Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nuo rfsu testit on surkeita ja ihan surutta usein näyttää tuollaisia viivoja ilman raskautta. (n)(n)
Juu, viimeiset positiiviset tehty muilla kuin Rfsu testeillä, eli epäilystä ei ole sen suhteen onko raskaana oltu. Viimeksi tänään PC selkeä positiivinen, kun eilen haamu.

No, aika näyttää. 3,5v ilman ehkäisyä jonka aikana eka raskaus (kaksi lasta on, ekaan vuoden yritys, tokaan 3v + 3 kkm). Kyllä pistää mielen matalaksi.
 
@fuyu

Ok. Sinulla ei vaan ollut näistä positiivisista täällä kuvaa ja kommentoin vaan oman mielipiteeni näistä testeistä. Samoin muut testit näytti silmääni viivanpaikoilta.

Oon pahoillani, että vuoto alkoi, varhainen km? :cry: tämä on kyllä raastavaa, että pitkästä yrityksestä huolimatta ei vaan raskaudu. Itsellä ei yhden yhtä tärppiä vielä ja yritys kiertoja vaikka kuinka monta.. (n)(n)
 


 :whistle::sneaky:
Tilasin tämmösen paketin; toivottavasti päästään näkemään, miten toimii. :geek:
 
Ensimmäinen yk menossa, ja tuntuu et tuun hulluks tän odottamisen kanssa. :D
Niin hulluks, et oli pakko tehdä raskaustesti aivan liian aikaisin, dpo 8. Ei mitään näkyny herkässä raskaustestissä. Toisaalta nyt tuntuu että sain ainakin hetkeksi mielenrauhan, ja ehkä jaksan nyt odottaa. Tuntui vaan, et on ollu jo niin paljon oireita. :LOL: Ehkä tää hätäily helpottaa jo seuraavassa yrityskierrossa.
 
Hei kaikki! Laitan tänne kyselyä, kun itse tuun jo sokeaksi kuvaa tuijotellessani. Onkohan toi haamu vai viivanpaikka? Tuli testiajalla selkeästi näkyviin, vaikka haalea onkin.. Nyt kuitenkin kun tikku kuivui ja testiaika ohi niin puhdas nega o_O Tänään kp 35, kierto hyvin epäsäännöllinen.. Todennäköisesti ovulaatiosta kuitenkin nyt +-2 viikkoa.
 

Attachments

Heippa kaikki!
Pakko kirjoitella, kova huoli on täällä päällä. Mulla on km takana 3/2019, silloin lopetin helmikuussa pillerit ja heti raskauduin. Meni kuitenkin heti kesken eli todennäköisesti oli kemiallinen raskaus.

Nyt vihdoin eka normaali kierto ja lääkäriltä lupa yrittää uudelleen. Menossa on kp 27/29. Päätin, että teen testin kun on kovasti jännittänyt vaikkei vielä ehkä näkyisi. Noh, menin vessaan ja testasin ja lähes välittömästi rusehtavaa vuotoa. No ei siinä, haalea plussa näkyy. Ahdistaa niin vietävästi, tuntuu etten kestä. Saanko tosiaan toisen km putkeen vai mitä tapahtuu... :cry: Onko muilla kokemusta, vai voisiko vain kiinnittymisvuotoa olla. En haluaisi edes ajatella koko asia, mutta mahdotontahan se on. :cry:

Kiertoni on aivan päiväntarkka, eli olisi tosi poikkeuksellista, että menkat tulisi etuajassa..
 
Mä tuun huutelemaan tuolta toisesta ryhmästä, oon tätä aina sivusilmällä seuraillut. Mutta mulla oli 2pv ennen menkkojen alkua ja 2pv menkkojen oletetun alkamisen jälkeen rusehtavaa vuotoa mitä tuli vaan pyyhkiessä. Siinä vielä menkkakramppimaisia kipuja lisäks ja luulin et okei, nyt alko menkat. Sitten ku alko mennä 2pv menkkojen yli ja vuotoa ei oikeastaan enää tullut pyyhkiessäkään, kivut vaan, niin testasin sitten että josko vois olla. Nyt mennään 7+3 ja ekassa ultrassa käyty, kaikki hyvin ainakin nyt tällä hetkellä. Eli voi myös hyvin olla alkuraskauden normaaliakin vuotoa. :) toivottavasti näin on sulla myös, tsemppiä (y)
Oi kiitos tsempistä, toivotaan että olis samanlaista mulla tämä! :rolleyes: Toivon tosiaan, että olis kiinnittymisestä johtuvaa, valkkaria ainakin ollut oviksesta asti reippaasti. Nyt tosiaan ”rusehtavaa valkkaria” ja vain paperiin, jos näin voisi kuvailla.. Toivotaan, että jos on aito plussa niin tyyppi pitelis kunnolla kiinni.. :) Olis kyllä ihanaa tuon km jälkeen, otti henkisesti ja fyysisesti aika koville :(
 
