Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mul on kp 33/27-32 viimeistään tänään pitäis menkkojen alkaa mitä viime kierrot on ollut. Ei ole vielä menkat alkanut. Mä tein 1 h 30 min pissasta rfsu n eikä viiva ole mun mielestä vahvistunut. Voi olla että pissa oli liian laimeaa tai mul viivat vahvistuu hitaasti. Ei ole omakohtaista kokemusta. Kun viime raskaudessa joka meni kesken tein vaan yhden raskaustestin. Sellaisen joka oli selvä mut ei mitään leffaviivoja. Ajattelin tänään vielä tehdä 3 tunnin pissasta illalla testin. Mut tässä on kuva siitä testistä.

http://aijaa.com/TvYamA
 
Viimeset neljä kertoa on ollut 29 päivää eli 30 päivä on muuttunut kp 1. Sitä edelliset kierrot on ollut 31 ja 32 ja 28. Taas tulee pitkä kierto ellen sit oikeesti ole raskaana ja pysy raskaana. Kyl on jännät ajat menossa. Raastavaa jos keho huijaa näin pahasti ja pitkittää kiertoo.

Eilen tuntu et jotain vuotoo tuli ja kun menin tarkistaan et mitä niin paksua valkovuotoo.

Mul on jotain raskausoireita. Hajuaisti on sairaan hyvä jo ennestäänkin oli tosi hyvä, mahassa on nippaillut ja nivusia vihlonnut, alaselkä kipee, maha turvonnut entisestään takki kiristää alamahan kohdalta ja rinnat turvonnut, nännit kipeet ja tummunut. Nenä illalla tukossa. Välillä on kylmä ja välillä kuuma. Vai tuliko mulle vaihdevuodet.
 
Eilen illalla tuli vaaleanpunaista vuotoa paperiin mut tein silti rfsu n testin ja se näytti samalta kun edellinen. Nyt tänään on kp 34 ja joka on varmaan muuttunut kp 1. Mul on ihan järkyttävän kipee alamaha ja alaselkä. Että itku meinaa tulla kun on niiin kipee ja oksettaa ja on hirveän huono olo. Ja verta vuotaa. Että se oli varmaan siinä. Jotain yritystä varmaan ollut kun oon nyt näin kipee.
 
@Minni-83 voi itku :( Varmasti jotain kiinnittymisyritystä on ollut.

Täällä yövuorossa kärvistellään: kp. 25/30 ja dpo 10 vaihtunut. Olin aiemmin laskenut noi kp:t pieleen... PMS oireet on löytänyt tiensä perille. Eilen kusastu eka nega sofi 10 iu liuskaan. Ei oo lippu järin korkealla nyt.
 
@Minni-83 voi itku :( Varmasti jotain kiinnittymisyritystä on ollut.

Täällä yövuorossa kärvistellään: kp. 25/30 ja dpo 10 vaihtunut. Olin aiemmin laskenut noi kp:t pieleen... PMS oireet on löytänyt tiensä perille. Eilen kusastu eka nega sofi 10 iu liuskaan. Ei oo lippu järin korkealla nyt.
Ei hätää mulla oli kans nega dpo 10, vasta dpo12 tuli haamu. Tsemppiä
 
Mul vuoti kahtena päivänä toisena päivänä kahdelle siteelle jonkin verran ja toisena yhdelle siteelle ihan pikkusen. Ja nyt tulee vaan pyyhittäessä ihan vähän. Punaista vuotoa ja vuodon seassa riekaleita ja epämääräisiä klönttejä tullut vessan pyttyyn neljä halkasijalta pari senttiä. Ne oo pelkkiä limaklönttejä vaan jotain muuta. Oliko lie sitten keskenmeno vai voiko olla kohdun seinämää? Alkuun kivut oli kovat mut sit se hellitti. Tein vielä testin kun vuoto oli aika vähäistä vaikka tuli monta klönttii.

http://aijaa.com/Hb6W1r
 
Kp27 ja 28 testattu jollain kiinatesteillä (ilmeisesti silti ihan samaa kamaa kuin esim. OneStepit) blancot. Jotain valoa vasten oikein kääntelemällä näkyy viivanpaikka (säälittävää :D). En silti usko edes olevani raskaana ja liian aikaista testaillakin, mutta kun se on niin kivaa... :rolleyes:
Viime raskaudesta muistan tissien olleen ennen plussaa räjähtämispisteessä, mutta nyt on vaan tyhjät pussukat.
 
Täällä myös testattu kp 27 negaa edelleen. Väsyttää, palelee, v***ttaa ja pientä tuhruttelua eilen ja toissapäivänä. Luultavasti viikonloppuna Vanha Kunnon Auntie Flow kurvaa kylään.:devil:
Ens kiertoon tikuttelut ja greippimehu. Plus sanoin miehelle, että tärppipäivinä saa tulla vaikka lounastunnilla paneskelemaan, jos muuten ei aikataulut natsaa... :ROFLMAO: Mulla vuorotyö niin mennään välillä niin ristiin kuin olla ja voi.

Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti! :geek:
 
Minulla tuli eilen ihan selkeä viivanpaikka pcn testiin, vaikka dippasin huoneessa lämpöiseen pissaa.. Eikä ole ensimmäinen kerta että nää marketin testit antaa törkeitä viivanpaikkoja, sit apteekin se plus testi on kyllä kans yks kakkatesti.

Alinah92 kp52
 
Mä edelleen liputan one step liuskatestien puolesta. En oo viivanpaikkoja saanu.

Täällä kp10/25-27. Viime kierrossa ovis oli kp12 ja 14 päivää siitä alkoi menkat. Nyt ehdittiin talletella vaan kp8 ja seuraava mahis menee kp 13 tietämiin kun mies reissussa, joten tässä kierrossa ei tarvi testailla. :( Jotain jomottelua oikeella alhaalla jo tuntuu, ei vielä kunnon oviskipua. Kai mulla jotenki herkkis kroppa kun tuntuu noi munasarjakipuilut niin kovin hyvin.
 
Hep! Joudun peruu ton äskösen kommentointini! Ajattelin huvikseni uittaa Lilyn viestin innoittamana Sofin ovis ja r testit, kun niitä nyt sattuu muutamat olee. Sanokaapa nyt mitä te näette?! :eek:. Mulla tosiaan aina kellontarkat menkat, mutta nyt tuli viikon myöhässä, niukat, tuhrua/pientä limaista vuotoa lähinnä pari päivää. Nyt ois kp8.
Kuvat 1. testiajalla ja 2. vartin päästä teosta
http://aijaa.com/Du5Bwp
http://aijaa.com/K1XXCc
 

Yhteistyössä