Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaahas, tällaista taas dpo 9 predictor early testillä. Antaako usein tällaisia testiajan jälkeen? Ylä ja alaosasta selkeesti punainen ja vahvempi kuin keskeltä.

https://aijaa.com/UkIKjq
Ei kokemusta tosta testistä mut onpa tosiaan jännän näkönen. Toivotaan et enteilis jotain.

@haaveilija92 ei kait tohon ole mitään vastausta kun kaikilla hcg nousee ihan eri tahtia. Mutta jokatoinen päivä sen pitäis tuplaantua. Eli ylihuomenna tuo sama testi pitäs olla hitusen vahvempi.

@khilde no kylläpäs ne nyt odotuttaa.
 
Tässä on vielä toinen kuva. Ite nään siinä viivan mut vähän huono kuva kun väri muutenkin vähän levinnyt.

https://aijaa.com/fzkPGm
Mä nään kans jotai himmeetä. Ton testin kanssa tosin ei kande vielä innostua. Ylihuomenna pitäs vähä selkeempi kyl jo sitten olla. Toivotaan parasta :love:

Oliko jollain tietoa et ibubrofeiini (burana) olis jotenki huono lasta suunnittelevilla? Tiedän ettei raskausaikana suositella mut jostain syystä mulla on sellane muistikuva et jollai taval vaikuttais kai ovulaatioon tai kiinnittymiseen tai johonki. Onko kellää parempaa tietoa?
 
@Pumpkinbred joo, burana estää kiinnittymisen. Ei nyt mitenkään 100 prosenttinen ehkäisy, mutta vaikeuttaa asiaa todella paljon..

Tämä itsellä varmasti myös syynä, miksi kestänyt saada plussaa koska migreeniin ei auta itsellä muu kun täsmälääke ja burana :/
Okei niin just. No mulla siis täysin sama tilanne ja hormonit aiheuttaa migreeniä joten oon joutunu buranaan turvautumaan viime kierrot. Nyt täytyy sit yrittää kärvistellä ilman. Jospa vaikuttais positiivisesti.
 
Mulla tuli viime kierrossa ovis 4 päivää myöhemmin mitä normaalisti, menkat myös 4 päivää "myöhässä", no tässä kierrossa normaaliin ovisaikaan (kp11) pieniä tuntemuksia, mutta ei mitään kovaa kipua, mitä mulla yleensä on. Mietin jäiköhän koko ovis välistä

Miksiköhän ovis tuolleen noin monta päivää myöhässä? Tuli siis vasta kp 15, luteaalivaihe mulla aina 16 päivää joten pitkä kierto oli
 

Yhteistyössä