Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hih mää nyt ainaki tiiän varmasti ovuloineen kun tuli tuollainen äsken. :) eli siittä tämä ei ole kiinni. On talleteltu nyt ihan urakalla, jospa se nyt onnistuisi!!!
Komea plussa :). Jospa tallettelut tuottaisi tulosta :).

Itsellä olisi jotain dpo6 tms, ja tallettelut jäi yhteen kertaan, ja sekin kipujen aikana. Eli odotukset ei ole korkealla, oon varma että täti tulee taas.
 
Hei osaisko joku sanoa onko tuo alin nyt niinku positiivinen? Irronnut tai irtoamaisillaan. Nää on näitä rfsu ovulaatiotestejä
Minä käytin samoja testejä mutta mulla ennen ovisplussaa ei piirtynyt mitään viivoja ja sitten kun vihdoin alkoi tummumaan kp 14 ja seksiä ni heti tärppäs..eli ton tummempaa viivaa en edes saanut kuin sinulla nyt! Onko sulla tarkka kierto ja mikä kp nyt menossa. Itsellä tuli ovisplussa 14/28
 
Kierto on aika säännöllinen 28. Mutta viime kierrossa vuoto alkoikin jo kp 27...
Tänään on kp 15/28
Oon testannut joskus ennenkin näillä, mutta kaikki jäi aika haaleiksi nuo viivat :/


Minä käytin samoja testejä mutta mulla ennen ovisplussaa ei piirtynyt mitään viivoja ja sitten kun vihdoin alkoi tummumaan kp 14 ja seksiä ni heti tärppäs..eli ton tummempaa viivaa en edes saanut kuin sinulla nyt! Onko sulla tarkka kierto ja mikä kp nyt menossa. Itsellä tuli ovisplussa 14/28
 
Kierto on aika säännöllinen 28. Mutta viime kierrossa vuoto alkoikin jo kp 27...
Tänään on kp 15/28
Oon testannut joskus ennenkin näillä, mutta kaikki jäi aika haaleiksi nuo viivat :/
Ovispiikki voi olla myös joissain kierroissa tosi nopeasti ohi, eli ei ehdi välttämättä tikkuihin saamaan. Joskus sitten taas plussia saa usempana päivänä ennenkuin viivat alkaa haalenemaan :).
 
Hih mää nyt ainaki tiiän varmasti ovuloineen kun tuli tuollainen äsken. :) eli siittä tämä ei ole kiinni. On talleteltu nyt ihan urakalla, jospa se nyt onnistuisi!!!
Mä oon tikutellut nyt kahdessa kierrossa apteekin ovulaatiotestillä, ja olen saanut selkeästi tummemman viivan kun ovulaatio on ollut, minulla viivat tummui parina päivänä ennen ovista, ja sulla näyttäs alimmainen olevan nyt plussa :)
 
Meillä lähti yk3, mies vaati mun tehdä ovistestiä jo eilen, vaikka yritin vakuutella että vielä ei kannata, vasta maanantaina alotan uuden testikierroksen :D Tikutin kuitenkin ja tuttu haalea viiva tuli, mulla tulee yleensäkin haaleaa, mutta ovis on tosiaan ihan tumma viiva.

Ihan positiivisella mielellä kolmanteen yritykseen, pieni pettymys oli yk2 nega, koska oli todella voimakkaat raskausoireet, tuli roskishaamu ja menkatkin 2 päivää myöhässä. Oliskohan mahdollista varhainen keskenmeno???

Mies sitten yllätti ja mentiin maanantaina kihloihin, ihana mies <3
 
Meillä lähti yk3, mies vaati mun tehdä ovistestiä jo eilen, vaikka yritin vakuutella että vielä ei kannata, vasta maanantaina alotan uuden testikierroksen :D Tikutin kuitenkin ja tuttu haalea viiva tuli, mulla tulee yleensäkin haaleaa, mutta ovis on tosiaan ihan tumma viiva.

Ihan positiivisella mielellä kolmanteen yritykseen, pieni pettymys oli yk2 nega, koska oli todella voimakkaat raskausoireet, tuli roskishaamu ja menkatkin 2 päivää myöhässä. Oliskohan mahdollista varhainen keskenmeno???

Mies sitten yllätti ja mentiin maanantaina kihloihin, ihana mies <3
Mulla tuli kemiallisessa raskaudessa roskishaamuja...
 
Täällä kp 17.
Ovis oli ilmeisesti tiistaina, vähän veristä vuotoa ja kipuja. Eli dpo 3.
Talletukset tehty viime pe, su, ti, ke, to. Jospa joku olisi perille päässyt ja lähtisi kasvamaan :love:

Dpo siis nyt perjantaina 3. Vielä pitäisi muutama päivä malttaa testaamatta.
 
@pillipöllö mulla dpo5 suunnilleen. Tuntuu et kuvittelee jo kaikenmaailman oireita ja jalkasärkyä. Hirveen toiveikkaana ku ennen alkanu tiputteluvuoto jo täs vaiheessa kiertoo ja toistaseks pysyny poissa.. mut silti tuntuu et ei kai se heti ekasta yrityskierrosta tärppäis.:/
Mulla on tänään dpo 5.
Eilen oli taas menkkajomotuksia ja rinnat ollu eilisestä asti taas arat ja pahenee vaan. Äsken tuli viiltävä kipu vasempaan rintaan.
Vielä olis muutama päivä odotettava :) ei millään malttaisi.
 

Yhteistyössä