Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi ei, @Haavejuttu !:unsure: Uus yritys sitten vaan!(y)

Mä tein tänään 10 dpo laimeesta iltapissasta testin joka täys nega! :poop:Eilen siis samanlaiseen testiin tuli testiajalla vastavalossa näkyvä selkeä viiva, nyt ei sitäkään! Eikö luulisi että jos evap viivan piirtää niin tulee sitten aina? Vai? Oliko eilisen aamun näytteessä hormonia mutta tämän illan näyte liian laimea? Mitä? :alien:
 
@Tintti88 mä testasin nyt vielä tänä aamuna uudelleen nähdäkseni vieläkö lh-piikki jatkuu, hymynaama pärähti edelleen (digin liuska näytti illalla tasavahvoja viivoja, nyt aamulla testiviiva selvästi kontrollia vahvempi). Eli mulle ois tässä kierrossa riittänyt aamuisin periaatteessa :) tosin sit ois eilinen jäänyt hyödyntämättä, ja oltais päästy alottamaan vasta tänään.

Ollaan hyödynnetty eilen ja tänään ja mies valittaa jo nyt että kunto loppuu kesken :ROFLMAO:raukkaparka joutuu mukaan hommiin vielä ainakin huomenna :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Tintti88
@ronso kiitos! :love: Tänään on kp 32. Yleensä ne ovat 28-32 päivää.. otin sen testin eilen kun Tulin töistä ja Olin pissannu töissä puoltuntia ennen. Kun tulin kotiin niin tuli semmonen ett pakko testata niin sain pissattua viimeiset pissat :) tänään ostan clearblue testiä :rolleyes: harmittaa kun käytin viimeinen testi eilien :LOL:
 
Ääh miksi viiva on niin haalea (n) en vielä usko että se on totta ja en uskaltanut vielä käyttää clearblue testiä :unsure: Kp 32/28-32.. huomenna tai sitten illalla teen testiä.. kuinka kauan pitäsi pidätellä pissa ennen kun testaa??

katso liitettä 2459 katso liitettä 2458
Onhan se silti plussa ja noissa se vahvuus taitaa olla 25mlU, joten kun kuukautiset ei ole vielä myöhässäkään pisimmän kierron mukaan niin on oikein hieno tulos.:)
Ja kannattaa ottaa sellainen hetki päivästä talteen pissa, jolloin edellisestä käynnistä olisi 3-4h, itselläni yleensä iltapäivästä alkuiltaan on sellainen hetki ettei pissata moneen tuntiin.:)
 
Onhan se silti plussa ja noissa se vahvuus taitaa olla 25mlU, joten kun kuukautiset ei ole vielä myöhässäkään pisimmän kierron mukaan niin on oikein hieno tulos.:)
Ja kannattaa ottaa sellainen hetki päivästä talteen pissa, jolloin edellisestä käynnistä olisi 3-4h, itselläni yleensä iltapäivästä alkuiltaan on sellainen hetki ettei pissata moneen tuntiin.:)

Ok kiitos paljon sinulla vastauksesta tuli nyt parempi mieli :love: kyllä kai nyt pitäisi tajuta että se on totta :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Hmm, eipä ne kuukautiset tullutkaan. Vuotoa kesti päivän, muutaman tunnin oli vuotoa mutta paaaaaljon vähemmän mitä normaalisti. "Kuukautiset" kesti siis n. 4 tuntia, pikkuhousunsuojalla selvisin. Normaalisti runsaat ja kestää 5-8 päivää.

Miten aikaisin verikokeessa näkyy hcg nousu? Montako päivää ovulaatiosta, entä kiinnittymisestä? Aloin miettimään että entä jos tuo vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja raskaus olisi niin alussa ettei verikokeessa vielä näkynyt? Ihmettelen silti niitä punertavia haamuviivoja.. Niitä kun taisi 6kpl tulla ja 3 negaa välissä.
 
Hmm, eipä ne kuukautiset tullutkaan. Vuotoa kesti päivän, muutaman tunnin oli vuotoa mutta paaaaaljon vähemmän mitä normaalisti. "Kuukautiset" kesti siis n. 4 tuntia, pikkuhousunsuojalla selvisin. Normaalisti runsaat ja kestää 5-8 päivää.

Miten aikaisin verikokeessa näkyy hcg nousu? Montako päivää ovulaatiosta, entä kiinnittymisestä? Aloin miettimään että entä jos tuo vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja raskaus olisi niin alussa ettei verikokeessa vielä näkynyt? Ihmettelen silti niitä punertavia haamuviivoja.. Niitä kun taisi 6kpl tulla ja 3 negaa välissä.
Mulla oli vähän sama tilanne, vuotoa tuli kahtena päivänä mutta todella todella niukasti, yhteen siteeseen vaan ja aamupäivästä pelkästään. Ajattelin myös että olisiko kuitenkin kiinnittymisvuotoa ja tein testin ekana vuotopäivänä ja oli nega. Mutta mulla se johtu varmaan kierukan poistosta, että sen takia hormonit sekaisin ja vuoto niukka. Sitä ennen oli muutama päivä tiputtelua sen verran että just ja just paperissa näky pyyhkiessä. Laskin kuitenkin kuukautiset alkaneeksi tuosta ensimmäisestä ns vuotopäivästä, testaan nyt siis ovista että pysyisin itse vähän kärryillä että millon mahtaa olla oikeet päivät o_O

Sinuna ehke kuitenkin tekisin vielä testin, että josko sittenkin? :)
 
Hmm, eipä ne kuukautiset tullutkaan. Vuotoa kesti päivän, muutaman tunnin oli vuotoa mutta paaaaaljon vähemmän mitä normaalisti. "Kuukautiset" kesti siis n. 4 tuntia, pikkuhousunsuojalla selvisin. Normaalisti runsaat ja kestää 5-8 päivää.

Miten aikaisin verikokeessa näkyy hcg nousu? Montako päivää ovulaatiosta, entä kiinnittymisestä? Aloin miettimään että entä jos tuo vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja raskaus olisi niin alussa ettei verikokeessa vielä näkynyt? Ihmettelen silti niitä punertavia haamuviivoja.. Niitä kun taisi 6kpl tulla ja 3 negaa välissä.
Onhan tuo vuoto voinut olla myös ihan normaalia alkuraskauden vuotoakin jos noin kovin niukkaa ollut.
Oletko nyt testannut ihan kotona uudelleen?
Verestähän pitäisi näkyä jo varhain ja varmemmin kuin virtsasta tehdyissä. Luulisin.
Mikä kp sinulla olisi tänään?
 
Voi ei, tilasin keskiviikko aamuna raskauskeijulta Ovistestejä eikä tullut tänään postissa :devil: viimeksi tuli heti seuraavana päivänä kun sieltä tilasin.. Sunnuntaina on kp9 ja oisin halunnu rueta sillon testaamaan mutta nyt menee maanantaihin asti, toivottavasti edes silloin tulevat, ettei vain mene ohi :oops:
 

Yhteistyössä