Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

M
Täällä dpo 9, kolmen tunnin pidätyksellä tällanen.. Vähä pimeä kuva, mutta silti mukamas näen jotain. Miks ei vaan voi odottaa testailujen kans että sais selkeen toisen viivan eikä näitä epämääräsiä o_O
Minäkin näen!!! Parin päivän päästä uus testi! Jännää!

Nyt yk1 kp9. Limoista päätellen ovis kohta. En tikuta ja tulee-jos-on-tullakseen meinigillä mennään. Yritetään saada talletukset osumaan oikeaan aikaan ja katotaan miten käy. Talletuksia eilen ja varmasti ehtii lisää ennen ovista kun molemmat ollaan lomalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sannelii
Moikka tänään testasin ja joo on viivat mutta mutta..... Ei niin vahvat kun pitäis olla jos kaikki ois hyvin.. Samallaista viivaa kun pe joten eiköhän tääkin pääty kyyneliin ja pettymykseen ..... Tsemppiä kaikille ja kovasti plussa tuulia
 
@Luppana 76 hei älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Voi ne viivat sieltä vielä vahvistua. Kaikki raskaudet on erilaisia. Samallakin ihmisellä voi olla erilaisia raskauksia. Ja sulla on ne viivat siellä eikä ne ole hävinnyt mihinkään. Ja kaikilla ei viivat vahvistu ja on saanut terveen lapsen.
 
Joo kyllä nyt meni hermo... Muka menkat (vaikka niukat) ollu viime viikolla, ja vatsan ja rintavarustuksen turvotus/pinkeys ei vaan lakkaa, Linea Negra kummittelee kuten joissain testimerkeissä yhä haamuviivatkin... En yleensä itkeskele ja nyt liikutustirautan harva se päivä... yms. etc.

Gynelle (vihdoin) heti huomenna.
 
Heippa,

täällä uusi kuumeilija ja hätähousu testaaja! Tämä keskustelu on ollut ihan huippu seurata taustalta ja jännittää haamuja ja plussia!

Taustaa: olen 25 vuotias ja ensimmäistä lasta kuumeillaan. Lopetin pillereiden syömisen helmi-maaliskuun taitteessa. Kierto on ollut sen jälkeen epäsäännöllinen, päivät vaihdelleet 33-39 välillä. Ennen pillereitä kierto oli kellontarkka 30 päivää, harmittaa tämä epäsäännöllisyys nyt Tällä hetkellä menossa yk3. Yk1 oltiin myöhässä ovulaatiosta, ovulaation oireet olivat kyllä todella selvät ja sen tunnistin. Yk2 oli pisin kierto, 39 päivää ja mielestäni siinä ei ovulaatiota ollut. Nyt yk3, mielestäni tunnistin ovulaation 2 kertaa! Noin viikon välein. Onkohan tämä mahdollista?

No, tällä hetkellä kp32/33-39. Perjantaina iltapäivästä, toisesta oletetusta ovulaatiosta 5-6 päivää, maatessani sohvalla tuli järkyttävä vihlaisu vatsaan, oikean munasarjan lähettyville. Voisikohan se olla kiinnitymiskipua? Tuntui ihan vaan sekunnin ajan, mutta niin kovana että kiljahdin. Sen jälkeen ei mitään. No, hätäilijänä kuitenkin tein raskaustestin tänään. Ja ensimmäistä kertaa ikinä, musta tuntuu että näen siinä jotain!!! Näkeekö kukaan muu mitään? Aiemmin olen saanut vain ihan valkoista, samoillakin testeillä. Testi siis kiinan halpis. Testaillut aiemmin myös näillä, PC ja rfsu. Tässä on nyt kuitenkin mutta. Viiva hävisi n. 10 minuutin jälkeen. Näkyvissä se oli n. 5-7 minuutin kohdalla. Voi kun se olisi haamu, lapsi olisi niin toivottu...:):)IMG_9168.JPG
 
Heippa,

täällä uusi kuumeilija ja hätähousu testaaja! Tämä keskustelu on ollut ihan huippu seurata taustalta ja jännittää haamuja ja plussia!

