Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Elättelin pientä toivoa, että mun niukat menkat olis ollutkin jotain muuta, mutta kai se nyt on uskottava että meneillään on kp11 uutta kiertoa. Niin nega kuin olla voi.
mikähän muuten tuossa loppu kesässä on ollut kun monella on kierrot heitellyt ja vuodot erikoisia. Ihan ihme meininkiä. Mut hei mikä testi? Ei viivanpaikkaa mikä positiivista .
 
Mua oikeasti surettaa tuo eilinen innostus jotta nyt se positiivinen testi on tulossa. Oikeasti se eilinen apteq puikko oli niin selvä livenä. Kun ei tarttenut edes purkaa testiä jotta sen näki. Ei tihrustaa. Siinä se vain näkyi. Mikähän ominaisuus pissassa saa toisilla ne näkyviin paremmin.
 
mikähän muuten tuossa loppu kesässä on ollut kun monella on kierrot heitellyt ja vuodot erikoisia. Ihan ihme meininkiä. Mut hei mikä testi? Ei viivanpaikkaa mikä positiivista .
En ole ihan varma kun tein varalta kaksi. :whistle: Joko Sofi tai sitten Amazonilta tilattu (sellainen pakkaus, jossa oli sekä ovis- että raskaustestejä ja kaksi hedelmällisyystestiä).
 
Voisko joku valaista mulle tätä ovulaatio hommaa. Keskenmenon sain 7/18. Yhet kk oli välissä ja ny kova yritys päällä. Yleensä mulla ovulaatio on ollu ( liukkaat limat) kp13, nyt meni näin:

Kp1-3 kuukautiset
Kp4-8 ei mitään erikoista
Kp9 haamujenhaamu raskauskeijun ovis
tikkuun
Kp10 ovis tikussa viivat aavistuksen tummunut ja liukasta limaa
Kp11 ovis tikussa viivat tummuneet taas lisää ja limaa, pupuiliut.
Kp12 ovistikun viivat tasapaksut tummat, limaa paljon ja halut korkealla, pupuilut.
Kp13 en testannu ovistikulla eikä pupuiltu.
Kp14 aamupissasta ovistikun viiva alkanu haalenemaan, mutta verensekaista valkovuotoa PALJON. Maha kipee, jonku verran tykytystä vasemmalla puolen kohdun seutua. EI PUPUILUUN MAHDOLLISUUTTA :(
Kp 15 ovutesti täysin nega! Veristä vuotoa valkovuodon seassa reilummin kuin eilen, tykytystä vasemmalla puolella kohdun seutua. Ei muita tuntemuksia.

ELI: onko mun ovis ny sitteki ollu kp 14 eikä kp12? Jos kp12 illasta pupuiltiin ja kp 14 vasta ovis nii onkohan mitää odottamista raskauden suhteen tässä kuussa.. tuo km saattanu laittaa hormoonit sekasi. Km jälkee enne kuukautisia mulla ei tuntunut olevan ovista ollenkaan.
Kiitos jos joku antaa mietteitä tälle mun jutulle.. :love:
 
Viimeksi muokattu:
Voisko joku valaista mulle tätä ovulaatio hommaa. Keskenmenon sain 7/18. Yhet kk oli välissä ja ny kova yritys päällä. Yleensä mulla ovulaatio on ollu ( liukkaat limat) kp13, nyt meni näin:

Kp1-3 kuukautiset
Kp4-8 ei mitään erikoista
Kp9 haamujenhaamu raskauskeijun ovis
tikkuun
Kp10 ovis tikussa viivat aavistuksen tummunut ja liukasta limaa
Kp11 ovis tikussa viivat tummuneet taas lisää ja limaa, pupuiliut.
Kp12 ovistikun viivat tasapaksut tummat, limaa paljon ja halut korkealla, pupuilut.
Kp13 en testannu ovistikulla eikä pupuiltu.
Kp14 aamupissasta ovistikun viiva alkanu haalenemaan, mutta verensekaista valkovuotoa PALJON. Maha kipee, jonku verran tykytystä vasemmalla puolen kohdun seutua. EI PUPUILUUN MAHDOLLISUUTTA :(
Kp 15 ovutesti täysin nega! Veristä vuotoa valkovuodon seassa reilummin kuin eilen, tykytystä vasemmalla puolella kohdun seutua. Ei muita tuntemuksia.

ELI: onko mun ovis ny sitteki ollu kp 14 eikä kp12? Jos kp12 illasta pupuiltiin ja kp 14 vasta ovis nii onkohan mitää odottamista raskauden suhteen tässä kuussa.. tuo km saattanu laittaa hormoonit sekasi. Km jälkee enne kuukautisia mulla ei tuntunut olevan ovista ollenkaan.
Kiitos jos joku antaa mietteitä tälle mun jutulle.. :love:
Ovisplussa kertoo ovulaation olevan vasta tuloillaan. Eli kp13-14 sinulla todennäköisesti on ovulointi tapahtunut.
Ja 1-2vrk ennen ovulointia tapahtunut yhdyntä on ajoitukseltaan paras.:)(y)
 
Miten toi amazonilta tilaaminen onnistuu,onko niillä.käytössä paypal tms ? Ja siis kestääkö kauan tulla suomeen?
En tiedä Paypalista kun itse maksan aina luottokortilla. Ja huom! Amazon.co.uk eikä Amazon.com. Aika nopeasti sieltä tuntuu tavarat tulevan, yleensä menee max viikko. Pienet pakkaukset kuten nuo testitikut tulee postilaatikkoon asti. Cassanovum oli sieltä tilattu merkki, mutta luulisin Suomesta löytyvän ihan yhtä hyviä tikkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
En tiedä Paypalista kun itse maksan aina luottokortilla. Ja huom! Amazon.co.uk eikä Amazon.com. Aika nopeasti sieltä tuntuu tavarat tulevan, yleensä menee max viikko. Pienet pakkaukset kuten nuo testitikut tulee postilaatikkoon asti. Cassanovum oli sieltä tilattu merkki, mutta luulisin Suomesta löytyvän ihan yhtä hyviä tikkuja.
Mä Himoitsen first responsen testejä sieltä kun ovat halvempia :D:D
 
Oikeasti kun miettii tätä testien ns. Viivanpaikka juttua. Muutaman testin perusteella voisi täysin ummikko luulla olevansa raskaana. Miettii heitä jotka oikeasti tekee sen yhden testin. Joo heitäkin ilmeisesti on :ROFLMAO:. Mutta siis ymmärtääkö joku mun pointin?:cautious:(n) Monessa ohje lapussa Lukee jotta viivan vahvuudella ei ole väliä.
 

Yhteistyössä