Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt on kp 28/27-32 eli tänään pitäis aikaisintaan menkkojen alkaa. Mua harmittaa kun mulla ei ollut kun yksi apteekin oma testi. Tein pc n ja rfsu kumpaakin tuli jotain mut en tiiä onko vahvistunut. Olis kyl hienoo nähdä kunnon viivat testeissä eikä tällaisia hailuja joista ei ota selvää.

Tässä on se rfsu testi.

http://aijaa.com/gKkQAI
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Labratulokset tuli, toiseksi paras vaihtoehto... Hcg alle 2, joten viivanpaikkoja vain ja toisaalta ei tarvi murehtia ainakaan mitään ongelmaraskautta. Nyt sitten vain toivotaan että imetyksen lopetuksen jälkeen vihdoin hedelmällisyys palaisi ja alkaisi kuukautiset. Seuraavaan kiertoon tikutan oviksen ja mittaan lämmöt jotta varmistuu että ovis tapahtuu :) Kiitos tsemppauksesta kaikille!
 
Labratulokset tuli, toiseksi paras vaihtoehto... Hcg alle 2, joten viivanpaikkoja vain ja toisaalta ei tarvi murehtia ainakaan mitään ongelmaraskautta. Nyt sitten vain toivotaan että imetyksen lopetuksen jälkeen vihdoin hedelmällisyys palaisi ja alkaisi kuukautiset. Seuraavaan kiertoon tikutan oviksen ja mittaan lämmöt jotta varmistuu että ovis tapahtuu :) Kiitos tsemppauksesta kaikille!
No onneksi sait sieltä varmistuksen ettei oo mitään ihmeempää häikkää! Mulla kesti aina imetyksen jälkeen jotenkin ihmeellisen kauan et hormonit alko toimia. Tosin mulla on muutenkin vähän laiska kierto :LOL: Nytkin kp 51 eikä loppua näy! :p:ROFLMAO: T. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Anteeksi, voisiko joku teistä kokeneemmista auttaa?

Joudumme olemaan anoppilassa eläkeläisten silmien alla viikonlopun ja sen jälkeen.. saamarin kotiremontti!

Milloin voin testata esimerkiksi tuollaisella aikaisin tulosta näyttävillä Clearblue Early -raskaustesteillä?

viimeiset kuukautiset alkoivat 14.4.
Ovulaatiotikkujen mukaan LH korkeimmillaan ke 26.4. klo 20- to 27.4. klo 06 ja Ei yhtään LH:ta to 27.4. klo 1730.
(peitto heilui 5 päivää, perjantaihin 28.4. asti)

Kuukautiskiertoni on aina ollut 25 vrk, mutta nyt poikkeuksellisesti oli 27 vrk maaliskuun menkkoihin nähden.

Jotkut laskurit laskee LA 18.1. ja toiset esim. 19.1. ja kai ne seuraavat kuukautiset ovat, öh... 8.5. vai 10.5.?

Joudunko mä nyt tosiaan anopin haukankatseen alta pakenemaan johonkin huoltikselle tekemään tikkutestejä? Mitään mahdollisuutta perjantain aikana testailla ja ehkä saada tulosta? Ei kait....

Kiitos ja anteeksi tyhmyyteni.
 
Mulla on monena päivänä ollut huonoa oloo. Nytkin on oksettava olo ja maha ollut nyt sekaisin, alaselkäkipua, menkkatuntemuksia ollut jo muutamana päivänä mut ei ole alkanut menkat, tänä aamuna oli vähän kurkku kipee, viikko sit aivastelin ja posket lehahti muutaman kerran ihan punaiseksi. Tänään on ollut hiki ja edellisinä päivinä kylmä. Kumpa tulis selkeempiä viivoja testiin.
 
Anteeksi, voisiko joku teistä kokeneemmista auttaa?

Joudumme olemaan anoppilassa eläkeläisten silmien alla viikonlopun ja sen jälkeen.. saamarin kotiremontti!

Milloin voin testata esimerkiksi tuollaisella aikaisin tulosta näyttävillä Clearblue Early -raskaustesteillä?

viimeiset kuukautiset alkoivat 14.4.
Ovulaatiotikkujen mukaan LH korkeimmillaan ke 26.4. klo 20- to 27.4. klo 06 ja Ei yhtään LH:ta to 27.4. klo 1730.
(peitto heilui 5 päivää, perjantaihin 28.4. asti)

Kuukautiskiertoni on aina ollut 25 vrk, mutta nyt poikkeuksellisesti oli 27 vrk maaliskuun menkkoihin nähden.