Taustaa: olen 25 vuotias ja ensimmäistä lasta kuumeillaan. Lopetin pillereiden syömisen helmi-maaliskuun taitteessa. Kierto on ollut sen jälkeen epäsäännöllinen, päivät vaihdelleet 33-39 välillä. Ennen pillereitä kierto oli kellontarkka 30 päivää, harmittaa tämä epäsäännöllisyys nyt Tällä hetkellä menossa yk3. Yk1 oltiin myöhässä ovulaatiosta, ovulaation oireet olivat kyllä todella selvät ja sen tunnistin. Yk2 oli pisin kierto, 39 päivää ja mielestäni siinä ei ovulaatiota ollut. Nyt yk3, mielestäni tunnistin ovulaation 2 kertaa! Noin viikon välein. Onkohan tämä mahdollista?

No, tällä hetkellä kp32/33-39. Perjantaina iltapäivästä, toisesta oletetusta ovulaatiosta 5-6 päivää, maatessani sohvalla tuli järkyttävä vihlaisu vatsaan, oikean munasarjan lähettyville. Voisikohan se olla kiinnitymiskipua? Tuntui ihan vaan sekunnin ajan, mutta niin kovana että kiljahdin. Sen jälkeen ei mitään. No, hätäilijänä kuitenkin tein raskaustestin tänään. Ja ensimmäistä kertaa ikinä, musta tuntuu että näen siinä jotain!!! Näkeekö kukaan muu mitään? Aiemmin olen saanut vain ihan valkoista, samoillakin testeillä. Testi siis kiinan halpis. Testaillut aiemmin myös näillä, PC ja rfsu. Tässä on nyt kuitenkin mutta. Viiva hävisi n. 10 minuutin jälkeen. Näkyvissä se oli n. 5-7 minuutin kohdalla. Voi kun se olisi haamu, lapsi olisi niin toivottu...:):)katso liitettä 1981
Näkyy hyvinki viivanen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Hätähousu täällä huomenta...ensimmäisenä pomppu ylös sängystä ja testiä tekemään :whistle: en tiedä olikohan tuo eilinen joku viallinen testi, en mä tänä aamuna saa viivaa näkyviin kuin erittäin hyvällä mielikuvituksella :unsure: kuvassa kiinatesti ja rfsu.IMG_9177.JPG

Niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa? ;)
 
Moikka pitkästä aikaa tännekin puolelle! Olen tainnut jossain aiemmassa kierrossa jotain kirjoitella mut muutama kierto menty niin alamaissa etten ole jaksanut testien kanssa. Mutta, nyt kp 24 OVIStestiin kirkuvan punainen viiva. Ovisplussa oli kp13. Nyt siis dpo 9 tai 10. Kuopuksesta tää tarkoitti aikanaan positiivista raskaustestiä, ja oletettuja oireita kyllä on... menkkamaista oloa, pinkeää turvotusta alavatsalla ja yöllä oli pakko lähteä vessaan, mitä ei mulla IKINÄ yleensä tapahdu. :ROFLMAO: Pakko tässä on malttaa vielä.. huomenna kyllä käytän yhden raskaustestin, kun niitä useampia kaapissa on. Mutta nyt alkaa tosissaan toivo hiipiä, josko tämä yk 12 olisi onnenkierto..:love:
 
No nuissahan on hailuraista sentään molemmissa, rfsu:ssakin siis minusta (y)
Oi ihanaa!! Tajusin tuossa juuri että nythän olisi siis vasta dpo9 toisesta oviksesta, eli ehkä se tuosta vielä plussaksi muuttuu! Jos malttaisi pari päivää olla testaamatta :LOL: Mutta tämä on jo nyt enemmän kuin mitä olen koskaan saanut, ikinä ennen en edes haamujen haamuja :love:
 
Hätähousu täällä huomenta...ensimmäisenä pomppu ylös sängystä ja testiä tekemään :whistle: en tiedä olikohan tuo eilinen joku viallinen testi, en mä tänä aamuna saa viivaa näkyviin kuin erittäin hyvällä mielikuvituksella :unsure: kuvassa kiinatesti ja rfsu.katso liitettä 1982

Niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa? ;)
Tiedä sitten näitä mun viivalaseja, mutta ihan ku tuossa alemmassa kuultais pinkkiä..:geek::geek:
 

Yhteistyössä