Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pikkanen , mulla on aina ollut normaali kierto 28pv, mutta synnytyksen jälkeen yhtäkkiä paljon pidempiä. Mulla ovisplussa ollut näkyvissä monta päivää, ja kertonut ihan vaan siitä, että lh-taso on koholla ja yrittää irrottaa munasolua, mutta ei irrota, ja siksi ei viiva myöskään lähde vaalenemaan. Tämän lh-nousun aikana myös raskaustesteihin on törkeitä viivanpaikkoja tullut, vaikka periaatteessa ei pitäisi raskaustestin lutenisoivaan hormooniin reagoida, mutta mulla reagoi (ja monilla muillakin).

Jos sulla nyt olis dpo11 siitä ekasta ovisplussasta 25pv, niin kyllä veritesti antaisi jo positiivisen tuloksen. DPO7 laskennallinen hcg- arvo on 8-20mlU, eli melkein heti kiinnittymisen jälkeen. Dpo11 hch-tasot on jo 30-80mlU luokkaa.

Jos tää tosiaan on ensimmäisiä kiertoja synnytyksen jälkeen, niin kaikki on mahdollista :D Tsemppiä epätietoon ja toivottavasti kääntyis plussaksi!
Mulla ekan synnytyksen jlk kierto palasi pikkuhiljaa aika normaaliksi, tän toisen jlk en osaa vielä nyt tietenkään sanoa:D
Eipä se auta kun odotella..
Nyt en tosin tiedä yhtään tuleeko/onko tullut ovista, kun tässä 25pv ja tän välissä on kans vasta näkynyt tasavahvat :)
 
Tää on niin hölmöä, kai se kroppa ei ollenkaan toimi. Edelleen tulosviiva paljon vahvempi kun kontrolli.. kai mä sitten alotan taas tero kuurin, eihän tästä tuu mitään että kroppa heittää ovista enemmän ku 3 krt kuussa
 
Miten muuten on mahdollista näkyä kahdessa samassa r-testissä eri tulokset, toisessa se hailu (joka näkyy selvästi ilman tiiraamista), ja toisessa ei edes viivan paikkaa? Ovis molempien testien aikaan ollut kirkuva. Toinen r-testi tehty aamulla, toinen päivällä. Kuvan laittasin, jos laatu ei kärsis täällä niin ..
Jos nyt olettaa et se ovis ei edes olisi tapahtunut välttämättä..
 
Miten muuten on mahdollista näkyä kahdessa samassa r-testissä eri tulokset, toisessa se hailu (joka näkyy selvästi ilman tiiraamista), ja toisessa ei edes viivan paikkaa? Ovis molempien testien aikaan ollut kirkuva. Toinen r-testi tehty aamulla, toinen päivällä. Kuvan laittasin, jos laatu ei kärsis täällä niin ..
Jos nyt olettaa et se ovis ei edes olisi tapahtunut välttämättä..
Kaikki vaikuttaa - aika, mitä virtsa on ollut rakossa, juominen ennen testin tekoa (siis vaikka molemmat ois tehty 4h rakossa olleesta, mutta toista ennen on juotu 2lasia ja toista ennen 3lasia), sekä myös se että kuin kauan testiä uittaa virtsassa.
 
Kaikki vaikuttaa - aika, mitä virtsa on ollut rakossa, juominen ennen testin tekoa (siis vaikka molemmat ois tehty 4h rakossa olleesta, mutta toista ennen on juotu 2lasia ja toista ennen 3lasia), sekä myös se että kuin kauan testiä uittaa virtsassa.
Tottakai :) meinaan vaan että tää kaikki tulokset yhteensä, verikoe nega, toinen r-testi hailu ja toinen ei (kun ovis tosiplussa), jos se siis r-testi näyttäs oviksen hailuna/vahvana viivan paikkana
 
Ihan ku kuultais jotain :geek: millaisia oireita on?

Mä testasin rfsu punasella nyt dpo10, eikä mitään viivaa. Oisko tää sit tässä vai vieläkö huomenna cb plussalla ja sit oottaan menkkoi?!? :(
Tissit kipeytyy koko ajan enemmän, nännit kans arat. Itkuherkkä, päänsärkyä pari päivää ja turvottaa ja suuta kuivaa. Lämpö lähti toissapv. Nousuun vielä vähän. Oli pakko hoppuilla kun pelkäsin että kuvittelen kaiken
 
ihan jäätävän huono olo :sick: kärsin usein hormonimigreenistä päivää kahta ennen menkkoja, mutta että tänään. orastavaan kipuun auttaa toisinaan vaakamambo mutta tällä kertaa sain siitäkin järkyttävän matkapahoinvoinnin joka voimistui 30min niin että jouduin lopulta juosta vessaan yökkäämään. ja päänsärky on sanoin kuvaamaton.:cry:
huomenna aamulla tentti... liittyisikö tää kaikki stressiin.. menkkojen ei pitäisi vielä 1,5vkoon olla tulossa. mahdollisesta hedelmöittymisestäkin vasta 4pvää. silti en uskalla panadolia vahvempaa nyt ottaa.:ninja:

Naadis: eiköhän keskellä ollut ov. ainakin olen täältä lukenut että toisinaan vain haaleita viivoja mutta muita päiviä vahvempia kuitenkin.
 
kevätpäiväntyttö: tuo on jo selkeä :love:

onko teillä ollut ns. kiinnittymisdippiä lämmöissä ihan normikierrossa?

meinaa liika toiveikuus iskeä kun nyt hieno lämmönlasku 0.5 astetta ja dpo 6. ja menkkoihin vielä runsaasti aikaa. Mutta mä en ole mitannut lämpöjäni muissa kierroissa niin en tiedä onko tällainen lämmön notkahdus minulle tyypillistä..:geek:

rentoa sunnuntaita kaikille! :)
 
@höpsykkä , mä en oo vielä hurahtanut noihin lämpöihin.. siis _vielä_
Mittaatko aamulla? Kainalosta vai korvasta, vai mistä? Joskus esikoistahaaveillessa lueskelin tota lämpöjuttua, ja sillon siitä oli juttua, että se pitäisi mitata joka päivä täysin samaan aikaan ja aamulla jo ennen kun on edes noussut sängystä, ettei tule esim. liikkumisesta johtuvia muutoksia?
 
@höpsykkä , mä en oo vielä hurahtanut noihin lämpöihin.. siis _vielä_
Mittaatko aamulla? Kainalosta vai korvasta, vai mistä? Joskus esikoistahaaveillessa lueskelin tota lämpöjuttua, ja sillon siitä oli juttua, että se pitäisi mitata joka päivä täysin samaan aikaan ja aamulla jo ennen kun on edes noussut sängystä, ettei tule esim. liikkumisesta johtuvia muutoksia?
_vielä_ ;)

joo luin myös, että on oleellista minimoida muuttujat. mä mittaan aina aamulla heti herätessäni (mittari odottaa sängynpäädyn päällä) niin etten edes peittoa paljon raottele, noin 6.30. Ja aina samasta paikasta: tästä paikasta luin että korva ja kainalo ei toimi vaan pitäis olla mieluiten rectum tai vagina tai sitten suusta kielen alta. no valitsin mitata alakerrasta mielummin kuin suusta.

Tää on aika jännittävää. Ainakin seuraavissa kierroissa on sitten oma käyrä, mihin verrata kun aloin tätä nyt harrrastamaan. niin btw, mä latasin google playsta Flo sovelluksen :D ihan sillä vaan että saan hyvin kaiken talteen...
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis

Yhteistyössä