Jotkut laskurit laskee LA 18.1. ja toiset esim. 19.1. ja kai ne seuraavat kuukautiset ovat, öh... 8.5. vai 10.5.?

Joudunko mä nyt tosiaan anopin haukankatseen alta pakenemaan johonkin huoltikselle tekemään tikkutestejä? Mitään mahdollisuutta perjantain aikana testailla ja ehkä saada tulosta? Ei kait....

Kiitos ja anteeksi tyhmyyteni.
Mä tekisin sinuna pe-aamuna testin ja sit seuraavan joskus seuraavalla viikolla kun on hyvä hetki ja/tai menkat myöhässä. Voihan se joillain näyttää hyyyvin teoreettisesti noin pienilläkin dpo:illa jotain, mutta kun laskee että kiinnittyminenkään ei tietty tapahdu heti niin aika epätodennäköistä että saisit plussaa vaiks oliskin tärpännyt. Mut kato voi siellä huoltsikallakin tosiaan pissailla, mä oon ainakin pissaillu tikkuihin jos jonkinlaisissa paikoissa :p T. Pajunkissa18
 
@kookospieni ai meil on samat oireet. Jee mul sit voi olla mahkut saada se kunnon viiva. Paitsi ehkä teen digin jos menkkoja ei kuulu. Saa selvemmän vastauksen. Ja noiden muiden oireiden lisäksi mul on sellainen selittämätön olo. Tänään tajusin et silloin kun viimeks olin raskaana joka meni sit kesken niin se raskaana olo tuntu juuri tällaiselta.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@kookospieni ai meil on samat oireet. Jee mul sit voi olla mahkut saada se kunnon viiva. Paitsi ehkä teen digin jos menkkoja ei kuulu. Saa selvemmän vastauksen. Ja noiden muiden oireiden lisäksi mul on sellainen selittämätön olo. Tänään tajusin et silloin kun viimeks olin raskaana joka meni sit kesken niin se raskaana olo tuntu juuri tällaiselta.
Mikä tilanne? Ootko testannut?
 
Hei kaikille jännääjille! Vitsit miten hieno sää on ollut, kesä tulee!!! (y) Täälläkin väsyttää jo neljättä päivää kyllä siihen malliin, että luulisin olevani raskaana ellei raskaustesti olis ollu negatiivinen :) Ja on tullut oltua sen verran ulkona auringossa että päätäkin särkee et eiks sekin oo joku oire :LOL: Mutta ulos tästä pitää taas päästä, ettei mee kelit hukkaan. T. Pajunkissa18 valeraskaana
 
Mikä tilanne? Ootko testannut?
No ei täällä ole menkat vielä alkanut. Nyt on kp 29/27-32 viime kierto oli 31 päivää sitä edellinen 32 päivää. Et voi tässä vielä menkat alkaa. Apteekin oman tein aamun toisesta pissasta ja mielestäni en saanut siihen mitään en edes roskishaamua. Rfsu n testeihin on tullut jotain en ihan kuvaan saakka saa niitä viivoja. Siis olen tehnyt monta testiä. Pakkohan se on melkein joka vessa reissulla tikku kastaa. Ihan hölmööhän se on mut minkäs teet kun testejä on kaapissa ja haluu nähdä tuleeko sitä toista viivaa. Noi rfsun raskaustesti liuskat on nykyään mun mielestä laatu huonontunu. Kun niihin pitäis tulla yksi tai kaksi viivaa niin välillä siinä on neljä viivaa. Vahva kontrolli viiva ja kolme ihan haileeta viivaa. Et mitä ihmettä niillekin on tapahtunut. Onks jollekin muulle käynyt näin?
 
@Minni-83, minäkin näen <3 Mulla vastaavat jäi viivanpaikoiksi, toivottavasti tuo viiva on tullut jäädäkseen <3

Kp 2, ai kun pitää ootella vielä ovista. Mut vitsit, en oo koskaan ollu näin iloinen menkoista :) Vihdoin alkoi meidän yk 1.
 
