Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Lieviä jomotteluja oli kyllä vuodon lisäks ja heitinkin vähän hanskat tiskiin jo koko homman kans vähäks aikaa:unsure: mutta kivut ja vuoto ei runsastunut, joten toivo heräs taas... Ehkä se vähän tummempi on tuo viimenen, mutta ootin tummempaa noitten ekojen tummuessa noin hyvin:whistle: vuotoa oli neljännen ja viidennen testin kohalla, eli just tossa missä tummuus on alkanu pysyä samassa... :unsure: Nyt tulee pakollinen kolmen päivän testausstoppi kun ollaan reissussa, josko sitten tiistaina ois ees jotain tapahtunut(n)
 
@Pikkanen, ootko tehny uutta testiä tänään? :) Tuo viimeinen ei mullakaan näy, en saa noita aijaa-sivuston kuvia näkymään.

Tänne ei erityistä, kunhan pääsen sängystä ylös testaan kohdunsuun ja limat niin tietäs vähän onko yhä ovis tulossa vai menikö jo. Neljä päivää ehti olla tosi vetistä limaa ja pehmeä kohdunsuu hieman auki.
 
Tottakai tässä kierrossa sitten on oudot pms-oireet vaikkei raskaana olekaan. Joo, turvotus on ainut mistä voisi enteillä että alkaa, mutta kyselen muiden kokemuksia? Menkat siis päivän myöhässä (mulle epätyypillistä).

- runsasta valkovuotoa, jopa kokkareista?
- nälkä, ihan hirveä nälkä parin tunnin välein?
- hyvä iho, ei finnejä ympäriinsä?
- hyvä ja tasainen mieli?

Toiveajattelua?
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Tais olla tässä tämä kierto, dpo 11 ja clearblue plus nega tänäänkin. Pieni mahis että onkin vasta dpo 10 kun oviskivut jatkuivat vielä aamullakin, mutta pahin kipu oli illalla.
Tuon herkkyys ilmeisesti 25 mutta silti lupaa tuloksen jo useita päiviä ennen menkkojen alkua. Ei vaan jotenkaan jaksa uskoa, että plussaksi enää muuttuisi
 
@Uusintayritys, muistelen lukeneeni että alkiolla saattaa mennä 6-12 päivää jakaantumisissa ja kiinnittymispaikan hakemisessa. Ja tää tietenkin vaikuttaa siihen miten pian plussaa. Toivoa on vielä!

@Pikkanen, oi ihan kuin näkisin haamun? :love: Kauhean jännään kohtaan sulla testit loppu :eek:

En malta yhtään oottaa että pääsis ite testailemaan! Tais tulla nappiajoitus pupuilussa kun musta tuntuu että ovis meni. Kuivuus ei kylläkään vielä alkanut mutta kohdunsuu tuntuu jo kovemmalta ja limaa on kuitenkin selvästi vähemmän ja mulla hävis himot mitä ei tapahdu kovin usein :D Mulla on tosin nyt myös flunssa niin ei senkään takia nyt jaksa. No, vähän ajan päästä sen näkee oliko ovis vai ei, muutaman viikon päästä pitäisi ihan viimeistään olla kuukautiset olleet tai plussa testissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
@Uusintayritys, muistelen lukeneeni että alkiolla saattaa mennä 6-12 päivää jakaantumisissa ja kiinnittymispaikan hakemisessa. Ja tää tietenkin vaikuttaa siihen miten pian plussaa. Toivoa on vielä!

@Pikkanen, oi ihan kuin näkisin haamun? :love: Kauhean jännään kohtaan sulla testit loppu :eek:

En malta yhtään oottaa että pääsis ite testailemaan! Tais tulla nappiajoitus pupuilussa kun musta tuntuu että ovis meni. Kuivuus ei kylläkään vielä alkanut mutta kohdunsuu tuntuu jo kovemmalta ja limaa on kuitenkin selvästi vähemmän ja mulla hävis himot mitä ei tapahdu kovin usein :D Mulla on tosin nyt myös flunssa niin ei senkään takia nyt jaksa. No, vähän ajan päästä sen näkee oliko ovis vai ei, muutaman viikon päästä pitäisi ihan viimeistään olla kuukautiset olleet tai plussa testissä.

Mulla nipisteli dpo 6 koko päivän alavatsaa, ajattelin että silloin ois kiinnittyminen ollut, toivottavasti ei olis ollut
 

Yhteistyössä