärä yhtää mitä tekis :/
Mie varmaan itse tekisin huomenna digin! Jos se huomenna näyttäisikin jo sen 3+ ja se rauhoittaisi mieltä!
Jos taas ei niin sitä voi sitten miettiä testin tein jälkeen!
 

Yhteistyössä