Mul eilen tuli kerran pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja nyt tänään ihan kunnolla verta pyyhittäessä. En tiedä valuuko sieltä munasarjasta nyt veri pois. Mut luulen et nämä on nyt kuitenkin menkat. Eli kp 1 alko tänään. En tiedä antaako rfsu noin törkeetä viivan paikkaa vai oliko jotain kemiaallista yritystä kun tuli se apteekin omaan se roskishaamukin.
 
Ajattelin nyt että en enään osta raskaustestejä. Olen liian koukussa niihin.

Mulla on jäljellä kolme raskaustestiä ja ne saa jäädä kaappiin. Testaan niillä vasta sitten jos menkat on kunnolla myöhässä. Ja lisää ostan sitten kun noi on käytetty ja jos menkat on kunnolla myöhässä.

Himotestailu saa nyt multa jäädä kokonaan pois. Mul menee ihan liikaa rahaa testeihin. Mut kyl mä tulen tänne näyttään kuvan jos saan joskus kunnon viivat.
 
Apua oon ihan hysteerinen ja tarviin kipeesti teijän apua!!

Tänään on kp 29/27 ja odotin menkkojen alkavan eilen illalla tai viime yönä. Olen tehnyt ovistestejä viime päivät. Tai niin ainakin luulin.

Alku viikosta tein aluksi ovistestin joka oli täysin valkoinen toisen viivan kohdalla ja sitten vielä toisen joskus keskiviikkoja ja siihen tuli hento viiva. Ja sitten eilen kolmas ovistesti johon tuli vähän väriä mutta onhan se nega. Tänään sain kuitenkin ovistestiin kunnon plussan!

Ja minä jos joku olen aikoinaan kuluttanut ovistestejä raskaustestinä ja koskaan ei ole tässä vaiheessa tullut niihin mitään. Tässä vaiheessa menkatkin on tulleet.

Kunnes tajusin äsken että ne kaksi alku viikosta tehtyä ovistestiä olikin raskaustestejä ja sen takia tärisen täällä. Tallessa ei ollut enää se hentoa viivaa näyttänyt testi joten panikoin täällä.

Ja tässä eilen ja tänään tehdyt ovistestit;

http://aijaa.com/qhSoEM


Pitäisi lähteä perheen kanssa ostoksreissulle, ihan kuin pystyisin keskittymään mihinkään enää...
 
Moips kaikille!

Eikö niin että testissä pitäisi näkyä jo plussa jos vauva olisi tuloillaan? (tiedän tiedän kaikki on yksilöllistä mutta en halua jaksaa enää uskoa)
Nyt siis menossa 22päivä kun menkat ovat myöhässä, oon tehnyt kolme testiä ja kaikki negoja (kierto normaalisti 28-30pv)
Ihmeellisiä tuntemuksia jotka säähän jopa kehittää itselleni.
Ruoka haluttomuutta
Hengästyminen pienissäkin matkoissa
Lämpöily normi 36,2 nyt lähes kokoajan 37
Vasen nänni niin kipeä ettei koskea uskalla mutta vain vasen
Närästys etenkin iltaisin
Pulputusta ala-vatsassa
Finnejä niin paljon finnejä
Menkkamaisia kipuja oli ekan viikon mutta nekin loppuneet
Selkä juilii vähän väliä.

Laittakaahan viestiä koska tehdä seuraava testi vai luopua jo toivosta ja jatkaa matkaa kohti seuraavia menkkoja?
 
@Minni-83, ymmärrän sua tosi hyvin <3 Hurjasti tsemppiä ja tärppionnea!

@kia1981, raskaustestiostoksille! :D Toivottavasti on tärpännyt!

@Uusintayritys :( Onpa harmi tuommoinen vuoto. Oviksen aikaan voi tulla muutama tippa verta mutta ei nyt aivan vuotamalla kai...

@skäbää, hmm, eihän tuosta varmaksi voi sanoa. Joko ovis ollut myöhään tai sitten ovista ei tuohon kiertoon tule. Pitkät kierrot on kai usein sellaisia että ovista ei tule ollenkaan mut testaa varalta viikon välein? Jos pystyt niin kauan oottamaan, ite varmaan en :unsure::rolleyes:
 

Yhteistyössä