Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pikkanen Mulla tulee oviksen aikaan aina siinä plussatikussa iha tummana testiviiva ennen kontrollia, muullon ei. Nyt noissa mun o tikuissa testiviiva tuli kans näkyviin sitä mukaan ku tikku kastu, mutta ei ihan niin tummana ku oviksen aikaan.
 
Mä alan epäileen että mun on ollut ovulaatio myöhemmin, koska menkat ei oo vieläkään alkanut, ja tän päivän testit näytti negaa. :unsure:
Tilasin raskauskeijun 25 miu one step liuskoja, ja niissä jää ärsyttävän toiveikkaasti punaväri testiviivan kohdalle, mut sitten testiajan loppuun mennessä viiva on muuttunu täysin valkoseks. :cautious: ärh.
Viikonloppuna tein apteekin oman, ja sain siihen harmaan viivanpaikan testiajalla, minkä oon saanut ennenkin.
Tissit on hiton kipeet, toista päivää tekee huonoo (mun normi pms oireita), ja maito maistuu happamalta, mutta ei tässä kierrossa kyllä varmaankaan oo tärpännyt.
 
onnea Wilpuri :love: voi kunpa itsekin saisi ja varmasti läjän testejä kastelisin silmiäni hieroen :oops:

mulla ovisplussa edelleen vahvana ja kyllä viikko sitten liian hailut viivat luin plussaksi. nyt on kaksi päivää ollut voimakkaat viivastot. pupuiltu on urakoiden ja toiveet tosi korkealla. kun en vaan tippuisi pahasti taas..

ilmeisesti testit olis tarkoitus lopettaa plussaan mutta itseäni kiinnostaa myös miten tuo hormlni laskee ja onko mahdollisesti useita päiviä koholla, joten tänään kauppaan noutamaan uusi setti.

oliko Taaperox5 sulta verestä mitattu hCG pitoisuutta?
 
Wilpuri Hienosti vahvistuu viivat :love:

Emilien Onko siinä jotain hailua, viivanpaikkaa tai haamujen esiäitiä?
Mä itte kuvittelen aina näkeväni jotain niin en osaa sanoa :LOL: kun pisti valon testin taakse, ja katto sitä vasten, niin ei kyllä näkynyt mitään, että en usko että siinä oikeasti mitään on :(
Muoks. Täs kuva samasta testistä n.8 min kohdalla

Ja eka minkä laitoin, on siinä 10min.
 
onnea Wilpuri :love: voi kunpa itsekin saisi ja varmasti läjän testejä kastelisin silmiäni hieroen :oops:

mulla ovisplussa edelleen vahvana ja kyllä viikko sitten liian hailut viivat luin plussaksi. nyt on kaksi päivää ollut voimakkaat viivastot. pupuiltu on urakoiden ja toiveet tosi korkealla. kun en vaan tippuisi pahasti taas..

ilmeisesti testit olis tarkoitus lopettaa plussaan mutta itseäni kiinnostaa myös miten tuo hormlni laskee ja onko mahdollisesti useita päiviä koholla, joten tänään kauppaan noutamaan uusi setti.

oliko Taaperox5 sulta verestä mitattu hCG pitoisuutta?
Ei vielä mutta se otetaan perjantaina.
 
Heippa! Täällä yks uus testailija ja piinailija! :D oon lueskellu tätä ketjua aika pitkään, mutta nyt vasta uskaltauduin kirjautumaan :whistle:
Luppanalle sanoisin että haamulle näyttäis (y)
Omaa napaa sen verran että nyt on hassu tilanne kun kierto veny jopa 49pv, eli viime kuussa ei menkkoja näkyny ja jonkun haamunkin siinä testasin, kunnes sunnuntaina alko joku ihme vuoto, joka nyt jo hiipunut lähes olemattomiin. Eikä mitään kipuja? (n) lauantaina sattu pikku haaveri, joka saattais ehkä jonkun km:kin aiheuttaa, mutta eikö se vuoto olis runsaampaa tms? Kannattaako mitään testiä ees harkita enää? Aapuva :D Tai sitten nää on vaan menkat ja ajattelen liikaa:ROFLMAO:
Plussatuulia kaikille!:love:
 
Milloin verikoe voisi näyttää plussaa aikaisintaan? Entä näyttääkö herkkä raskaustesti plussaa enne sitä?
Entä taas ovistesti plussaa ennen r-testiä?

Kamalat polttelut ollut alamahalla jo monta päivää..
Verikoe näyttää ensimmäisenä hcg arvon nousun.
Ovistestistä en osaa varmaksi sanoa, mulla ainakin tänään ovistesti antoi vasta tasavahvat viivat kun raskaustestit jo plussaa.
 
@Pikkanen jos oon oikein ymmärtänyt niin herkkä ovistesti saattaa näyttää aiemmin raskauden kuin epäherkempi r-testi.. mutta tosiaan ovistestin täytyy olla sillon todella vahva plussa . kyllähän verikokeesta näkee jo aika alussa et onko hcg lähtenyt nousuun.. hcg hormonia kun rupee erittymään pian kiinnittymisen jälkeen ja kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo6-7.. eli kyllä sen verikokeen pitäisi jo antaa plussa tuloksen kun kuukautisten pitäisi alkaa. ja kyllä se herkkä r-testi saattaa näyttää plussan ennenkuin verikoe sen näyttää..
 

Yhteistyössä