Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Puah. Kylläpäs turhauttaa ku alkaa lähestyä se aika kuusta että odottelee ovista, ja alkaa olla jo semmoisia tuntemuksia. Mutta siis se turhauttavin osuus ku pitää sit odotella taas ennenku näkee joko nyt osu ja uppos o_O

Joskin viime kuussa ku tuli innostuttua liian aikaseen (vaikka mielestäni testit olivat paljon selkeänmät plussat ku täällä moni ja menkat tuli silti), niin nyt kyl pien pääni ja testaan vasta varmasti ku pitäs olla alkanu menkat, jos ei kuulu . :unsure: ...nii varmaa, se on taas heti ku vois alkaa odotellakka menkkoja nii testi tehtävä:whistle::ROFLMAO: mutta tällä kertaa ostan vain selkeitä jotka sanoo juu tai ei , enkä ollenka leiki noilla viivatesteillä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Miala
Tänään kp10 ja kävin ostamassa paketin ovistestejä ajatuksena alkaa hiljalleen testailemaan ovista. Kotiin päästyä uitin ensimmäisen ja plussahan sieltä heti pärähti, näkyi jo ennen kontrolliviivaa. Alavatsaa onkin jomotellut hennosti jo menkkojen loppupuolelta monta päivää minkälaista ei ole aiemmin ollutkaan, en tosin tiedä onko se hyvä vai huono asia. Onneksi tuli kuitenkin eilen talleteltua vaikka en ihan vielä ovista odottanutkaan.
 

Attachments

Dpo8 ja pc nega kuten odottaa saattoi.
Sais nyt mennä aika nopeammin. Ei malttais taas millään odottaa.
Huomenna täytyy käydä täydentämässä testivarastoa. Ja toivottavasti tilaamani testit tulis myös pian.

Tissejä vihloo välillä, alamaha edelleen arka. Muuten ei mitään oireita mihinkään suuntaan.
 
Juu säilyi. Edelleen selkeä punainen ja erottuva. Jotenkin vaan tää teurastusvuoto nyt ei anna sijaa onnistumiselle. Katsotaan taas parin päivän päästä mitä viivalle on tapahtunut..
Uskon että mietityttää. Tarrasukkia matkaan :love: mulla viiva oli sitten varmaan joku vaa..

onko kenelläkään käyny niin että testiajalla piirtynyt viiva olisi hävinnyt? Viiva oli erottuva ja punerva, ei mikään väritön (n) nyt tein 3h pidätyksel testiajalla taas vivan, joka näkyy mutta haaleana eikä sitä saa kuvaan millään :cautious:
 
jokonyt näyttää siltä että oot raskaana, onnea :)

Pillipöllö sulla näen punertavan viivan!
Mulla tuli tuommoinen viiva viime raskaudessa 10dpo.

Oon seurannu tätä ketjua pitkään ja tulin taas vähän kirjottelemaan. Mulla siis nuorimmainen lapsi 1v ja 3kk. Imetän vielä, eikä kuukautiset oo vielä sen takia alkanu. Viime sunnuntaina oltiin ilman ehkäisyä ja tiistaina oli niin törkeät alaselkä ja vatsakivut, että luulen että sillon oli ovulaatio:eek: meillä ei siis yrittämällä yritetä saada vauvaa, mutta eipä se haittaiskaan jos tärppäis :rolleyes: 19 päivä ajattelin testailla! :barefoot:
 
Yhyyy miks oon näin hätänen :whistle: mulla oli kotona yks ainoa ei-kiinatesti, pregcheck. Pakkohan sekin oli käyttää :LOL: alle kahden tunnin pidätyksellä. Ohmygooood nyt ei menkkoja kitoooooos :love::love::love: ja en saa todellakaan käydä ostamassa lisää testejä ennen ensi viikkoa :whistle:
katso liitettä 2107
Tajusinpahan tässä vaan, että ovulaation on pakko olla ollut aiemmin kuin luulen. Ei oikein tunnu mahdolliselta, että noinkin vahva plussa tulee dpo9 ja 5 päivää ennen oletettujen kuukatisten alkua? Kun eihän silloin vielä pitäisi mitään näkyä testeissä, korkeintaan herkimmissä haamu? Kokemuksia kenelläkään?
 
jokonyt mikä testi tuo muuten on?

Tuo testi oli se apteekin ultra 10
Mutta tänään tein pc testin niin itse siinä taas jotain näin mutta tulkitsen sen kyllä negaksi keskiviikkona tai torstaina pitäisi vuoto alkaa.
Tuo viiva tuossa apteekin testissä oli kyllä todella selvä, mutta se punainen väri oli vain vasemmassa laidassa :/ ääh mä en jaksa enää tätä piinailua..
 

Yhteistyössä