Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ota nyt taas selväää.. mamin puikossa pikkasen testiajan jälkeen ehkä n.1min siitä niin avaan sen kannen niin hohtaa oikein viivanpaikka.. ja siis se on tismalleen saman näköinen viivanpaikka minkä sain sillo kp20 päivä pissasta ja sitte kp21 se oli vahvistunut ja kp22.. eihän siinä väriä ole mut kyllä pistää nyt miettimään et mitähän hittoa mun kehossa tapahtuu.. menkkoja ei näy.. mua paleltaa kauheesti ja tisseihin välillä sattuu ja päätä särkeny kaks päivää kun mulla todella harvoin särkee päätä.. jopa voisin sanoa siitä haamuksi..mamin puikkoon en muista saaneeni viivanpaikan paikkaa kun on ollut nega.. siis niinku mitähän hittoa mun keho nyt pelleilee mun kanssa.. testitkin loppuu kohta :D
 
palaa käpy niinku ihan justiinsa :mad: kun ei voi nyt luottaa tuohon testiin... mulla on yks testi enää jäljellä ja tulee pääsiäinenkin..tuskin mitkään verkkokaupat toimittelee testejä..jos tänään siis tilaisin niin menee varmaan ens viikolle.. no jos menkkoja ei näy niin testaan sunnuntaina sen viimesen puikon..
 
http://aijaa.com/X79Am5 tässä kuvaa, ilman tätä aijaata näkyy koneellakin niin selvästi se viiva.. tossa se ei nyt näy selkeesti aijaan takia.. se viiva näkyy selkeemmin kun kääntelee tietyissä valoissa.. ota nyt selvää mitä mun kehossa tapahtuu.. mihin ne niin selkeet viivat sitte katos kun tiistaina ei testissä mitään sillon siis pc:n liuska...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
@Tiituu älä muuta sano... mää oon ruvennut pohtimaan et onks mulla ollut kaks ovista.. kun kp 16-17 tuli siis niin paljon limaa semmosta venyvää.. paperit täynnä oli sitä varsinkin kp 17.. ikinä ei oo tommosia limoja ollut.. ja sit kp 18 tunsin vihlasun enempi munasarjan kohdalta.. mut silti ei selitä noita viivoja r-testissä.. tää kierto on niin outo.. mun o-testit rupes tummumaan jo kp10 ja kp 12 tein vikan o-testin kun ne loppu ja se oli lähes jo plussa.. kp8-kp15 ei ollut mitään limoja vaan aika kuivaa.. mut miks sitte o-testit rupes jo tummuun noin aikasin.. ikinä ei oo kp10 tullu niinkään tummaa viivaa mitä tässä kierrossa.. kun eihän r-testit reagoi kun raskaushormoniin.. oon ihan pihalla nyt.. nyt voiskin olla vasta dpo8 jos ovis ollut kp18..
 
Jossain kyl nyt jotain tapahtuu.. mulla ekassa raskaudessa muodostu jo aika alussa linea negra.. ja ihankun se ois nyt tummentunut..ta sit vaan kuvittelen :D mut siis kierron alussa se oli aika näkymätön haalistunut mut nyt se on selkeempi.. onkohan mulla nyt joku kohdunulkonen jossei se istukka pääse muodostumumaan jos onkin tarttunut munajohtimeen.... vai mitä tää on.. mää tuun hulluks kohta :mad:
 
Teillä on kans kyl niin viivalasit päässä :ROFLMAO::D mut ihanaa etten oo ainoo joka siinä näkee jotain.. jos ovis onkin ollut kp18 niin sunnuntaina kyl jotain pitäis näkyä selkeesti ellei menkat ala.. on tääkin kierto :ROFLMAO: nyt siis kp26
Mulla just ei oo viivalaseja :geek:, yleensä en näe mitään jos ei oikeasti ole mitään nähtävää. Mutta tosiaan jos sulla oiskin ollut vasta myöhemmin ovis tai jos vaikka ois kiinnittyminen tapahtunut poikkeuksellisen myöhään. Hmm, ärsyttävää tiedän, mut ei vissiin auta kuin odottaa ja piinailla :(. Voin kuvitella ett meinaa järki lähteä tossa tilanteessa!
 
@nelHM hauskinta onkin et tuossa kuvassa missä on kannet päällä niin taitaa vaan varjot tehdä aikoimset temput meinaa livenä ei ihan tommosenaan näy mitä kuvassa :confused: @Tiituu ite kyl epäilen suuresti et ovis oli sillon kp18.. mut joo ei auta muu kuin odottaa ja tehdä testiä sitten sunnuntaina pitkät päivät tiedossa..
 
Mulla tänäänkin ovistestit näyttää vahvaa plussaa tänäänki, jo ainaski 4s päivä ainaki putkeen. Pissa haisee kans ihan tosi voimakkaalle, jollekki makeelle o_O ei siis tarvi ees alkaa haisteleen kuppiin, kun se haisee jo kauas
 
@Pikkanen on kyl hieno o-plussa sitähän sanotaan et ekaan o-plussaan pitäis testailu lopettaa ettei aiheuta hämmennystä :D
on tää naisen elämä yhtä tikuttelua ja kyttäystä :LOL: ootan kyl sitä sitten kun alkaa vaihdevuodet kun ei tarvii ootella menkkoja yms.. mut kuumia aaltoja en kyl oota innolla :ROFLMAO: yhtä hormonimyrskyä vaan..millon etooo ja millon tisseihin sattuu.. ja päätä särkee.. ennen ovista on aina hyvä fiilis mut sitte kun oletettu ovis ohi niin ei oo enää niin hyvä fiilis :D
 
Niimpä oliki se 2 vuorokautta, mut anyway, siitä "liian" kauan kuitenkin jo... :D
Tää naisena eläminen oikeesti stressaavaa, mitenhä sitä on ennen voinu elää ajattelematta näitä asioita näin paljoa :O
pitäs yrittää saaha nää ajatukset taka-alalle, ja keskitytä muihi asioihin..
Voisin vaikka keskittyä esikoinen tuleviin synttäreihin täysillä, viimeksi plussasinki sit sel jälkee :D
 
Mullekaan ei näy ollenkaan nuo aijaan kautta laitetut kuvat :unsure: Enkä pysty lataamaan kuvia puhelimeen... Tänne suoraan laitetut kuvat näkyy :)

Tänne ei erityistä, testit polttelee kaapissa mutta joutavat nyt oottaa. Oon ollu ihan fiiliksissä koska vaikuttaa aika varmalta että ovulaatiot on taas palanneet! Nytkin illalla kokeilin niin limaa on hyvin ja se on tosi vetistä ja venyvää ja kohdunsuu tuntuu tosi pehmeältä ja aika ylhäällä (y) Mieskin on kotona ja lapset nukkuu, kohta aloitetaan leffa ja toivottavasti jaksetaan muutakin :D
 
Mullekaan ei näy ollenkaan nuo aijaan kautta laitetut kuvat :unsure: Enkä pysty lataamaan kuvia puhelimeen... Tänne suoraan laitetut kuvat näkyy :)

Tänne ei erityistä, testit polttelee kaapissa mutta joutavat nyt oottaa. Oon ollu ihan fiiliksissä koska vaikuttaa aika varmalta että ovulaatiot on taas palanneet! Nytkin illalla kokeilin niin limaa on hyvin ja se on tosi vetistä ja venyvää ja kohdunsuu tuntuu tosi pehmeältä ja aika ylhäällä (y) Mieskin on kotona ja lapset nukkuu, kohta aloitetaan leffa ja toivottavasti jaksetaan muutakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Pikkanen

Yhteistyössä