Toivotaan näin! :) kyllä itsellä oli kanssa vielä ultraankin mentäessä sellainen olo, että mitä jos se olikin jotain vakavaa eikä kaikki olisikaan hyvin. Mutta poliltakin vielä asiasta varmistelin, niin sanoivat että on hyvin yleistä ainakin alkuraskaudessa. Ja tänään ultrassa vielä lääkäri katsoi, ettei ollut mitään "jälkiä" vuodosta. Ei muuta kun kovasti toiveita ja luottoa vain, että kaikki menisi hyvin. :barefoot:
Kiitos, johan helpotti vähäsen. :) Viimeksi mulla tuli kyllä ihan kunnon menkat ja ajattelin aluksi että onkin vaan menkat, sitten testi olikin edelleen plussalla ja neuvolasta sanottiin että vuoto on normaalia. Sitten menikin hetki niin alkoi vuoto ja vuosin 2kk putkeen.. :eek: Mutta ei tämä ainakaan ihan samanlaista ole tosiaan, joten ehkä toivoa on!:)
 
Heippa, onko kellään kokemusta apteekin ultra testistä. 2017 kun näitä käytin niin en saanut näihin mitään viivanpaikkaa vaan aina puhtaan negan. Paitsi sillon kun siirrosta tärppäsi. Sillon sain dpo 10 hailukkaa haamua. Nyt kokeilin testata sillä eilen dpo 9 ja siihen tuli tarkasti tihrustamalla jonkin asteen haalee viiva. o_O tänään vilasin testiä niin siinä oli ihan selvä roskishaamu... mietin pitäskö tästä lähtee ostaman pc testejä vai odottaisko huomiseen ja tekis uuden ultran. :LOL:
 
Heippa, onko kellään kokemusta apteekin ultra testistä. 2017 kun näitä käytin niin en saanut näihin mitään viivanpaikkaa vaan aina puhtaan negan. Paitsi sillon kun siirrosta tärppäsi. Sillon sain dpo 10 hailukkaa haamua. Nyt kokeilin testata sillä eilen dpo 9 ja siihen tuli tarkasti tihrustamalla jonkin asteen haalee viiva. o_O tänään vilasin testiä niin siinä oli ihan selvä roskishaamu... mietin pitäskö tästä lähtee ostaman pc testejä vai odottaisko huomiseen ja tekis uuden ultran. :LOL:
Just hetki sitten laitoin tohon ylemmäs kuvan testistä joka on tuo apteekin ultra. Samaa tässä oon pohdiskellu että mitä tuo nyt meinaa, viiva tosin olematon kuvassa, livenä näkyy paremmin..
 
Just hetki sitten laitoin tohon ylemmäs kuvan testistä joka on tuo apteekin ultra. Samaa tässä oon pohdiskellu että mitä tuo nyt meinaa, viiva tosin olematon kuvassa, livenä näkyy paremmin..
Mä olisin näkevinäni vähän väriä tuossa sun kuvassa. Mun testissä ei kyl ollu väriä ja viiva näkyi tosi tosi huonosti. Tänään testasin onestepillä siihen tuli kans haamu mut en luota niihin testiin yhtään. :whistle:
 
Moikka!

Lueskelin täällä ketjua pitkällekin ja huomasin, että rfsu testejä ei ehkä moni pidä luotettavimpina? Olin omista haamuistani jo aika varma, mutta alkoi epäilyttää. Nyt pitäis olla dpo 12-15 ja haamuja näyttää. Mitä mieltä, onko nämä edes suuntaa-antavia:

https://aijaa.com/885Wx6
https://aijaa.com/eOkHWq
No nyt on kyllä selvästi värillistä viivaa, tuo viivan epätasaisuus vähän kummastuttaa. Onko sulla mahdollista tehdä muun merkkistä testiä? Toivottavasti kyseessä olisi raskaus! ❤ Itse en ole noin vahvoja viivoja rfsu:un saanut kuin raskaana ollessani, ja silloin kun en ole ollut raskaana niin mun viivanpaikat on ollu selvästi haaleampia ja harmahtavia. Joillakin on viivanpaikat olleet jopa värillisiä rfsu:n testillä. Suosittelen toisen merkkistä testiä tai digiä.
 

Yhteistyössä